Rip anusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zit hier gewoon met fucking Zosk naast me.
kan me ook niet voorstellen dat dat relaxed is. ik heb nadat ik een hele pil opheb op het einde al zoiets van 'tering, meer dan dit wil je toch echt niet pakken'quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van die mensen die bij een (hardcore) feest door EHBO worden opgehaald omdat ze tegen een muurtje aanzitten en niks meer kunnen behalve hun hoofd laten zakken, beetje kwijlen enz.
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:55 schreef Chloroform het volgende:
Ik zit hier gewoon met fucking Zosk naast me.
Rip anus
ik begrijp het bestquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het eerste heb je dus al niet begrepen zoals wel meer op de avond je boven de pet ging
en het tweede slaat als kut op dirk
Wil je nog je excuses aanbieden voor die doodsbedreiging danquote:
Nashville heeft over 2 afleveringen een finale als het goed is, dan wil ik Bates Motel even checken en sowieso Vinyl gaan koeken.quote:
Ja ik snap het ook echt niet hoor. Heb ze wel vaker gezien (en ben nog maar 3x op grote hardcore feest geweest). Snap niet dat je zo ver kunt gaan. Die mensen zien er echt uit als een mongool en kunnen werkelijk niks meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat dat relaxed is. ik heb nadat ik een hele pil opheb op het einde al zoiets van 'tering, meer dan dit wil je toch echt niet pakken'
Nashville stopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nashville heeft over 2 afleveringen een finale als het goed is, dan wil ik Bates Motel even checken en sowieso Vinyl gaan koeken.
Jawel, maar lekker boeie. Als ik me er echt aan ga ergeren sluit ik FOK! wel af.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja oké maar sommige users zijn toch tyfusdom of irritant
Wat een gekke quote, nu lijkt het alsof Zosk mij in m'n arie gaat nemenquote:
bijna, kom je er zelf nog uit of heb je hulp nodig?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik begrijp het best
en nee dat ko t je noet zo goed en schuif je het af als onzin maar jij pist de hele dag azijn dus jouw woorden zijn voor mij compleet waardeloos
Was ook zéker tyfusdom van mij om jou te bedreigen, ondanks dat we best vaak ruzietjes hebben hier vond ik dat van mezelf zeker 100 stappen te ver gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je nog je excuses aanbieden voor die doodsbedreiging dan
Hey poepiequote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
BEN JE NIET GOED?!?!?!?!
Serieus, wat?
zwak? het is blijkbaar een terugkerend fenomeen, gewoon een observatie waar jij weer ongetwijfeld vergaande conclusies aan verbindtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:56 schreef PeZu het volgende:
en mijn ding met jimmy erbij halen om wat te bewijzen man man zwak
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Was ook zéker tyfusdom van mij om jou te bedreigen, ondanks dat we best vaak ruzietjes hebben hier vond ik dat van mezelf zeker 100 stappen te ver gaan.
Excuses Chloro.
Gekkie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een gekke quote, nu lijkt het alsof Zosk mij in m'n arie gaat nemen
De thumbnail beweegt hier.quote:
Hij vertelde mij net dat hij dat ooit al eens had gedaan, wtf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een gekke quote, nu lijkt het alsof Zosk mij in m'n arie gaat nemen
Gvd Zoskquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij vertelde mij net dat hij dat ooit al eens had gedaan, wtf.
de quote aanpasse omdat je te laat was en mijn edit miste man man treurwilgquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bijna, kom je er zelf nog uit of heb je hulp nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |