abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2016 @ 13:52:28 #101
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_162178081
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Volgens mij komt heel dat eilandgroepje niet boven de 80 iq punten uit :')
Kleine mensen, kleine hersens.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_162178169
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik volg een Filipino op youtube die best slim is.
Individueel wel maar er is ook nog zoiets als het nationale volksbewustzijn, ook wel beschaving genoemd en dat komt daar echt niet boven het niveau van een groepje kikkers uit :')
graag verwijderen
pi_162178539
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Individueel wel maar er is ook nog zoiets als het nationale volksbewustzijn, ook wel beschaving genoemd en dat komt daar echt niet boven het niveau van een groepje kikkers uit :')
En hoe staat het dan met Nederland met een Wilders op kop in de peilingen? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_162178784
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En hoe staat het dan met Nederland met een Wilders op kop in de peilingen? :')
Slimste volkje van Europa toch nog net ondanks de instroom van wat minder snuggeren :)
Als puntje bij paaltje komt trapt men echt niet massaal in die beperkte volksmenner of er moeten in aanloop naar de verkiezingen nog wat religekkie aanslagen komen, dan zal het electoraat er uit angst wel op stemmen
graag verwijderen
pi_162179066
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Slimste volkje van Europa toch nog net ondanks de instroom van wat minder snuggeren :)
Als puntje bij paaltje komt trapt men echt niet massaal in die beperkte volksmenner of er moeten in aanloop naar de verkiezingen nog wat religekkie aanslagen komen, dan zal het electoraat er uit angst wel op stemmen
Angst is een slechte raadgever....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_162179141
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb ook compleet niets met angstige en voorzichtige mensen, irriteer me eraan :{
graag verwijderen
pi_162179406
quote:

[..]

ja, maar dat weerhoudt mensen er niet van zich erdoor te laten leiden..
Mijn zusje gaf al aan dat ze op vakantie lekker op de camping blijft en geen toeristische plekken gaat bezoeken uit angst. :{ ;(
compact en kleverig.
pi_162179606
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik heb ook compleet niets met angstige en voorzichtige mensen, irriteer me eraan :{
Ik begrijp ik het simpelweg niet... En al helemaal niet in veilige landen met een gemiddeld genomen zeer hoog opleidingsniveau. Als ik nou in Bagdad zou wonen, dan zou ik bang zijn. :{
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mijn zusje gaf al aan dat ze op vakantie lekker op de camping blijft en geen toeristische plekken gaat bezoeken uit angst. :{ ;(
Dat slaat toch nergens op? :') Waar ben je mee bezig als je zo je leven laat leiden/lijden door triviale shit die je zelf niet eens in de hand hebt?
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:40:19 #109
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_162179607
quote:

[..]

Want op de camping kan geen aanslag gebeuren
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_162179736
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik begrijp ik het simpelweg niet... En al helemaal niet in veilige landen met een gemiddeld genomen zeer hoog opleidingsniveau. Als ik nou in Bagdad zou wonen, dan zou ik bang zijn. :{

[..]

Dat slaat toch nergens op? :') Waar ben je mee bezig als je zo je leven laat leiden/lijden door triviale shit die je zelf niet eens in de hand hebt?
Dat zei ik dus ook.
De kans dat er net op dat moment iets gebeurt is zó klein, dat je je daardoor niet zou moeten laten tegenhouden em als er dan iets gebeurt, houd je t toch niet tegen.

Kijk, dat je niet op vakantie gaat in Aleppo, Daar kán ik me iets bij voorstellen, maar dit geeft gewoon teveel beperkingen zo.
compact en kleverig.
pi_162179803
quote:

[..]

En dan je nek breken over een tentharing met een rol pleepapier onder je oksel ;(
graag verwijderen
pi_162179865
Ik vertelde haar over die vrouw die is verongelukt door die losgeraakte autoband en dat gedicht van de tuinman en de dood O+
Je ontkomt er gewoon niet aan.
compact en kleverig.
pi_162180061
pi_162180068
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vertelde haar over die vrouw die is verongelukt door die losgeraakte autoband en dat gedicht van de tuinman en de dood O+
Vader van een vriend van me was vroeger straaljagerpiloot op de Nederlandse Antillen, er gaat een brute foto van hem rond, hij met zijn F16 op zulke lage hoogte en snelheid dat hij onder of in ieder geval tussen de golven lijkt te vliegen, stapt vanuit zijn straaljager op zijn fietsje, blijft haken aan een trapper, hoofd op stoeprand, dood

Dus leef *O*
graag verwijderen
pi_162180089
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En dan je nek breken over een tentharing met een rol pleepapier onder je oksel ;(
_O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_162180147
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En dat mensen daarom dan spontaan de slappe lach krijgen op je begrafenis ;(
pi_162180180
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Liever opbranden dan uitdoven *O*
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:58:05 #118
17979 MissMSX
Knightmare
pi_162180266
Misschien waai ik vandaag wel van de Moerdijkbrug af ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_162180627
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat mensen daarom dan spontaan de slappe lach krijgen op je begrafenis ;(
Allemaal pleerollen in die grafkist om het extra lullig te maken ;(
graag verwijderen
  zaterdag 14 mei 2016 @ 15:11:19 #120
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_162180703
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Misschien waai ik vandaag wel van de Moerdijkbrug af ;(
Ik zal naar je zwaaien
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 14 mei 2016 @ 15:32:40 #121
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_162181275
Hmm, mijn collega's op kantoor zullen dinsdag blij met mij zijn. Ik had een waardebon die op moest voor hij zou verlopen, ik heb 3 repen van die chocolonely gekocht voor collega's. Was het beste wat ik uit kon kiezen :P
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:05:47 #122
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_162182027
Damn, kijk ik net even op FB. De man van een vriendin heeft gister een auto ongeluk gehad en heeft het niet overleefd.
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_162182158
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:05 schreef Belsezar het volgende:
Damn, kijk ik net even op FB. De man van een vriendin heeft gister een auto ongeluk gehad en heeft het niet overleefd.
-O-

Sterkte kerel.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:15:28 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162182319
quote:

[..]

Vertel dat aan de miljoenen winstmakende verzekeringsmaatschappijen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:15:56 #125
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_162182335
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

-O-

Sterkte kerel.
Thanks, ik kan weinig doen, is een vriendin in Brazilie. De man was 3 jaar ouder dan ik en heeft 3 kinderen achtergelaten, de politie verdenkt de andere automobilist van dronken rijden :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')