Ik geef je op een briefje dat deze lekker aan de zijlijn blijft schreeuwenquote:
dat is waar....quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je nog wel een matig wijf zijn, los van de inhoudelijke discussie
Perzen zijn superieurquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:42 schreef xzaz het volgende:
Omdat de meeste Turken een IQ hebben van een dopewrt.
*doperwtquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:42 schreef xzaz het volgende:
Omdat de meeste Turken een IQ hebben van een dopewrt.
Haartransplantatiequote:Op donderdag 12 mei 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zit onze vriend daar met een petje?
Ik denk dat Johannes hier nog de nodige leuke VI-quotes over heeftquote:
Jij gaat dromen over Shirmaquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik kap ermee, mijn oogleden hebben het zwaar.
Truste
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Cern heeft een nieuw deeltje ontdekt
Ik ga dit weekend wel naar de stad van de haararchitect.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat Johannes hier nog de nodige leuke VI-quotes over heeft
Eigenlijk best wel eng als een vader op zijn dochter inzoomt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Lol @ Maan en haar vader die op haar inzoomt na die kansloze reactie
ik jat hemquote:
Dan ben ik jellyquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend wel naar de stad van de haararchitect.
Ik geef toestemming.quote:
Anna ziet er geil uit daarquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is zo'n artiest die live nog beter is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen in Armstrong.
Zodat ik als eerst man op Maan mag komen.
4/10quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Stille Maan....
MAANisch depressief?
Whehequote:Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Nicequote:Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat is de straatkrantquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat blad associeer ik met uitdelende zwervers
ow jezus, inderdaad, studentjes die dat blad uitdeelde bij metrostationsquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat blad associeer ik met uitdelende zwervers
Telegraafvolk die niet willen betalen voor De Telegraaf... En treinreizigers die niets beters te lezen hebben...quote:
@braddy #tuglevenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik had dat gedicht nog niet gezien, grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Dit is te makkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Maar nu even echt waar het om gaat, kan Shirma Rouse haar eigen billen afvegen of heeft ze daar assistentie bij nodig?
nou dat is wat door en door triest en verrot is in het nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:54 schreef Sked het volgende:
Ik ga aangifte tegen Lubach doen voor aanzet tot haat
Die is toch nog wel vitaal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:58 schreef superniger het volgende:
Foppe gaat dit jaar nog dood denk ik.
ik hoop het niet......quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:58 schreef superniger het volgende:
Foppe gaat dit jaar nog dood denk ik.
Hartstikkene fit*quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Foppe is mentaal en fysiek superfit en had nog minstens 10 jaar kunnen doorgaan.
95% kans dat dit hypothyroidism is.quote:‘Ik heb een chronische schildklierafwijking waardoor mijn stofwisseling op een laag pitje werkt’
Foppe zorgt strak samen met Pauw op de boot voor een volle maan.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Foppe zorgt strak samen met Pauw op de boot voor een volle maan.
Once you go black...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Oke Shirma zeg over haar onbaatzuchtige vadsigheid:
[..]
95% kans dat dit hypothyroidism is.
Als we dat even opzoeken in de medische literatuur:
"In general, 5-10 pounds of body weight may be attributable to the thyroid, depending on the severity of the hypothyroidism."
5-10 pounds
t was trainen of neuken, hij heeft de keus gemaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Foppe zorgt strak samen met Pauw op de boot voor een volle maan.
leek niet echt impressed ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Bobald , Sjek , Lambiek, Schaars, Klaverjasfraude , Jan Jood en Hansie
Dan heb je het gemaakt hoor
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:56 schreef -0- het volgende:
Kritiek op Erdogan is prima, en Umar heeft best een punt. Lubach is gewoon kinderachtig bezig nu.
Maak je grappen, scherp en op de actualiteit gericht maar ga niet zo dom lopen schelden om het schelden.
Lubach is gewoon domquote:
nou, grootste deel van zijn show vind ik ook niks.Maar dat item waarin hij politieke zaken zoals ttip behandelt, vind ik wel erg goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lubach is gewoon dom
Amerikaanse stijl van humor, derhalve kut.
Ik ga nu the dark side of the Moon verkennen.
Later!
dolf jansen en opa freek gedisst.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
nou, grootste deel van zijn show vind ik ook niks.Maar dat item waarin hij politieke zaken zoals ttip behandelt, vind ik wel erg goed
verstelbare pleeborstelquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Maar nu even echt waar het om gaat, kan Shirma Rouse haar eigen billen afvegen of heeft ze daar assistentie bij nodig?
dat komt omdat haar sterke punten in een vector hangenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn computer kan deze foto van Shirma niet verwerken.
[ afbeelding ]
Ik zal hier geen grappen over maken.
Ebru wist dat heel mooi uit te leggen. Het blijkt dat de lange arm van erdogan tot in nederland reikt. Niet alleen zij kan opgepakt worden, maar iedereen in nederland die publiekelijk iets lelijks over erdogan zegt. Gooi je nu dus een tweet op internet met iets lelijks over erdogan, dan kan een nsb-turk jou verraden en aangifte doen en voor je het weet zit je in een turkse cel en mag je iets uitleggen aan de politie daar. Nederland wordt een eng land zo en erdogan nog veel enger.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet echt wat Henk en Ingrid nu precies te maken hebben met Erdogan en waarom hij steeds beledigd moet worden, welke last hebben wij van die man? Een zaak als marokkkanenoverlast in Ede die Palestijnse stenengooiers nadoen wordt totaal genegeerd door Pauw.
Inderdaad. Ze heeft helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
Ebru Umar heeft wel gelijk, is wel wat aan de hand.
Mijn breedbeeldmonitor is hier te smal voorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat komt omdat haar sterke punten in een vector hangen
dat gedeeld door de groothoek x de schouderafhanging geeft een onmogelijk getal.
Zeker. Zij is 100% nederlander. Kunnen ongeveer 1 miljoen turken een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is zij een voorbeeld van iemand die wel kan integreren dus.
400.000 toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:55 schreef poktor het volgende:
[..]
Zeker. Zij is 100% nederlander. Kunnen ongeveer 1 miljoen turken een voorbeeld aan nemen.
Ik gooi ze op 1 hoop met de marokkanen. die zijn ook zo lekker aan het participerenquote:
Ja, okee, maar met Marokkanen heb je weer andere dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:56 schreef poktor het volgende:
[..]
Ik gooi ze op 1 hoop met de marokkanen. die zijn ook zo lekker aan het participeren
Yup. Ebru zei HELE verstandige dingen bij pauw, voor zover hij haar liet uitspreken. Die lul onderbrak haar steeds als het hem iets te radicaal werd. Bah.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar met Marokkanen heb je weer andere dingen.
Het is allemaal sukkelen.
Mwaoh, Pauw is ongeveer zelfde leeftijd als ik, we hebben ongeveer zelfde ideeën, alleen verdient-ie meer dan ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:00 schreef poktor het volgende:
[..]
Yup. Ebru zei HELE verstandige dingen bij pauw, voor zover hij haar liet uitspreken. Die lul onderbrak haar steeds als het hem iets te radicaal werd. Bah.
De parallele samenleving die ze noemde bijvoorbeeld is heel erg reëel en waarheid.
Pauw werkt voor de vara. Dat is een pvda-bolwerk. Je weet hoe die over sommige zaken denken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, Pauw is ongeveer zelfde leeftijd als ik, we hebben ongeveer zelfde ideeën, alleen verdient-ie meer dan ik..
Is wel iets meer vrijheid hoor. Daarnaast blijf ik gewoon vinden dat juist links niets opheeft met allerlei gekke geloven, zoals nu de islam.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:05 schreef poktor het volgende:
[..]
Pauw werkt voor de vara. Dat is een pvda-bolwerk. Je weet hoe die over sommige zaken denken.
Daar past Ebru niet in. Dus die wordt de mond gesnoerd. Jammer. Gemiste kans. Ebru had misschien beter een ander programma uit kunnen kiezen. Umberto's Late Night bijvoorbeeld.
Ze krijgt juist een enorm podium.. elke dag bellen met Ebru... Ebru aan het woord over Ebru..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:05 schreef poktor het volgende:
[..]
Pauw werkt voor de vara. Dat is een pvda-bolwerk. Je weet hoe die over sommige zaken denken.
Daar past Ebru niet in. Dus die wordt de mond gesnoerd. Jammer. Gemiste kans. Ebru had misschien beter een ander programma uit kunnen kiezen. Umberto's Late Night bijvoorbeeld.
Dat is Amerikaanse humor, ja! Daar moet je keihard om lachenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Ahahahahahhahaaaaa wat grappig een fiets ahaha
Is er al een Bingo? 'Kapot maken', 'Gestapo', 'grootste doorzoeking sinds WOII', 'politiek proces', 'klankborden', 'beulen'.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Annemieke Schollaardt neemt de week door en Jos van Rey is te gast, samen met advocaat
Ik heb het gevoel dat Ebru minder slim is dan ze denkt. Ze kon nou haar verhaal kwijt maar zet iemand tegenover haar die verbaal sterk is en ze legt het af.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze krijgt juist een enorm podium.. elke dag bellen met Ebru... Ebru aan het woord over Ebru..
Alleen al Jos kan de hele avond makenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.![]()
Ik voel aan mijn water dat dit een epische topshow wordt.
Hopelijk wordt die heerlijk rancuneus en gaat hij met modder gooien ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen al Jos kan de hele avond maken
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Iemand nog Maan-gifjes? Ik raak daar heel opgewonden van.
Wij hoopten allemaal op jouw fantastische bingovaardighedenquote:
Ik moest werken...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij hoopten allemaal op jouw fantastische bingovaardigheden
Bijzonder matig excuusquote:
Dat was voor en na m'n werkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bijzonder matig excuus
Je kon namelijk wel in het topic even je mening spuien over de gasten
Leuk, maar wie ruimt dat op?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Van mij mogen ze onder spoorbomen doorlopen, kunnen we meer Darwin awards uitreiken.
en nierpatientje, omdat het dan erger isquote:
die schreeuwnegerquote:
sata ajam is best lekkerquote:
D66 Gutmensch staat boven de wet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Waarom houdt deze man zich niet gewoon aan de wet?
Ironisch, gezien de rechtsstaat iets is waar D66 grote waarde aan hechtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
D66 Gutmensch staat boven de wet.
Niet echtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:07 schreef Confetti het volgende:
Deze randdebiel snapt niet dat van het gebruik maken van de discretionaire bevoegdheid een precedent werking uitgaat. Er zijn honderden zaken die zieliger zijn.
Dan snap ik niet waarom je Annemiek uitnodigtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na twee keer Maan neemt hij misschien een dagje rust
Ja, maar als de staatssecretaris gebruik maakt van zijn bevoegdheid krijg je honderden van dit soort zielige gevallen. Keihard nee zeggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet echt
Blijft een belangenafweging in elk concreet geval
Ja, is de regisseur zijn bloedeigen dochter aan het uithoeren voor tv-faam? Damn.. dat ze ook gewoon die boot op moet na afloop.. heftig..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na twee keer Maan neemt hij misschien een dagje rust
Ik heb ergens ook nog wel de vrees dat hij gewoon helemaal niks gaat zeggenquote:
Ja, koudste pinksterdagen in jaren, hoezo?quote:
Ja, Douwe Bob in de finale ESF, hoezo?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, koudste pinksterdagen in jaren, hoezo?
De blanke Humbertoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:11 schreef Confetti het volgende:
Pauw is en blijft toch een slapzak vaak. Geen enkele kritische vraag.
Gisteren mompelend ten onder tegen Ebruquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:11 schreef Confetti het volgende:
Pauw is en blijft toch een slapzak vaak. Geen enkele kritische vraag.
Arme, arme man, zo goudeerlijk en dan zo onheus behandeldquote:
Paar minuten te laat eigenlijk, maar ik ben coulantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |