Alsof Pereiro zo'n succes is. 7 miljoen en een hoop gezeik. Moet echt beter.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan wel een momentopname zijn, maar vind dat Ajax en PSV het daar wel moeten zoeken.
Bij PSV geloof ik ook wel dat ze hem kennen, want die kwamen ook met Pereiro. Maar bij Ajax kent niemand die speler in de scouting, dat weet ik nu al. Maar laat ik daar maar niet over praten want dat is offtopic hier
Je ziet het talent wel natuurlijk. Ik zie dit jaar ook als aanpassingsjaar, en dan heeft hij nog wel aardige cijfers. Vanaf volgend jaar moet hij wel een vaste basisplaats hebben en belangrijker worden lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof Pereiro zo'n succes is. 7 miljoen en een hoop gezeik. Moet echt beter.
Denk als Ajax hem had gekocht hij veel meer kritiek had gehad, want veel meer drukquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ziet het talent wel natuurlijk. Ik zie dit jaar ook als aanpassingsjaar, en dan heeft hij nog wel aardige cijfers. Vanaf volgend jaar moet hij wel een vaste basisplaats hebben en belangrijker worden lijkt me.
Ligt eraan wat hij zou laten zien in de minuten dat hij wel speelt. Als Ajax fans dan zien dat hij wel talent heeft zullen ze eerder de trainer afzeiken dat hij niet opgesteld wordt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk als Ajax hem had gekocht hij veel meer kritiek had gehad, want veel meer druk
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, ik ben het wel met hem eens dat PSV teveel punten heeft verloren tegen relatief zwakke ploegen. In de tweede seizoenshelft deden ze het goed: twee uitglijders waarvan je een door de vingers kan zien, al mag het niet (mentale zwakte na de uitschakeling door Ath. M.). In de eerste seizoenshelft waren er m.i. te veel uitglijders. Misschien leg ik de lat te hoog maar ik zie graag dat de kampioen niet meer dan 6 wedstrijden in een seizoen punten laat liggen omdat ik geloof dat dat mogelijk is gezien het krachtverschil.Tegenover die punten die verloren gingen tegen de kleintjes staat dat vrijwel alles tegen het rechterrijtje gewonnen is. Dat je 84 punten haalt laat zien dat je uiteindelijk gewoon veel punten hebt. Kan je nagaan wat met minder concentratieverlies tegen de kleintjes gekund had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderzijds is het natuurlijk wel lastig als twee belangrijke spelers (of meer) je ploeg hebben verlaten dus misschien is het onredelijk om te eisen dat die ploeg in de eerste seizoenshelft direct goed draait.
Maar als je in zo'n zwaar CL-seizoen nog 84 punten pakt mag je niet klagen.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Precies!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja man, laten we het hele plan van onze trainer waarmee we 2x kampioen zijn geworden en de groepsfase CL hebben overleefd in 1x overboord gooien!
Dan moeten we een andere trainer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:11 schreef Buitendam het volgende:
Pereiro moet inderdaad opgesteld worden en achter de diepe spits. In principe gewoon op 10. Want het is zo'n ongelofelijke lambal dat ie sowieso centraal moet staan en op een plek waar hij zijn techniek, die overigens fenomenaal is, tot z'n recht kan laten komen.
Of Cocu gaat zijn tactiek aanpassen aan het materiaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan moeten we een andere trainer.
Cocu heeft al eerder aangegeven niet met de punt naar voren te willen spelen als basistactiek. Dat deed hij ook niet met zijn vorige pure '10'.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of Cocu gaat zijn tactiek aanpassen aan het materiaal.
Dat zou ik een ontzettend zwaktebod vinden. De hele uitdaging van een coach is om een tactiek te bouwen rondom de spelers die je hebt, niet andersom.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Cocu heeft al eerder aangegeven niet met de punt naar voren te willen spelen als basistactiek. Dat deed hij ook niet met zijn vorige pure '10'.
Dan wordt je zoals Ajax. Goed in de eigen competitie, waar de tegenstand slecht is en de speelstijl naīef. Europees heb je misschien 1 of 2 spelers die de benodigde kwaliteit hebben, maar je kunt het tegen teams met 5 of 6 spelers van die klasse nooit winnen en andere teams spelen met een dubbele viermans verdediging (zoals Argentinië op het wk) en je hebt niks meer aan je 10. Perreiro mag zijn klasse in dit systeem laten zien, maak er maar een 9 van.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou ik een ontzettend zwaktebod vinden. De hele uitdaging van een coach is om een tactiek te bouwen rondom de spelers die je hebt, niet andersom.
PSV is niet een club die de luxe heeft om Jan en alleman naar Eindhoven te kunnen halen, vanwege de financien, klimaat of internationale status van de Eredivisie. Als je dan jongens van het formaat Guardado, Pereiro en Moreno weet te strikken moet je toch je tactiek aanpassen aan dit soort spelers.
Nee, juist niet.quote:
Je moet je toch niet voorstellen dat indertijd een coach het in zijn hoofd had gehaald om een Nilis of v Nistelrooij te misbruiken op de flankenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Ajax stelt de hele jeugdopleiding in dienst van het eerste elftal. De Ajax-filosofie waar Cruijff zo mee bezig was. Ik vind dat je als coach juist moet kijken naar je beste elftal wat te realiseren is en daar je tactiek op aanpassen. Met een Nilis en van Nistelrooij moet je 4-4-2 spelen en met een type de Jong kun je misschien met 4-3-3 veel betere resultaten halen.
Nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet je toch niet voorstellen dat indertijd een coach het in zijn hoofd had gehaald om een Nilis of v Nistelrooij te misbruiken op de flanken
Het is geen echte flankspeler maar als je gewoon kijkt naar zijn cijfers heeft hij het behoorlijk goed gedaan. Ik denk dat het je moeite zal kosten om in de eredivisie een 'echte' linksbuiten te vinden die het qua cijfers in doelpunten en assists beter zou doen bij PSV dan Locadia.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:53 schreef TehRocks het volgende:
Wordt wel echt heel belangrijk dat die flanken aangevuld worden, ik wil niet nog een jaar Locadia op links zien spelen want daar word je als toeschouwer toch wel heel diep triest van.
Ja maar we hebben het hier over de Eredivisie waarin pathetisch slecht wordt verdedigd. Hij heeft een lekker schot en een sterk lichaam maar voor de rest niksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is geen echte flankspeler maar als je gewoon kijkt naar zijn cijfers heeft hij het behoorlijk goed gedaan. Ik denk dat het je moeite zal kosten om in de eredivisie een 'echte' linksbuiten te vinden die het qua cijfers in doelpunten en assists beter zou doen bij PSV dan Locadia.
http://www.goal.com/nl/people/netherlands/62411/jurgen-locadia
8 goals, 10 assists in 29 wedstrijden. Daar vind je echt niet snel iemand voor die dat significant beter doet als PSV zijnde.
Dikke doorverkoopclausule erbij en laten gaan. Zo'n seizoen als afgelopen jaar draait hij denk ik nooit meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:23 schreef tompsv18 het volgende:
Inter en Wolfsburg concreet voor Bruma. PSV wil 15 miljoen.
Tja, dan moet er een vervanger komen. Alberto zie ik het nog niet doen en de Wijs ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:44 schreef tja77 het volgende:
15 miljoen lijkt me een nette prijs gezien dit seizoen, als je het een jaar of 2 eerder had gevraagd, had ik mijn ballen uit de broek gelachen.
Maar als Bruma vetrekt, wie gaat er dan CV spelen naast Moreno? Isimat is leuk als backup en als mc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |