Trek nog maar een hijs van die jonko, zorgenkindjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
true story. komt door alle zorgen aan m'n hoofd
Sarcasm..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zegt TARDIS ook, maar pfoe, wat heeft die een lekkere kop met haar.
Denk eerder manlet dan lang.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Drug hoe lang ben jij, je zag eruit als een tweemeterige kerel op die OOTD pix
Graag ook even BMI en oogkleurquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
187 jij?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Het staat tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:22 schreef MAHL het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)93-miljard-euro.html
En dat is alleen nog maar het financiėle plaatje... De maatschappelijke ellende die dit met zich mee gaat brengen is niet in geld uit te drukken.
Waarom is dat mens nog niet met pek en veren weggejaagd?
het houdt niet op..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:22 schreef MAHL het volgende:
En dat is alleen nog maar het financiėle plaatje... De maatschappelijke ellende die dit met zich mee gaat brengen is niet in geld uit te drukken.
Simpele kaas-ui.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor pizza heb je besteld.
En in de berekening verwacht dat de helft van de vluchtelingen binnen 5 jaar fulltime werktquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het staat tussen aanhalingstekens.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:24 schreef Crip het volgende:
mensenscrotumbezitters die korter zijn dan 1.75
Maar Drug kan daar zelf wel even helderheid in brengenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag alleen z'n lichaam (met kleding)
Mensenlevens redden>geldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:22 schreef MAHL het volgende:
Die levens hoeven niet gered te worden? In Turkije zijn ze ook veilig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:25 schreef Drug het volgende:
[..]
Mensenlevens redden>geld
Als je dat niet ziet ben je aardig sociopatisch
Idd. Sws heeft rendementsdenken al zoveel kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:25 schreef Drug het volgende:
[..]
Mensenlevens redden>geld
Als je dat niet ziet ben je aardig sociopatisch
Als ik beetje beach body heb doe ik wel een before afterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waren niet te zien door je overhemd
Ahw ben je nu fattiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:26 schreef Drug het volgende:
[..]
Als ik beetje beach body heb doe ik wel een before after
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |