Kon ze ook een reden noemen waarom ze je niet interessant vond?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel wat afstand houden denk ik ja...
Volgens mij ben je gewoon verliefd op dat meisje maar goed dan is het op zijn zachtst gezegd niet heel erg snugger er om er op de bank slapen terwijl zij een kamertje verder ligt te wippenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel wat afstand houden denk ik ja...
Ze zei een tijd geleden dat ze 't niet warm van me kreeg, maar dat lag ook een beetje aan de context van het gesprek...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon ze ook een reden noemen waarom ze je niet interessant vond?
Wijs jij wel eens iemand af?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zei een tijd geleden dat ze 't niet warm van me kreeg, maar dat lag ook een beetje aan de context van het gesprek...
Maar dat zal het wel zijn dan.
Nou er is niks gebeurd hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon verliefd op dat meisje maar goed dan is het op zijn zachtst gezegd niet heel erg snugger er om er op de bank slapen terwijl zij een kamertje verder ligt te wippen![]()
Bosjes peterselie in je oor tegen de paarkreten
En kende ze je toen al een tijdje?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zei een tijd geleden dat ze 't niet warm van me kreeg, maar dat lag ook een beetje aan de context van het gesprek...
Maar dat zal het wel zijn dan.
Ze kende me al een tijdjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En kende ze je toen al een tijdje?
Of was het afgaande op een eerste indruk?
Mijn moeder is ook leuk, lief en grappig en mijn zusjes ook, de meeste vrienden van me ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dan zeg ik ook niet dat ze zo leuk en grappig zijn etc
Zoiets schept een verwacht als je zo'n compliment krijgt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dan zeg ik ook niet dat ze zo leuk en grappig zijn etc
Dat dus. Ik snap het ook niet zo goed fax, als je zo teleurgesteld bent door haar, waarom het dan toch weer opzoeken?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet je ook eigenlijk niet doen als je iemand leuk vindt. Ga je kapot aan.
Nouja, dan kan ze waarschijnlijk een redelijke inschatting maken, lijkt me.quote:
De helft die hier post is niet singlequote:
Je kan iemand toch ook leuk vinden zonder er meteen romantische gevoelens bij te krijgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets schept een verwacht als je zo'n compliment krijgt.
Uiteraard, maar soms kan zoiets leiden tot romantische gevoelens die dan wederzijds zin.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kan iemand toch ook leuk vinden zonder er meteen romantische gevoelens bij te krijgen.
Dat blijkt maar weer jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kan iemand toch ook leuk vinden zonder er meteen romantische gevoelens bij te krijgen.
Ja want ze snapt niet dat ik niemand kan vindenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, dan kan ze waarschijnlijk een redelijke inschatting maken, lijkt me.
Bedenk je wel dat niet iedereen die dat zegt eerlijk is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want ze snapt niet dat ik niemand kan vinden
Nou die opmerking kwam gewoon vanuit het niets. Er was in het gesprek geen enkele aanleiding voor. Ja ik liet haar lachen, zoals zovaak, en toen zei ze datquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat niet iedereen die dat zegt eerlijk is.
Het kan best dat sommigen het niet weten, maar er zijn er zat die het gewoon niet willen of durven zeggen wat er is.
Ja zo'n type ben jij dan weer jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:10 schreef Allures het volgende:
Ik heb het, toen ik jonger was en dacht dat het aardig was, wel regelmatig gezegd. Ook al meende ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |