Ziyech wil alleen op 10 spelen. PSV heeft die speler al in de persoon van Pereiro.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:40 schreef Lyrebird het volgende:
Mocht van Ginkel niet haalbaar zijn, dan zie ik liever Ramselaar dan Ziyech als extra middenvelder.
Speelt PSV wel met een 10?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ziyech wil alleen op 10 spelen. PSV heeft die speler al in de persoon van Pereiro.
Nee, daarom komt Ziyech ook niet. Cocu schuift een beetje met Pereiro, maar een positie op 10 is er met dit 4-3-3 systeem niet. Daarom zal Ziyech ook bedanken voor de eer om bij PSV te spelen en voor 1 van de 80 andere clubs kiezen.quote:
Lestienne blijft niet, Narsingh vertrekt waarschijnlijk en Locadia zal niet nog een jaar op de flank willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat PSV nu nog een buitenspeler halen of gokken ze op Bergwijn?
Vorig jaar hadden ze toch ook interesse in die Lozano uit Mexico? Zou ik wel een typische PSV-aankoop vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lestienne blijft niet, Narsingh vertrekt waarschijnlijk en Locadia zal niet nog een jaar op de flank willen.
Dus ik denk niet dat PSV dat gaat opvangen met alleen een jeugdige Bergwijn gelet op het CL-programma.
Daarom speelt ie bij Twente de meeste wedstrijden vanaf rechtsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ziyech wil alleen op 10 spelen. PSV heeft die speler al in de persoon van Pereiro.
Klopt. Cortes is er ook zo één.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze toch ook interesse in die Lozano uit Mexico? Zou ik wel een typische PSV-aankoop vinden
Het is algemeen bekend dat Ziyech niet naar Feyenoord ging omdat ze hem geen plek op '10' wilde garanderen. Bovendien heb ik je pas nog een interview gelinked waarin Ziyech klaagt over zijn positie op rechts sinds de trainerswissel bij Twente.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daarom speelt ie bij Twente de meeste wedstrijden vanaf rechts
We zullen zien , wie weet dat ie bij PSV wel vanaf rechts wil spelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Ziyech niet naar Feyenoord ging omdat ze hem geen plek op '10' wilde garanderen. Bovendien heb ik je pas nog een interview gelinked waarin Ziyech klaagt over zijn positie op rechts sinds de trainerswissel bij Twente.
Je valt vervelend in herhaling met je gezeur over Ziyech.
Ja, als half subtop Europa hem wil, 3x zo veel betaalt en hem als 10 wil gebruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
We zullen zien , wie weet dat ie bij PSV wel vanaf rechts wil spelen.
Die wouden hem in de winter al ophalen, had toen ook kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, als half subtop Europa hem wil, 3x zo veel betaalt en hem als 10 wil gebruiken.
Dan komt hij vast naar PSV voor een miljoentje per jaar op een positieve spelen waar hij niet wil spelen en waar hij waarschijnlijk ook gewoon niet goed genoeg is voor PSV.
0% kans. Echt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die wouden hem in de winter al ophalen, had toen ook kunnen gaan.
Hij lijkt me wel iemand die zijn carrière uit heeft gepland na Twente nog een jaar of 2 in de Nederlandse top spelen om dan die stap naar een topclub te maken.
Ja man, laten we het hele plan van onze trainer waarmee we 2x kampioen zijn geworden en de groepsfase CL hebben overleefd in 1x overboord gooien!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon opbokken met dat 4-3-3 en weer heerlijk conservatief 4-4-2 spelen1 diepe spits en 1 daarachter, mee veul opkomende middenvelders en backs en zo!
Wow, dat is wel een lekker goaltje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. Cortes is er ook zo één.
https://www.theguardian.c(...)r-17-world-cup-video
Joh. Hij bakte er in Italie ook geen kut van. Hele beperkte spelerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Lestienne is uiteindelijk toch wel aardig mislukt. Tuurlijk snap ik eea gezien de omstandigheden, maar hij heeft wel een beetje de waterige ogen van een alcoholist. Verstandig om hem niet in te lijven. Gun hem echter wel het beste voor de toekomst.
Het lijkt dan altijd alsof er kut verdedigd wordt, maar die gast is retesnel met zijn voeten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow, dat is wel een lekker goaltje.
Kan wel een momentopname zijn, maar vind dat Ajax en PSV het daar wel moeten zoeken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het lijkt dan altijd alsof er kut verdedigd wordt, maar die gast is retesnel met zijn voeten.
Hij had wel een aardige periode in september toen volgens mij. Was hij wel in vorm, tot dat zijn ouders overleden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh. Hij bakte er in Italie ook geen kut van. Hele beperkte speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |