Deze bedoel je? https://www.psvfanstore.nl/psv-heritage-shirtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet iemand zo of het thuisshirt (om Philips te eren, met het oude logo) nog ergens te koop is? En zo ja, tot wanneer?
Gewoon weer de reguliere shirt lijkt mequote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef Katoenplukkert het volgende:
Blijft PSV in het tradionele shirt spelen? Of gaan ze weer terug naar het reguliere thuisshirt?
Trainingspak niet kopen (TIP)quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Deze bedoel je? https://www.psvfanstore.nl/psv-heritage-shirt
Wat vreemd, kreeg 'm straks niet gevonden op mijn telefoon. Maar bedankt!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
quote:
Eigen jeugdquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:11 schreef PSVCL het volgende:
FC Twente talent Mendonca bevestigt overstap naar PSV
Andrew Mendonca heeft via Instagram het rondkomen van zijn overgang naar PSV bevestigd. Mendonca wordt door velen als het grootste talent van FC Twente bestempeld. De nog 15-jarige Mendonca had vanwege zijn leeftijd nog geen contract bij FC Twente. PSV aasde al een half jaar op de handtekening van de middenvelder. Het aantrekken van Mendonca past in het beleid om de grootste talenten naar de jeugdopleiding van PSV te halen
Hij zou toch sowieso gaan als PSV kampioen zou worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:50 schreef Keano het volgende:
Guardado nu wellicht toch naar de Copa America én de Olympische Spelen..![]()
Hij speelde dit seizoen 'maar' 25 wedstrijden in de competitie vanwege blessures. Die gast wordt echt helemaal uitgeknepen als een citroen zo.
Of die nou vijf wedstrijden op de OS speelt of drie met PSV maakt denk ik niet heel veel uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:50 schreef Keano het volgende:
Hij speelde dit seizoen 'maar' 25 wedstrijden in de competitie vanwege blessures. Die gast wordt echt helemaal uitgeknepen als een citroen zo.
Die vind ik echt mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan, fantastische kans om op de OS te spelen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:50 schreef Keano het volgende:
5 wedstrijden op de OS is natuurlijk wel net effe wat anders dan 3 vriendschapplijke potjes tegen FC balophetdak.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Of die nou vijf wedstrijden op de OS speelt of drie met PSV maakt denk ik niet heel veel uit.
Tijdens de OS is de Eredivisie ook alweer bezig, JC Schaal zelfs ervoor nog. Hij mist bij PSV gewoon 4/5 potjes die erom gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
5 wedstrijden op de OS is natuurlijk wel net effe wat anders dan 3 vriendschapplijke potjes tegen FC balophetdak.
Guardado heeft na deze zomer al ruim 3 seizoenen gevoetbald zonder echte vakantie. Dat is gewoon te veel. En hij is zelf te veel liefhebber om op de rem te trappen.
Daarnaast mist hij een deel van de voorbereiding, terwijl het toch de verwachting is dat er nogal wat spelerswisselingen gaan zijn. Is gewoon niet goed.
Maar ja, je moet hem natuurlijk wel tevreden houden, dus het is een behoorlijk dilemma.
iemand die dat shirt hier heeft ? Ik heb alleen shirts van Nike hangen van PSV. Wie weet hoe dat Umbro shirt valt ?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Dus.... Goede reactie.twitter:maartenpieper twitterde op woensdag 18-05-2016 om 12:59:10Vanmiddag 17.00 uur uitspraak over behoud licentie #fctwente Hopelijk een dikke middelvinger naar de andere ED clubs en #KNVB reageer retweet
Nou als je Zyech nu laat lopen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus.... Goede reactie.twitter:maartenpieper twitterde op woensdag 18-05-2016 om 12:59:10Vanmiddag 17.00 uur uitspraak over behoud licentie #fctwente Hopelijk een dikke middelvinger naar de andere ED clubs en #KNVB reageer retweet
Mijn dochter heeft het heritage shirt en dat zit perfect. Echter is mijn dochter 6 dus ik weet niet of dat een goed referentiekader is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
iemand die dat shirt hier heeft ? Ik heb alleen shirts van Nike hangen van PSV. Wie weet hoe dat Umbro shirt valt ?
Blij dat dit gedoe na het reguliere seizoen is. In ieder geval geen stress over het verliezen van de punten die we tegen Twente pakten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat is best prettig jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Blij dat dit gedoe na het reguliere seizoen is. In ieder geval geen stress over het verliezen van de punten die we tegen Twente pakten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |