je hoeft helemaal niks heh dat weet je zelf toch ook wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als jij nou een keer nadenkt over wat je zegt hoef ik geen rekening te houden met wijzigingen in je post. niet dat de wijziging relevant was en mijn post nog steeds voldoet
als ik naar een rave ga blijf ik meestal tot het afgelopen is. op het laatste staan er meestal nog 15 mensen ofzo helemaal vooraan bij de draaitafels en daar zie je toch koppies voorbijkomenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
En vorig jaar op Fantasy zaten we ergens op het gras, zaten er 2 jongens vlak voor ons. Die waren letterlijk aan het schuimbekken door de hoeveelheid alcohol en drugs! Maar die waren niet half dood, die waren alleen wel knettertje irritant zeg.
Ja ze quotte je niet weet je hoe verwarrendquote:
je lult in het luchtledigequote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat is jouw conclusie dat zei ik je gelijk al, ik trek geen conclusie ik roep maar wat, bewust nadenken over een reactie op een post van jou, not gonna happen![]()
dit gaat automatisch en aagepast aan jouw gedrag
Die jongens kunnen ook echt niet 00:00 gehaald hebben. Want ik praat nu over 16:00 's middags ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik.Vraag me ook af hoe je dat voor elkaar krijgt
Trollscience heeft hier ook vast wel een antwoord op, wandelende encyclopedie zijnde.
Ja dat wel idd. Maar ik heb nog nooit iemand met het schuim op z'n bek zien staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik naar een rave ga blijf ik meestal tot het afgelopen is. op het laatste staan er meestal nog 15 mensen ofzo helemaal vooraan bij de draaitafels en daar zie je toch koppies voorbijkomen.. of van die mensen die buiten staan als je een sigaretje staat te roken en echt niet meer weten wat onder of boven is
Weet het.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zou tussen ons blijven ja, schijtjong
toch boeit het je zo dat je reageertquote:
Dat laatste had ik vroeger ook last van in de discotheek. Hoe vaak ik wel niet de filter van mijn sigaret aan heb gestokenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik naar een rave ga blijf ik meestal tot het afgelopen is. op het laatste staan er meestal nog 15 mensen ofzo helemaal vooraan bij de draaitafels en daar zie je toch koppies voorbijkomen.. of van die mensen die buiten staan als je een sigaretje staat te roken en echt niet meer weten wat onder of boven is
Klopt, maar toch.. Zeker de laatste 4 afleveringen vond ik verdomde sterk, en volgens mij had niemand aan zien komen dat JUIST nu Nashville opeens zo`n goede verhaallijn heeft gekregen (Vind ik dan) Gecancelled is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel beetje te verwachten helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het maar geen kut einde gaat worden
** Klik de spoiler op eigen risico!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2016 01:05:54 ]
gelukkig niet. alleen die ene keer dat die gast out was gegaan en mensen dachten dat hij dood wasquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat wel idd. Maar ik heb nog nooit iemand met het schuim op z'n bek zien staan.
Wow relax :squote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HOU GVD JE BEK WORD HELEMAAL PARA DOOR JULLIE EN DOOR GOT GVD KUTJONG
vrije wil bestaat niet, maar leuke poging waarbij je weer op generlei reageert op hetgeen gezegd wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft helemaal niks heh dat weet je zelf toch ook wel?
Oh ja, in LBB. Godtering, ik dacht echt dat ik een hartaanval ging krijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gelukkig niet. alleen die ene keer dat die gast out was gegaan en mensen dachten dat hij dood was
Sorry :Squote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HOU GVD JE BEK WORD HELEMAAL PARA DOOR JULLIE EN DOOR GOT GVD KUTJONG
schuim, weggedraaide ogen, als een worm in een stoel man teveel x is lelijk voor een mensquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat wel idd. Maar ik heb nog nooit iemand met het schuim op z'n bek zien staan.
Hoe kan ik relax doen als jij persoonlijke shit door zit te spelenquote:
daartoe ben ik ook niet verplicht heh baklapquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vrije wil bestaat niet, maar leuke poging waarbij je weer op generlei reageert op hetgeen gezegd wordt
Snap niet waarom je zo ver wilt gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
schuim, weggedraaide ogen, als een worm in een stoel man teveel x is lelijk voor een mens
Persoonlijke shit is het zeker.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kan ik relax doen als jij persoonlijke shit door zit te spelen
Kun je anders ophouden met dat gezuigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
daartoe ben ik ook niet verplicht heh baklap
Yoloquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zo ver wilt gaan.
noi doyquote:
nee zou ik ook niet doen als ik jouw hersencapaciteiten hadquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
daartoe ben ik ook niet verplicht heh baklap
Ja, je zet me weer mooi te kakkenquote:
weet niet, ligt er aan of hzaw stoptquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je anders ophouden met dat gezuig
Ik zal je hier morgen even aan helpen herinneren, voor het geval je weer vergeten bent waarom je opeens allemaal militaire shit in je aanbevolen video's hebt staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:08 schreef Kurovski het volgende:
Geen land wil fucken als ze dit zien. Wat dat betreft is Poetin maar een watje.
Mooi he.quote:
Jezus ben je 12 ofzoquote:
2 dus hjbquote:
daar weet jij niks vanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee zou ik ook niet doen als ik jouw hersencapaciteiten had
waar bemoei jij je mee en waarom spreek je alleen mij aan donder op johquote:
Vooral heel veelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee en waarom spreek je alleen mij aan donder op joh
ja ik ook niet, enige vorm van controle vind ik toch wel fijn en anders niet zo lang totaal vd kaartquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zo ver wilt gaan.
wou je helemaal niet net zeggen. wat lul je weer? ;squote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
ik wou net zeggen, hzaw zit net zo hard uit te lokken
zoals gewoonlijk, pestventje dat ie is
ik hoef niks te bewijzen, ik vind het oprecht grappig, dit ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vooral heel veel's gebruiken ja dan bewijs je namelijk dat je echt heus heel niet ermee zit en/of caret of mad bent
Ik praat niet meer met hzawquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
ik wou net zeggen, hzaw zit net zo hard uit te lokken
zoals gewoonlijk, pestventje dat ie is
bron dat ik dat niet wou zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou je helemaal niet net zeggen. wat lul je weer? ;s
leuk dat jij dat denktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan me er zo langzamerhand wel een voorstelling van maken
Ben je homo?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoef niks te bewijzen, ik vind het oprecht grappig, dit ook
Wikipediaquote:
en een mooi dood ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wel beter dat Cercei eindelijk dood is, echt een bitch. Arya
quote:
Ja ik ook. Ben 1x hard gegaan en dat vond ik zo niet relaxt. Gelukkig zakte het na een half uur een beetje af.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
ik snap het vooral met pillen niet, daar ben ik toch echt altijd wel redelijk para mee dat ik te ver ga
bedenk zelf maar watquote:
ja oké, daar kan ik niks tegenin brengenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je had het nooit gepost als een bepaald persoon nooit op pezu gereageerd had
Gebruik ik ook voor m'n onderzoek horr ;squote:
Haha wat kun je dit toch altijd goed he.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vooral heel veel's gebruiken ja dan bewijs je namelijk dat je echt heus heel niet ermee zit en/of caret of mad bent
is niet erg, ik had de discussie bij voorbaat al gewonnenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, daar kan ik niks tegenin brengen
hee laat mij erbuitenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je had het nooit gepost als een bepaald persoon nooit op pezu gereageerd had
kutjongquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is niet erg, ik had de discussie bij voorbaat al gewonnen
Ik denk dat je een eenhoorn bent met roze vleugels, regenboogvlechtjes, nunchucks en een samoeraizwaardquote:
Klopt, dat Jaime doodging kwam wel als een verassing, die was de laatste tijd zijn leven toch aan het beterenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Cercei was echt zo'n kankerhoer he. Verdiende loon.
Letterlijk als een verassing ja?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, dat Jaime doodging kwam wel als een verassing, die was de laatste tijd zijn leven toch aan het beteren
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, dat Jaime doodging kwam wel als een verassing, die was de laatste tijd zijn leven toch aan het beteren
wtf op omnisensueel na bijna helemaal goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat je een eenhoorn bent met roze vleugels, regenboogvlechtjes, nunchucks en een samoeraizwaard
Gvdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Cercei was echt zo'n kankerhoer he. Verdiende loon.
ik ben maar een laagopgeleide pauper, ik heb niet veel andere mogelijkheden in een discussiequote:
Yes ik ga door voor de magnetronquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf op omnisensueel na bijna helemaal goed
dat wist ik en nimmer tegengesproken btwquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie je wel dat vrije wil niet bestaat
kreeg je geen cursus argumentatie op de avond-havo?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben maar een laagopgeleide pauper, ik heb niet veel andere mogelijkheden in een discussie
Hij verloor het van de draakquote:
Zijn de draakjes ook dood? Ripquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Ja jammer dat ze allemaal dood zijn. Einde GoT.
Op Tommen na is er niemand van de Lannisters meer over, had ik niet verwacht zo snel alquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wel triest dat Tyrion niet meer is. Favo character.
combi magnetron met ongebouwde canadese vaatwasbakker.quote:
Dat kan toch helemaal niet, dan waren wij er nu ook niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
nja aangezien het GOT is kon ik me iig wel bedenken dat de mogelijkheid er is dat het echt een verassing was.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snapte je mijn woordspeling op de wijze waardoor hij doodging? aangezien je GOT niet kijkt
Ongebouwde? Is het een soort Ikea bouwpakket?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
combi magnetron met ongebouwde canadese vaatwasbakker.
zwakke dood, 1 hapje vd draakquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wel triest dat Tyrion niet meer is. Favo character.
Beter, iedereen moet dood,.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
ja, de mogelijkheid dat ik een tiktfout maakte zou ik ook per definitie uitsluitenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja aangezien het GOT is kon ik me iig wel bedenken dat de mogelijkheid er is dat het echt een verassing was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |