roemenen en eerlijk met geld..quote:
Dit is puur mijn eigen 'schuld' hoorquote:
BLIJFquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is puur mijn eigen 'schuld' hoor
Ik probeer het nog wel even in de SC. Als ik het hier moet gaan bijlezen steeds zie ik 2% van het hele songfestival, zo snel gaat het. Wel gezellig hoor
Haar pappie bij de televisie.quote:
Zaterdag zet ik Grahamgod aanquote:
Enkel omdat Vitesse een soapclub zonder enig niveau is en jij hen toevallig support houdt nog niet in dat je al het andere in de wereld wat wel kwaliteit waarborgt per se moet 'haten'quote:
Maan van der Veer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vader is de regisseur van het programma of zo
Oké dan??quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel omdat Vitesse een soapclub zonder enig niveau is en jij hen toevallig support houdt nog niet in dat je al het andere in de wereld wat wel kwaliteit waarborgt per se moet 'haten'
Het spijt mij dat ik persoonlijk moet worden maar je kunt ook te ver gaan in je verzuurde act.
Welke fout?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prettig dat we dit als volwassene hebben kunnen oplossen en je je fout durft toe te geven
We zijn kampioen geloof ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
He ouwe reus, heb je FC Groningen nog gezien?
Zie de OPquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als hoeveelste zijn ze aan de beurt?
Dat is zaterdag pasquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel op de BBC kijken voor Graham Norton die valse nicht commentaar geeft.
Jantjequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Nederland zou winnen wie zou het dan presenteren? Jan en Monique Smit?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn kampioen geloof ik
van de subtop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |