Dat deed ik. Ze lachten me collectief uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel dat aan de miljoenen winstmakende verzekeringsmaatschappijen.
Misschien moet je je deur niet meer op slot doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat deed ik. Ze lachten me collectief uit.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je je deur niet meer op slot doen.
Je laten leiden door angst is niet goed
Zag je me voorbij vliegen?quote:
Alles goed, Faxepax?quote:
Even je hoofd leegmaken danquote:
Ver. Dat is het hele puntquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:25 schreef yats het volgende:
Damn, hoe ver heen moet je zijn om voor de trein te springen? Het was vandaag weer zo ver in wolfheze...
Kreeg gisteren weer eens te horen dat ze maar niet snappen dat ik niemand kan vindenquote:
Jaquote:
De sloeriequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:05 schreef Faxie het volgende:
Maar ik zag er gelukkig wel goed uit, had mooie pretoogjes als ik lachte, en ik was lief![]()
Ondertussen sliep ik op de bank en mocht een ander bij haar in bed pittenMaar ze wil niks met hem verder zegt ze.... jaja
Omdat we gingen kiten en de volgende dag (vandaag) richting Noordwijk gingen, en ik mocht daar dan pitten. Hij bleef ook pitten blijkbaar, maar dat was nou niet echt iets wat mij verraste.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dat wist je dan toch al en waarom zoek je het dan weer op?
Dat moet je ook eigenlijk niet doen als je iemand leuk vindt. Ga je kapot aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat we gingen kiten en de volgende dag (vandaag) richting Noordwijk gingen, en ik mocht daar dan pitten. Hij bleef ook pitten blijkbaar, maar dat was nou niet echt iets wat mij verraste.
We spreken gewoon vriendschappelijk af, maar het wringt nogal...
Misschien moet je dat dan ook niet doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat we gingen kiten en de volgende dag (vandaag) richting Noordwijk gingen, en ik mocht daar dan pitten. Hij bleef ook pitten blijkbaar, maar dat was nou niet echt iets wat mij verraste.
We spreken gewoon vriendschappelijk af, maar het wringt nogal...
Ik ga ook wel wat afstand houden denk ik ja...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet je ook eigenlijk niet doen als je iemand leuk vindt. Ga je kapot aan.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet je ook eigenlijk niet doen als je iemand leuk vindt. Ga je kapot aan.
Niet denken, maar doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel wat afstand houden denk ik ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |