bron dat ik dat niet wou zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou je helemaal niet net zeggen. wat lul je weer? ;s
leuk dat jij dat denktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan me er zo langzamerhand wel een voorstelling van maken
Ben je homo?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoef niks te bewijzen, ik vind het oprecht grappig, dit ook
Wikipediaquote:
en een mooi dood ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wel beter dat Cercei eindelijk dood is, echt een bitch. Arya
quote:
Ja ik ook. Ben 1x hard gegaan en dat vond ik zo niet relaxt. Gelukkig zakte het na een half uur een beetje af.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
ik snap het vooral met pillen niet, daar ben ik toch echt altijd wel redelijk para mee dat ik te ver ga
bedenk zelf maar watquote:
ja oké, daar kan ik niks tegenin brengenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je had het nooit gepost als een bepaald persoon nooit op pezu gereageerd had
Gebruik ik ook voor m'n onderzoek horr ;squote:
Haha wat kun je dit toch altijd goed he.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vooral heel veel's gebruiken ja dan bewijs je namelijk dat je echt heus heel niet ermee zit en/of caret of mad bent
is niet erg, ik had de discussie bij voorbaat al gewonnenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, daar kan ik niks tegenin brengen
hee laat mij erbuitenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je had het nooit gepost als een bepaald persoon nooit op pezu gereageerd had
kutjongquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is niet erg, ik had de discussie bij voorbaat al gewonnen
Ik denk dat je een eenhoorn bent met roze vleugels, regenboogvlechtjes, nunchucks en een samoeraizwaardquote:
Klopt, dat Jaime doodging kwam wel als een verassing, die was de laatste tijd zijn leven toch aan het beterenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Cercei was echt zo'n kankerhoer he. Verdiende loon.
Letterlijk als een verassing ja?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, dat Jaime doodging kwam wel als een verassing, die was de laatste tijd zijn leven toch aan het beteren
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, dat Jaime doodging kwam wel als een verassing, die was de laatste tijd zijn leven toch aan het beteren
wtf op omnisensueel na bijna helemaal goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat je een eenhoorn bent met roze vleugels, regenboogvlechtjes, nunchucks en een samoeraizwaard
Gvdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Cercei was echt zo'n kankerhoer he. Verdiende loon.
ik ben maar een laagopgeleide pauper, ik heb niet veel andere mogelijkheden in een discussiequote:
Yes ik ga door voor de magnetronquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf op omnisensueel na bijna helemaal goed
dat wist ik en nimmer tegengesproken btwquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie je wel dat vrije wil niet bestaat
kreeg je geen cursus argumentatie op de avond-havo?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben maar een laagopgeleide pauper, ik heb niet veel andere mogelijkheden in een discussie
Hij verloor het van de draakquote:
Zijn de draakjes ook dood? Ripquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Ja jammer dat ze allemaal dood zijn. Einde GoT.
Op Tommen na is er niemand van de Lannisters meer over, had ik niet verwacht zo snel alquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wel triest dat Tyrion niet meer is. Favo character.
combi magnetron met ongebouwde canadese vaatwasbakker.quote:
Dat kan toch helemaal niet, dan waren wij er nu ook niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
nja aangezien het GOT is kon ik me iig wel bedenken dat de mogelijkheid er is dat het echt een verassing was.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snapte je mijn woordspeling op de wijze waardoor hij doodging? aangezien je GOT niet kijkt
Ongebouwde? Is het een soort Ikea bouwpakket?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
combi magnetron met ongebouwde canadese vaatwasbakker.
zwakke dood, 1 hapje vd draakquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wel triest dat Tyrion niet meer is. Favo character.
Beter, iedereen moet dood,.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
ja, de mogelijkheid dat ik een tiktfout maakte zou ik ook per definitie uitsluitenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja aangezien het GOT is kon ik me iig wel bedenken dat de mogelijkheid er is dat het echt een verassing was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |