Veel liever Bulgarijequote:Op donderdag 12 mei 2016 23:59 schreef aarontje112 het volgende:
Nederland na die Servische chick zou ook wel een optie zijn, even slow down na die emotionele hysterie
Zo'n kut lied..quote:
En dit trouwens.quote:
Sturen kwalitatief goede nummers en ze zullen wel veel betalenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waaróm dan? Ze mogen al blij zijn dat ze uberhaupt alweer mee mogen doen
Fuck de odds!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:00 schreef ato het volgende:
[..]
Zo'n kut lied..
Douwe Bob gaat echt opvallen.
Ik dacht vanavond, toch vind ik DB nog steeds eruit springen.
Over de Odds, let maar op morgen gaat hij weer stijgen.
Ik blijf toch positief hoor.
I thought it's sooooo gooooood. Really good. Do you also think you were gooooood?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:00 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Zit wiwidenise ook tussen de vragenstellers?
Voor zo'n uniek liedje maakt dat op zich niet zo veel uit.quote:
Dit is echt treffend.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
I thought it's sooooo gooooood. Really good. Do you also think you were gooooood?
Dat land wordt enorm gehyped door Zweden, tijdens de previewshows de hemel in geprezen en zonet ook weer in de greenroom aandacht voor australie. Oke tis een favoriet maar er is al aandacht genoeg voor dat land op het esf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waaróm dan? Ze mogen al blij zijn dat ze uberhaupt alweer mee mogen doen
Misschien zit er per ongeluk een lootje in met "disqualified".quote:
Ik gun haar en ook het lied een hoge notering.quote:
Echt niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:03 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat jullie denken dat die HoviDweil überhaupt een kans maakt.
Het is een principekwestie geworden. Hij mag niet boven Douwe Bob eindigen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:03 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat jullie denken dat die HoviDweil überhaupt een kans maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |