quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:31 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik lust alleen cappuccino maar kan hier niet drinken, want dan ga ik hele dag niks eten plus ik val niet in slaap
[..]
Houden zo
[..]
Past bij je
Onwijs verward inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie je hoe verward je benttrek daar lering uit.
Idd, trek op tijd aan de bel als het wel te veel gaat worden.quote:
Dan krijg ik gewoon honger en word ik niet geconcentreerd, mss door te veel suikers die daarin zitten ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, heeft 1 cappucino zo'n effect?
wat gebeurt er als je een halve liter monster energy naar binnen tikt?
En van energydrank light?!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:42 schreef Drug het volgende:
[..]
Dan krijg ik gewoon honger en word ik niet geconcentreerd, mss door te veel suikers die daarin zitten ofzo
waarom drinken mensen dat?quote:
Ja heb het wel meer met stimulerende middelen dat ik niks meer eet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yesmaar wel bizar dat het zo'n effect heeft bij jou, is wel heel 'heftig' effect
Niet? Dan eet ik juist veels te veelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja heb het wel meer met stimulerende middelen dat ik niks meer eet.
Haha dat is beetje te vies om te proberenquote:
Wat bedoel je met nepsuikers, aspartaam enzo? Want hoe zouden die je bloedsuikerspiegel moeten laten stijgen, waarmee dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef Drug het volgende:
[..]
Haha dat is beetje te vies om te proberen
Maar volgens mij spiken die nepsuikers ook gewoon bloedsuikerspiegel, dus als het dan weer inzakt krijg je vanzelf cravings
ja, maar dan moet je toch juist niet de light drinken?quote:
Ik bedoelde geen wiet hè, wiet maakt mij een monsterquote:
medicatieve speedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:47 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen wiet hè, wiet maakt mij een monsterKomt nu wel goed uit omdat ik moet bulken
Maar toen ik medicatieve speed gebruikte at ik nauwelijks en was ik 22u/dag wakker
Scherp, ja sorry, ik bedoel 'omdat geen kcal'quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je toch juist niet de light drinken?
ja, maar energy drink, drink je voor de energie. energie staat gelijk aan aan kJ / kcal toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Scherp, ja sorry, ik bedoel 'omdat geen kcal'
Gayquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:48 schreef Drug het volgende:
Rihanna eerste album is echt perfect voor dit zonnetje
Cafeinequote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar energy drink, drink je voor de energie. energie staat gelijk aan aan kJ / kcal toch?
Nee, ik drink het omdat ik er soms zin in heb, niet voor de energyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar energy drink, drink je voor de energie. energie staat gelijk aan aan kJ / kcal toch?
dan liever koffie.quote:
ik drink het al jaren niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik drink het omdat ik er soms zin in heb, niet voor de energy.
Onder andere. Hier lees je meer erover, maar is niet heel overtuigend zie ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met nepsuikers, aspartaam enzo? Want hoe zouden die je bloedsuikerspiegel moeten laten stijgen, waarmee dan?
Je moet even deze docu gaan kijken!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met nepsuikers, aspartaam enzo? Want hoe zouden die je bloedsuikerspiegel moeten laten stijgen, waarmee dan?
niet gekliktquote:
zelfs als ik het zou willen zien, wat absoluut niet het geval is, dan nog heb ik hier geen geluid..quote:
Ja, nog amper iets over bekend en al helemaal geen betrouwbare resultatenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:55 schreef Drug het volgende:
[..]
Onder andere. Hier lees je meer erover, maar is niet heel overtuigend zie ik
Why?quote:
legt veel uitquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nog amper iets over bekend en al helemaal geen betrouwbare resultaten. Wat ook betekent dat het niet uitgesloten wordt dat het effect kán hebben, interessant wel
[..]
Why?
Ja maar over wat?quote:
maar aspartaam is even schadelijk als gewoon suiker. dus die vervanging maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet genoeg van apsartaam om te weten dat er niks schadelijk is aan de hoeveelheden die ik binnen krijg. Dus daar hoef ik verder niks over te weten, mensen die beweren dat het anders is die gaan tegen de wetenschap in.
kquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar over wat?
Veel dingen weet ik namelijk wel, en veel dingen die mensen zeggen klopt niet met realiteit en helemaal anno 2016 vinden mensen het leuk om maar wat te roepen over eten en om van alles te geloven ondanks slechte bron.
Ik snap oprecht niet waarom mensen suiker schadelijk noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar aspartaam is even schadelijk als gewoon suiker. dus die vervanging maakt geen verschil.
Volgens mij heeft er 1 hongerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht he. Ik ben ook links, maar vond het vreselijk.
Dan toch maar die docu kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom mensen suiker schadelijk noemen
doe je dit nou met opzet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:05 schreef Crack_ het volgende:
En apsartaam even schadelijk als normale suiker? Wtf
Niet? Zijn wel redelijk overtuigende verbanden met de fat epidemic volgens mij hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom mensen suiker schadelijk noemen
Ja, ik studeer health & nutrition en heb iedere dag te maken met de wetenschappelijke artikelen die over deze informatie gaan, en daarom kan ik je vertellen dat dit gewoon onzin isquote:
Ja, maar dat heeft niks te maken met de suiker zelf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef Drug het volgende:
[..]
Niet? Zijn wel redelijk overtuigende verbanden met de fat epidemic volgens mij hoor
Ik doel niet op kankerverwekkend en shit, maar op hart en vaatziektes, overgewicht, diabetes enzo waar gewoon suiker ook voor zorgt. Denken dat aspartaam gezonder is is nogal een amerikaanse insteek, er zit geen suiker in dus het is gezonder.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik studeer health & nutrition en heb iedere dag te maken met de wetenschappelijke artikelen die over deze informatie gaan, en daarom kan ik je vertellen dat dit gewoon onzin is.
Dat wil niet zeggen dat het altijd klopt wat ik zeg, echt lange na niet. Maar vooral met aspartaam, dat is zo breed onderzocht.. Omdát mensen er altijd al paniekerig overdeden, aspartaam is pas bij zeeeeeeeeeeeeer hoge inname schadelijk
Shit zoals 'aspartaam is even schadelijk als suiker' zijn echt hele bijzondere opmerkingen.
Ja, daar zorgt suiker niet voor, daar zorgt overgewicht voor. En het té veel eten van suikers kan zorgen voor overgewicht, niet 'het eten van suikers is schadelijk voor je'quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doel niet op kankerverwekkend en shit, maar op hart en vaatziektes, overgewicht, diabetes enzo waar gewoon suiker ook voor zorgt. Denken dat aspartaam gezonder is is nogal een amerikaanse insteek, er zit geen suiker in dus het is gezonder.
Maar wat ik ervan begrijp is dat de invloed van suiker op je bloedsuikerspiegel wel leidt tot meer honger en meer eten. Geldt niet enkel voor suiker, ook voor refined carbs.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niks te maken met de suiker zelf.
Dat heeft te maken met dat mensen te veel suiker eten, en te veel vet.. en te veel eiwit.
Suiker vervangen door eiwitten en/of vetten zul je niet door afvallen.
Fruit zit idd vol suiker, hierover wordt wel gezegd dat er net wat meer vezels en voedingsstoffen en shit in zit, wat metabolisch beter zou zijn ofzo. Maar weet niet hoe legit dat isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:09 schreef Crack_ het volgende:
Je zegt toch ook niet dat water schadelijk is voor je omdat wanneer je daar te vele van drinkt, je watervergiftiging kan krijgen?
Als je er te veel van eet word je dik, maar daarbij zit geen verschil tussen de fabriekssuikers zeg maar of suiker uit een appel. Beide leveren evenveel kcal
Dan zijn we het daar over eens, alleen jouw eerste vraag ging over de bloedsuikerspiegel. en daarbij heeft aspartaam totaal geen verschil op je lichaam als elke andere zoetstof. Dus als een persoon zegt: "ik drink te veel cola en krijg te veel suiker binnen, dus laat ik maar cola light gaan drinken". Dan maakt dat geen flikker uit en is aspartaam net zo schadelijk als gewone suiker.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar zorgt suiker niet voor, daar zorgt overgewicht voor. En het té veel eten van suikers kan zorgen voor overgewicht, niet 'het eten van suikers is schadelijk voor je'. Net zoals het te veel eten van vetten, etcetera etcetera
Waarom zou volgens jou, aspartaam ongezond zijn. Ik zeg niet dat het gezond is he, absoluut niet. Maar schadelijk? Ongezond? Nee, pas bij zeer ruime hoeveelheden die een normaal mens nooit zal halen
Door meer vezels wordt het gewoon niet zo snel in je lichaam opgenomen als vloeibare suikers.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:16 schreef Drug het volgende:
[..]
Maar wat ik ervan begrijp is dat de invloed van suiker op je bloedsuikerspiegel wel leidt tot meer honger en meer eten. Geldt niet enkel voor suiker, ook voor refined carbs.
[..]
Fruit zit idd vol suiker, hierover wordt wel gezegd dat er net wat meer vezels en voedingsstoffen en shit in zit, wat metabolisch beter zou zijn ofzo. Maar weet niet hoe legit dat is
Wel toffe studie
Ja en hierdoor zou het minder heftige piek in bloedsuikerspiegel opleveren, dus minder heftige drop, dus minder honger, dus minder eten, dus minder obesequote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Door meer vezels wordt het gewoon niet zo snel in je lichaam opgenomen als vloeibare suikers.
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:18 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja en hierdoor zou het minder heftige piek in bloedsuikerspiegel opleveren, dus minder heftige drop, dus minder honger, dus minder eten, dus minder obese
Ja, nee dit klopt dus wat je zegtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:16 schreef Drug het volgende:
[..]
Maar wat ik ervan begrijp is dat de invloed van suiker op je bloedsuikerspiegel wel leidt tot meer honger en meer eten. Geldt niet enkel voor suiker, ook voor refined carbs.
[..]
Fruit zit idd vol suiker, hierover wordt wel gezegd dat er net wat meer vezels en voedingsstoffen en shit in zit, wat metabolisch beter zou zijn ofzo. Maar weet niet hoe legit dat is
Wel toffe studie
Ik snap niet helemaal wat je bedoeldquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens, alleen jouw eerste vraag ging over de bloedsuikerspiegel. en daarbij heeft aspartaam totaal geen verschil op je lichaam als elke andere zoetstof. Dus als een persoon zegt: "ik drink te veel cola en krijg te veel suiker binnen, dus laat ik maar cola light gaan drinken". Dan maakt dat geen flikker uit en is aspartaam net zo schadelijk als gewone suiker.
Ik bedoel juist niet dat je door aspartaam een stabielere bloedsuikerspiegel krijgtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nee dit klopt dus wat je zegt
Maar sommige mensen vinden het lastig om suikers niet meteen slecht te noemen omdat het ja, niet veel doet eigenlijk. We noemen het vak loze calorieeën, maar is dat perse slecht voor je?
Zolang je onder je energhiebehoefte zit en genoeg van de rest eet en binnenkrijgt, is er niks slecht aan het eten van een loze calorie zonder vitamines en mineralen. Er is ook niks goeds aan
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
Ik weet niet goed wat aspartaam met je bloedsuikerspiegel doet, als iemand cola vervang voor cola light omdat afvallen, dan werkt dat wel. Als je bedoeld voor stabiele bloedsuikerspiegel, ja zou kunnen.. weet niet genoeg van.
Ga opzoeken![]()
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik bedoel juist niet dat je door aspartaam een stabielere bloedsuikerspiegel krijgt
Goeie klaag.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:26 schreef gianni61 het volgende:
door deze hele suikerflauwekul heb ik geen vlaai bij mijn koffie gepakt
ik merk anders nog niks van die gezondheidswinstquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:27 schreef Crack_ het volgende:
En waarom je niet kan zeggen dat suikers over het algemeen slecht zijn is omdat het weglaten van suikers niet standaard een winst in gezondheid betekent. Zoals dat met stoppen met roken bijvoorbeeld ALTIJD is
Als iemand enkel suikers eet van de koolhydratengroep, en daarmee gaat stoppen en dat NIET gaat vervangen, dan ga je gewoon kei hard dood want je hersenen kunnen enkel leven op koolhydraten (en op suikers dus)
Jij laat je makkelijk beïnvloeden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:26 schreef gianni61 het volgende:
dankuquote:
kloptquote:
Ja, en dat is één van de redenen waarom mensen niet goed zijn in gezond leven.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk anders nog niks van die gezondheidswinst
ik was niet serieus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dat is één van de redenen waarom mensen niet goed zijn in gezond leven.
Je 'winst' is geen direct effect en dat je winst zal hebben is ook geen zekerheid. Er is geen zekerheid dat je géén hart- en vaatziekten zult ontwikkelen als je gezond eet. Dat is er niet.
Vinden mensen lastig, is ook lastig.
Dit is mn vakgebied, mn passie, interesse.. alles.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was niet serieus.
waarom ben jij zo serieus?
alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is mn vakgebied, mn passie, interesse.. alles.
Dus kan hier uren over doorlullen![]()
nja, heel veel mensen kunnen het niet meer..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat je tegenwoordig ook al af kunt studeren in logisch nadenken, 't is wat
niet meer?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, heel veel mensen kunnen het niet meer..
Ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
Dus om terug te komen, nee ik snap niet waarom mensen suiker schadelijk noemen.
wederom: te serieusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet meer?![]()
Mensen denken niet rationeel maar veel mensen doen alsof we daar erg goed in zijn. Veel interventies enzo zijn ook gewoon gericht op het gezonde verstand van mensen, dat werkt niet
![]()
Och dat vind ik zieligquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:26 schreef gianni61 het volgende:
En ketogenesis dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:27 schreef Crack_ het volgende:
En waarom je niet kan zeggen dat suikers over het algemeen slecht zijn is omdat het weglaten van suikers niet standaard een winst in gezondheid betekent. Zoals dat met stoppen met roken bijvoorbeeld ALTIJD is
Als iemand enkel suikers eet van de koolhydratengroep, en daarmee gaat stoppen en dat NIET gaat vervangen, dan ga je gewoon kei hard dood want je hersenen kunnen enkel leven op koolhydraten (en op suikers dus)
Edit: maar dit is fictief he, want kleine kans dat iemand het dan niet zal vervangen maar even stle dat iemand enkel vet en eiwitten eet![]()
hoeft niet. ik hou helemaal niet van aardbeienvlaaiquote:
ja, maar als ik een broek aan heb dan ruik ik hem meestal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:44 schreef BozeHaas het volgende:
Hebben jullie ook weleens last van een stinkende penis? Zelfs als ik sta ruik ik hem
Mag ik weten waar je het studeert?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik doe public health, wat gewoon inhoud dat je van boven af shit bepaald om gezondheid van populatie beter te maken omdat je invidiuen niet kan vertrouwen in hun keuze's.
Waar riekt het naar dan? mijn penis ruikt eigenlijk altijd naar roosjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:44 schreef BozeHaas het volgende:
Hebben jullie ook weleens last van een stinkende penis? Zelfs als ik sta ruik ik hem
Heb een broek aan, maar is echt een vieze penetrante geur ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar als ik een broek aan heb dan ruik ik hem meestal niet
Ja sws stinklul in m'n broek, subconsciously diggen chicks datquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:44 schreef BozeHaas het volgende:
kom douchen was hem wel voor je babequote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:44 schreef BozeHaas het volgende:
Is een unieke geur denk ik, maar geen lekkerequote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar riekt het naar dan? mijn penis ruikt eigenlijk altijd naar roosjes.
Ja, daar heb ik het juist overquote:
Wageningenquote:
hmm, goed scrubben danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb een broek aan, maar is echt een vieze penetrante geur dit
Misschien kan je een keer vagisil gebruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is een unieke geur denk ik, maar geen lekkere
Heb al twee keer gewassen maar het helpt niet, je mag het wel proberen thoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom douchen was hem wel voor je babe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |