Beidequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef franklop het volgende:
Ben ik nou dronken, of gaat hier iets mis
Ik was ook serieus toen ik zei dat je dit goed ging vinden!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had iets vreemders verwacht Cee. Dit is gewoon echt een meer dan prima liedje.
Dat maakt het juist interessanterquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Greys het volgende:
Zonde dat ze het zo verzieken met dat zwartwitte gedoe en dubbele beelden etc.
Nouja ik verwachtte iets wat jij intens kut zou vinden maar dit is echt echt echt tof!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was ook serieus toen ik zei dat je dit goed ging vinden!
Ja! Wou ik ook net schrijven, maar ik wist het niet zeker of het toppop was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Jane het volgende:
In de jaren 70 had Toppop ook dit soort effecten.
Gezien de rest maakt het nog kans ook...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef Cee het volgende:
Laat dit in godsnaam doorgaan.
Ook al staat het laatste in de odds.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nummer van alle nummers het minst heb gehoord, nu voor de derde keer en het valt best goed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik verwachtte iets wat jij intens kut zou vinden maar dit is echt echt echt tof!
Beinvloeden van de tegenstanders voor Nederland.quote:
Het was meer dat ik op Georgië wil stemmen. Duitsland ga ik net niet meer halen om een stem uit te brengen, vrees ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beinvloeden van de tegenstanders voor Nederland.
Kortzichtige palingboer blijft het.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef marcodej het volgende:
Jan houdt hier niet van, dus is het kut ofzo en moet het maar in het 'Hard Rock Café.'
Het is een livetopic, dan kun je niet op iedereen reageren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef sararaats het volgende:
Ik krijg het gevoel genegeerd te worden
Als ik nu weg rij ben ik over 20 minuten in België. Ik heb alleen geen zin om naar buiten te gaan dus sorry, George.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het was meer dat ik op Georgië wil stemmen. Duitsland ga ik net niet meer halen om een stem uit te brengen, vrees ik
Nee, Georgiëquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef marcodej het volgende:
Albanië is een ideale act om in de finale voor Douwe Baab op te treden.
Dat Jantje Smit heeft een dik nekske vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Kortzichtige palingboer blijft het.
Ik hoop oprecht dat er veel overgeproduceerde nummers doorgaan. Allemaal kanonnenvoer voor onze Bob.quote:
flamingoquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef CarloV het volgende:
"You will find piss in your heart that you crave"
Stel je toch echt eens voor dat Douwe direct na Georgië moet, dan is het volgend jaar Hello Rotterdemmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat er veel overgeproduceerde nummers doorgaan. Allemaal kanonnenvoer voor onze Bob.
gaat niet zo goed in een livetopic hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef sararaats het volgende:
Ik krijg het gevoel genegeerd te worden
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef franklop het volgende:
Dit is dus een halve Nederlandse inzending
zouden ze op Sporza zeggen
Bedankt Hansquote:
ja toch?quote:
Vind je? Ik mis originaliteit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef Jane het volgende:
Zelfs als ze valt zou België met drie vingers in de neus naar de finale moeten gaan.
Zoveel kuts vanavond.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Ik mis originaliteit.
Ze is 19. VWO en 2 keer doubleren en je bent er.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze loopt erbij als een middelbare scholiere
Australië. Of wacht, Denemarken in 2014 met shoebiedoewa lovesong.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind het leuk maar het doet me weer geen fuck
Wie had er vorig jaar nou zo'n Bruno Mars liedje? Dat was veel toffer.
maakt dr zinnen ook niet meer goed af op het eindquote:
Plus een korte broek en shirt+giletquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze is 19. VWO en 2 keer doubleren en je bent er.
Hovi ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Fascination het volgende:
Ik ben bang dat ze gaat huilen als ze niet door mag.
Eensch.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is niet mijn favoriet, maar dit is kwalitatief gewoon goed. Dat moet beloond worden.
Die zéker!quote:
Als Brabander zou ik dit moeten kunnen vertalen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef marcodej het volgende:
"Goeien bal! Goeien bal! Zoeien zot!"
Aldus de Belgische commentator.
Eensch!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:32 schreef loveli het volgende:
Ierland moet gewoon elk jaar Jedward sturen.
Slovenie om wat in... naar te kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
Servië, Letland, België en stiekem Bulgarije dan toch ook wel.
Oh, enne Georgië
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:32 schreef loveli het volgende:
Ierland moet gewoon elk jaar Jedward sturen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Slovenie om wat in... naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |