Onder andere. Hier lees je meer erover, maar is niet heel overtuigend zie ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met nepsuikers, aspartaam enzo? Want hoe zouden die je bloedsuikerspiegel moeten laten stijgen, waarmee dan?
Je moet even deze docu gaan kijken!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met nepsuikers, aspartaam enzo? Want hoe zouden die je bloedsuikerspiegel moeten laten stijgen, waarmee dan?
niet gekliktquote:
zelfs als ik het zou willen zien, wat absoluut niet het geval is, dan nog heb ik hier geen geluid..quote:
Ja, nog amper iets over bekend en al helemaal geen betrouwbare resultatenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:55 schreef Drug het volgende:
[..]
Onder andere. Hier lees je meer erover, maar is niet heel overtuigend zie ik
Why?quote:
legt veel uitquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nog amper iets over bekend en al helemaal geen betrouwbare resultaten. Wat ook betekent dat het niet uitgesloten wordt dat het effect kán hebben, interessant wel
[..]
Why?
Ja maar over wat?quote:
maar aspartaam is even schadelijk als gewoon suiker. dus die vervanging maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet genoeg van apsartaam om te weten dat er niks schadelijk is aan de hoeveelheden die ik binnen krijg. Dus daar hoef ik verder niks over te weten, mensen die beweren dat het anders is die gaan tegen de wetenschap in.
kquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar over wat?
Veel dingen weet ik namelijk wel, en veel dingen die mensen zeggen klopt niet met realiteit en helemaal anno 2016 vinden mensen het leuk om maar wat te roepen over eten en om van alles te geloven ondanks slechte bron.
Ik snap oprecht niet waarom mensen suiker schadelijk noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar aspartaam is even schadelijk als gewoon suiker. dus die vervanging maakt geen verschil.
Volgens mij heeft er 1 hongerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht he. Ik ben ook links, maar vond het vreselijk.
Dan toch maar die docu kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom mensen suiker schadelijk noemen
doe je dit nou met opzet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:05 schreef Crack_ het volgende:
En apsartaam even schadelijk als normale suiker? Wtf
Niet? Zijn wel redelijk overtuigende verbanden met de fat epidemic volgens mij hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom mensen suiker schadelijk noemen
Ja, ik studeer health & nutrition en heb iedere dag te maken met de wetenschappelijke artikelen die over deze informatie gaan, en daarom kan ik je vertellen dat dit gewoon onzin isquote:
Ja, maar dat heeft niks te maken met de suiker zelf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:06 schreef Drug het volgende:
[..]
Niet? Zijn wel redelijk overtuigende verbanden met de fat epidemic volgens mij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |