Ja, ik vind het ook echt een fijn nummer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind 't toch vreemd dat Duitsland weinig genoemd wordt, echt 1 van de meest catchy, radiovriendelijke nummers.
Ah echt? Heb je een bron?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ze kwam afgelopen dinsdag ook huilend van geluk van het podium af
Hij zal wel moeten, denk dat dat niet echt gemeend is. Hij gaf ook een beetje algemene antwoorden daarop.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien aan interviewtjes viel het me alles mee. Maar misschien heb ik dingen gemist hoor! Hij kwam zeer homovriendelijk over ook. Kwam ook naar Douwe zijn bar.
Voor mijn gevoel is het gespeeld. Allemaal onderdeel van het 'image'.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien aan interviewtjes viel het me alles mee. Maar misschien heb ik dingen gemist hoor! Hij kwam zeer homovriendelijk over ook. Kwam ook naar Douwe zijn bar.
Al geweest, als tiendequote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet Duitslang nog langskomen of al geweest?
ok thnxquote:
Het is een teder popje inderdaad. Na haar optreden in de semi's hield ze het al bijna niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het zo raar dat de hele Melkweg schuimbekkend aan het wapperen was na haar optreden en later bleek dat ze zo laag stond bij de bookmakers.
Het liedje maakte bij mij eigenlijk ook pas indruk toen ik het publiek zo los zag gaan.
Arme kind kreeg toen al een halve beroerte, kan je je voorstellen wat ze doet als ze dit wint.
twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 22:53:38Is #TeamDouwe in problemen met organisatie @Eurovision? Zij reageren zo bij ons in @ShownieuwsSBS6 met @pipapatty en @ViktorBr reageer retweet
Nee, dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:58 schreef Cee het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 22:53:38Is #TeamDouwe in problemen met organisatie @Eurovision? Zij reageren zo bij ons in @ShownieuwsSBS6 met @pipapatty en @ViktorBr reageer retweet
Dit meen je niet toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:59 schreef grazz het volgende:
Shownieuws zo over DB en mogelijke diskwalificatie?????!!!!!!!!
Nieuws waar je oren van gaan klapperen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:58 schreef Cee het volgende:
Heldquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:57 schreef Em31 het volgende:
Filmpje van Douwe bij de Belgen gisteren en de BBC
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nieuws waar je oren van gaan klapperen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:58 schreef Cee het volgende:
Begon ook weer zo'n tv-doos onnodig de Poolse act af te kraken. Waar is dat nou in godsnaam voor nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |