Het mooie is door het succes van Max gaan meer mensen nu karten, met kans dat we in de toekomst meer goede coureurs zullen voortbrengen. Met hopelijk steeds een Nederlander in de F1. De markt van F1 kan nog flink groeien in NL. Mijn neefje (nu 4) gaat ook beginnen met karten zodra hij 5 is. Hopelijk krijgen we een mooie Nederlandse toekomst in de F1quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij was Max 16 toen hij bij RB junior kwam en Richard is nu 15.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:46 schreef VacaLoca het volgende:
Wel schattig Red Bull persmeisje heeft Max nu
Deze?quote:
Ik ook. Hopelijk geen mechanische pech of nog erger een crash. Zeker in dat laatste geval, schuld of niet, zal de halve wereld over hem heen vallen, zie je wel, te vroeg, hij is er niet klaar voor, hij kan de druk toch niet aan etc etc etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:45 schreef j95 het volgende:
Potverdorie, ik ben hyped voor morgen en zondag![]()
Relaxte knaker is dat toch he. Hij heeft er zin in in elk geval.quote:
Max rijdt allemaal rondjesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk geen mechanische pech of nog erger een crash. Zeker in dat laatste geval, schuld of niet, zal de halve wereld over hem heen vallen, zie je wel, te vroeg, hij is er niet klaar voor, hij kan de druk toch niet aan etc etc etc.
Hopelijk (en waarschijnlijk) heeft zn pa hem gezegd vooral rustig aan te doen en dat uitrijden het allerbelangrijkste is.
Ik kan niet wachten tot zondag. Hopelijk voor de TR's aan de finish en hopelijk niet al te ver van Ricardo vandaan.
Mooie tijden dit. Genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Maargoed, dat zeiden we ruim een jaar geleden ook en kijk hoe dat uitgepakt heeft. Die stap was een stuk groter. Ik heb er vertrouwen in in elk geval.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:34 schreef Geralt het volgende:
Zeker in dat laatste geval, schuld of niet, zal de halve wereld over hem heen vallen, zie je wel, te vroeg, hij is er niet klaar voor, hij kan de druk toch niet aan etc etc etc.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max rijdt allemaal rondjesDe eerste 3 Grand Prix' niet denk ik hoor. Ricardo is ook geen pannenkoek en kent het team en de auto een stuk beter. Eerst maar eens wennen voor Max en gewoon solide rijden en goede punten pakken. Daarna focussen op zn teamgenoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
je denkt toch niet dat ik serieus ben met zo'n opmerking?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
De eerste 3 Grand Prix' niet denk ik hoor. Ricardo is ook geen pannenkoek en kent het team en de auto een stuk beter. Eerst maar eens wennen voor Max en gewoon solide rijden en goede punten pakken. Daarna focussen op zn teamgenoot.
Ja dat is ook weer waar, maar ik vraag het me af of team Verstappen dat eruit hebben weten te slepen dat hij voor meerdere jaren ONGEACHT wat hij in de RB zit. Ricardo is zeker van zijn zitje. Die gaan ze niet eruit schuppen en vervangen voor Kvyat of Sainz begin 2017 lijkt me (als Ricardo niet vertrekt dan bedoel ik. Imo zou hij gek zijn te vertrekken en ik verwacht dat dan ook niet).quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:44 schreef Bluurgh het volgende:
Maar bekijk het ook van de andere kant, als ze Kvyat terugzetten en dan aankondigen dat ze een meerjarige deal hebben met Max (en Ricciardo) dan betekend dat Torro Rosso met een coureur zit die binnen een week én gehoord heeft dat hij teruggezet wordt naar het juniorteam én daarna te horen krijgt dat de twee rijders van het team waar hij eventueel naar kan 'terugstromen' voor meerdere jaren een contract hebben. (Of iig alleen zijn vervanger, ik weet niet hoelang Ricciardo z'n contract loopt)
Dan zit het vertrouwen van Kvyat ook op een dieptepunt (wat het nu al lijkt te zitten) en dan hadden ze hem beter direct kunnen ontslaan. Al gaat dat vast nog wel gebeuren ..
The smiliest man in formula 1quote:
Baasquote:
het kan ook de andere kant opgaan, laten we maar rustig afwachten op wat komen gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:25 schreef RAVW het volgende:
stel je voor dat het morgen plaats 1 word voor verstappen , dat de eerste 3 uitvallen en verstappen voor zijn teammate blijft .....
denk dat dan pas echt de hell los breekt , Spa is nu al bijna helemaal uit verkocht maar denk dat ze dan plek te weinig hebben op Spa
Inderdaad, van Sainz kon Max ook niks meer leren, van Ricciardo nog wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:23 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Baas![]()
Volgens mij de beste teamgenoot die je kunt wensen in de F1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |