Zingt ze ook borderline of klinkt dat alleen zo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef aarontje112 het volgende:
Noorwegen heeft een labieledoe dan niet mee
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze daar allemaal dit soort meuk zingen snap ik wel dat ze in oorlog zijn.
Ik zou d'r ook niet naast kunnen wonen.
Had Charlotte Nilssen dit ook al niet aan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef Cee het volgende:
Bij Noorwegen heb ik het idee dat ze ieder jaar dezelfde outfit gebruiken.
Nou ja... je zou maar zo'n wiwi reporter tegenover je hebben zitten. Ik weet ook niet of ik dat zou trekkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef Jane het volgende:
Ze kon mentaal de pers niet aan. Ach gut.
Gelukkig heeftDouwe
daar helemaal geen last van.
hoax, je bent FOK!ker, je komt niet verder dan de zolderquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:16 schreef marcodej het volgende:
Als ik aan de praat raak met dit soort meissies heb ik ook altijd iets nodig om het ijs te breken.
Neem een pammetje mee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:16 schreef marcodej het volgende:
Als ik aan de praat raak met dit soort meissies heb ik ook altijd iets nodig om het ijs te breken.
Godver.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Cee het volgende:
Haha het is alsof ik Trijntje ben en tv kijk nu.
Beidequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef franklop het volgende:
Ben ik nou dronken, of gaat hier iets mis
Ik was ook serieus toen ik zei dat je dit goed ging vinden!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had iets vreemders verwacht Cee. Dit is gewoon echt een meer dan prima liedje.
Dat maakt het juist interessanterquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Greys het volgende:
Zonde dat ze het zo verzieken met dat zwartwitte gedoe en dubbele beelden etc.
Nouja ik verwachtte iets wat jij intens kut zou vinden maar dit is echt echt echt tof!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was ook serieus toen ik zei dat je dit goed ging vinden!
Ja! Wou ik ook net schrijven, maar ik wist het niet zeker of het toppop was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Jane het volgende:
In de jaren 70 had Toppop ook dit soort effecten.
Gezien de rest maakt het nog kans ook...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef Cee het volgende:
Laat dit in godsnaam doorgaan.
Ook al staat het laatste in de odds.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nummer van alle nummers het minst heb gehoord, nu voor de derde keer en het valt best goed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik verwachtte iets wat jij intens kut zou vinden maar dit is echt echt echt tof!
Beinvloeden van de tegenstanders voor Nederland.quote:
Het was meer dat ik op Georgië wil stemmen. Duitsland ga ik net niet meer halen om een stem uit te brengen, vrees ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beinvloeden van de tegenstanders voor Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |