van mij ook inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:05 schreef Onnoman het volgende:
deze 3 mogen van mij winnen
omdat ik het gewoon 3 enorm stoeren meiden vind
van mij ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:05 schreef Onnoman het volgende:
deze 3 mogen van mij winnen
omdat ik het gewoon 3 enorm stoeren meiden vind
missJ ben je gewoon fucking dope eva simons in disguise?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
van mij ook
Was eerst voor Nick, maar net had ik zoiets van nee, dit nummer heb je gewoon niet genaild (om even in Eva Simons termen te spreken)
gekilledquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
van mij ook
Was eerst voor Nick, maar net had ik zoiets van nee, dit nummer heb je gewoon niet genaild (om even in Eva Simons termen te spreken)
ja man swaaa, je weet tochquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
missJ ben je gewoon fucking dope eva simons in disguise?
Hij leek zich ook niet op z'n gemak te voelen bij de 3 minuscule moves die ze erbij bedacht hadden, kwam allemaal erg ongemakkelijk over.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond ook dat Nick het nummer niet gekilled heeft. Misschien slechte keuze nummer helaas. Voor dat nummer moet je ook wat sex appeal hebben en weten waar je over zingt en dat kwam minder overtuigend over.
bijna jaquote:
Ik ook, denk ik. T'is dat er verder niks op tv is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben denk ik afgestompt na al die jaren HGT, want ik zit er vrij onbewogen naar te kijken (terwijl Dan helemaal losgaat).
dat is echt niet eens zo'n slecht idee ouwe pik!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Welkom bij het Songfestival. Livezang maar instrumenten niet.
Als die break dance groep wint is dat wat mij betreft verdiend, niet (alleen) omdat ze nog zo jong zijn maar vooral omdat ze écht goed zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:47 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik ook, denk ik. T'is dat er verder niks op tv is.
Het helpt niet dat er steeds iemand wint die extreem jong/60+/gehandicapt/gepest/enzovoort is, terwijl dat zelden de beste is.
vast welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat is echt niet eens zo'n slecht idee ouwe pik!
denk dat hij serieus een ESF kan winnen..
is er ooit een blinde op het ESF geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |