omnomnomnomquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik ga trouwens straks wel pizza eten
die moet nog even wennen aan de traagheid van die wagen , geef hem 1 maandquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:33 schreef merino het volgende:
Kvyat is helemaal nergens met zijn pace in de TR.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omnomnomnom
Ik ga straks misschien een nieuwe motor kopen
Ga naar een Transalp kijken. Morgen wordt als het goed is mijn oude kapotte GS opgehaaldquote:
cool! succesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga naar een Transalp kijken. Morgen wordt als het goed is mijn oude kapotte GS opgehaald
Hebben Engelse motoren nou ook het stuur rechts?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga naar een Transalp kijken. Morgen wordt als het goed is mijn oude kapotte GS opgehaald
Ja, en ze reutelen een beetje bekakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben Engelse motoren nou ook het stuur rechts?
Paraplu meegeleverd natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en ze reutelen een beetje bekakt.
Volgens mij was Max 16 toen hij bij RB junior kwam en Richard is nu 15.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoe goed is die Richard Verschoor? Vergelijkbaar met Verstappen op die leeftijd?
Aan de hand van één race Formule 4 en een tweede race waar er problemen waren... hij moet het wel heel erg goed hebben gedaan om aan de hand van één race bij RB te komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoe goed is die Richard Verschoor? Vergelijkbaar met Verstappen op die leeftijd?
17quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij was Max 16 toen hij bij RB junior kwam en Richard is nu 15.
Ik weet niet of ze het wel echt serieus nemen, ik denk dat het meer een kwestie is van je verheugen op de echte actie, Maar ja, als je twee uur zit te kijken dan moeten daar toch tenminste een paar conclusies aan verbonden worden....quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Waarom nemen jullie de vrije trainingen zo serieus?
16 hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17
Hij heeft voor de F1 maar één jaar F3 gereden, daarvoor karts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |