Yoloquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zo ver wilt gaan.
noi doyquote:
nee zou ik ook niet doen als ik jouw hersencapaciteiten hadquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
daartoe ben ik ook niet verplicht heh baklap
Ja, je zet me weer mooi te kakkenquote:
weet niet, ligt er aan of hzaw stoptquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je anders ophouden met dat gezuig
Ik zal je hier morgen even aan helpen herinneren, voor het geval je weer vergeten bent waarom je opeens allemaal militaire shit in je aanbevolen video's hebt staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:08 schreef Kurovski het volgende:
Geen land wil fucken als ze dit zien. Wat dat betreft is Poetin maar een watje.
Mooi he.quote:
Jezus ben je 12 ofzoquote:
2 dus hjbquote:
daar weet jij niks vanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee zou ik ook niet doen als ik jouw hersencapaciteiten had
waar bemoei jij je mee en waarom spreek je alleen mij aan donder op johquote:
Vooral heel veelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee en waarom spreek je alleen mij aan donder op joh
ja ik ook niet, enige vorm van controle vind ik toch wel fijn en anders niet zo lang totaal vd kaartquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zo ver wilt gaan.
wou je helemaal niet net zeggen. wat lul je weer? ;squote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
ik wou net zeggen, hzaw zit net zo hard uit te lokken
zoals gewoonlijk, pestventje dat ie is
ik hoef niks te bewijzen, ik vind het oprecht grappig, dit ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vooral heel veel's gebruiken ja dan bewijs je namelijk dat je echt heus heel niet ermee zit en/of caret of mad bent
Ik praat niet meer met hzawquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
ik wou net zeggen, hzaw zit net zo hard uit te lokken
zoals gewoonlijk, pestventje dat ie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |