Kleine mensen, kleine hersens.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij komt heel dat eilandgroepje niet boven de 80 iq punten uit
Individueel wel maar er is ook nog zoiets als het nationale volksbewustzijn, ook wel beschaving genoemd en dat komt daar echt niet boven het niveau van een groepje kikkers uitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik volg een Filipino op youtube die best slim is.
En hoe staat het dan met Nederland met een Wilders op kop in de peilingen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Individueel wel maar er is ook nog zoiets als het nationale volksbewustzijn, ook wel beschaving genoemd en dat komt daar echt niet boven het niveau van een groepje kikkers uit
Slimste volkje van Europa toch nog net ondanks de instroom van wat minder snuggerenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En hoe staat het dan met Nederland met een Wilders op kop in de peilingen?
Angst is een slechte raadgever....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slimste volkje van Europa toch nog net ondanks de instroom van wat minder snuggeren![]()
Als puntje bij paaltje komt trapt men echt niet massaal in die beperkte volksmenner of er moeten in aanloop naar de verkiezingen nog wat religekkie aanslagen komen, dan zal het electoraat er uit angst wel op stemmen
Ik heb ook compleet niets met angstige en voorzichtige mensen, irriteer me eraanquote:
ja, maar dat weerhoudt mensen er niet van zich erdoor te laten leiden..quote:
Ik begrijp ik het simpelweg niet... En al helemaal niet in veilige landen met een gemiddeld genomen zeer hoog opleidingsniveau. Als ik nou in Bagdad zou wonen, dan zou ik bang zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook compleet niets met angstige en voorzichtige mensen, irriteer me eraan
Dat slaat toch nergens op?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dat weerhoudt mensen er niet van zich erdoor te laten leiden..
Mijn zusje gaf al aan dat ze op vakantie lekker op de camping blijft en geen toeristische plekken gaat bezoeken uit angst.![]()
Want op de camping kan geen aanslag gebeurenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje gaf al aan dat ze op vakantie lekker op de camping blijft en geen toeristische plekken gaat bezoeken uit angst.![]()
Dat zei ik dus ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp ik het simpelweg niet... En al helemaal niet in veilige landen met een gemiddeld genomen zeer hoog opleidingsniveau. Als ik nou in Bagdad zou wonen, dan zou ik bang zijn.
[..]
Dat slaat toch nergens op?Waar ben je mee bezig als je zo je leven laat leiden/lijden door triviale shit die je zelf niet eens in de hand hebt?
En dan je nek breken over een tentharing met een rol pleepapier onder je okselquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vader van een vriend van me was vroeger straaljagerpiloot op de Nederlandse Antillen, er gaat een brute foto van hem rond, hij met zijn F16 op zulke lage hoogte en snelheid dat hij onder of in ieder geval tussen de golven lijkt te vliegen, stapt vanuit zijn straaljager op zijn fietsje, blijft haken aan een trapper, hoofd op stoeprand, doodquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vertelde haar over die vrouw die is verongelukt door die losgeraakte autoband en dat gedicht van de tuinman en de dood![]()
Je ontkomt er gewoon niet aan.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan je nek breken over een tentharing met een rol pleepapier onder je oksel
En dat mensen daarom dan spontaan de slappe lach krijgen op je begrafenisquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan je nek breken over een tentharing met een rol pleepapier onder je oksel
Liever opbranden dan uitdovenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vertelde haar over die vrouw die is verongelukt door die losgeraakte autoband en dat gedicht van de tuinman en de dood![]()
Je ontkomt er gewoon niet aan.
Allemaal pleerollen in die grafkist om het extra lullig te makenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat mensen daarom dan spontaan de slappe lach krijgen op je begrafenis
Ik zal naar je zwaaienquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Misschien waai ik vandaag wel van de Moerdijkbrug af
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:05 schreef Belsezar het volgende:
Damn, kijk ik net even op FB. De man van een vriendin heeft gister een auto ongeluk gehad en heeft het niet overleefd.
Vertel dat aan de miljoenen winstmakende verzekeringsmaatschappijen.quote:
Thanks, ik kan weinig doen, is een vriendin in Brazilie. De man was 3 jaar ouder dan ik en heeft 3 kinderen achtergelaten, de politie verdenkt de andere automobilist van dronken rijdenquote:
Dat deed ik. Ze lachten me collectief uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel dat aan de miljoenen winstmakende verzekeringsmaatschappijen.
Misschien moet je je deur niet meer op slot doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat deed ik. Ze lachten me collectief uit.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je je deur niet meer op slot doen.
Je laten leiden door angst is niet goed
Zag je me voorbij vliegen?quote:
Alles goed, Faxepax?quote:
Even je hoofd leegmaken danquote:
Ver. Dat is het hele puntquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:25 schreef yats het volgende:
Damn, hoe ver heen moet je zijn om voor de trein te springen? Het was vandaag weer zo ver in wolfheze...
Kreeg gisteren weer eens te horen dat ze maar niet snappen dat ik niemand kan vindenquote:
Jaquote:
De sloeriequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:05 schreef Faxie het volgende:
Maar ik zag er gelukkig wel goed uit, had mooie pretoogjes als ik lachte, en ik was lief![]()
Ondertussen sliep ik op de bank en mocht een ander bij haar in bed pittenMaar ze wil niks met hem verder zegt ze.... jaja
Omdat we gingen kiten en de volgende dag (vandaag) richting Noordwijk gingen, en ik mocht daar dan pitten. Hij bleef ook pitten blijkbaar, maar dat was nou niet echt iets wat mij verraste.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dat wist je dan toch al en waarom zoek je het dan weer op?
Dat moet je ook eigenlijk niet doen als je iemand leuk vindt. Ga je kapot aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat we gingen kiten en de volgende dag (vandaag) richting Noordwijk gingen, en ik mocht daar dan pitten. Hij bleef ook pitten blijkbaar, maar dat was nou niet echt iets wat mij verraste.
We spreken gewoon vriendschappelijk af, maar het wringt nogal...
Misschien moet je dat dan ook niet doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat we gingen kiten en de volgende dag (vandaag) richting Noordwijk gingen, en ik mocht daar dan pitten. Hij bleef ook pitten blijkbaar, maar dat was nou niet echt iets wat mij verraste.
We spreken gewoon vriendschappelijk af, maar het wringt nogal...
Ik ga ook wel wat afstand houden denk ik ja...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet je ook eigenlijk niet doen als je iemand leuk vindt. Ga je kapot aan.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet je ook eigenlijk niet doen als je iemand leuk vindt. Ga je kapot aan.
Niet denken, maar doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel wat afstand houden denk ik ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |