Helemaal vergetenquote:
Ja, ik heb goede hoop dat het vanavond te doen is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef Jane het volgende:
Zal ik het proberen met het livetopic, vanavond?
De buurvrouw van Kroatië is leukerquote:
Vandaag is de enige dag dat het een beetje te doen gaat zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef Jane het volgende:
Zal ik het proberen met het livetopic, vanavond?
Ah jij durft vandaag ook mee te postenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor alleen maar catchy liedjes, dinsdag was er geen één
Ik kijk wel ja. Die korte stukjes ben ik toch zo weer vergeten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef Lothiriel het volgende:
Kijken jullie altijd naar het gelul vooraf? Ik schakel pas in als het eerste nummer begint
Bulgarije?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah jij durft vandaag ook mee te posten
Ik vond er wel 1 of 2 redelijk catchy maar België is wel extreem catchy.
Wat is dat? Las ik echt supervaak dinsdagavond.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
is tjaptjoep eigenlijk al langs geweest? ()
altijd leuk, die 'deskundigen' met hun meningenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk wel ja. Die korte stukjes ben ik toch zo weer vergeten.
Persoonlijk vind ik alleen beginquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Liedje gejat van Queen en achtergrond van de clip van Taylor Swift.
Ik heb begrepen dat er zelfs een tjaptjoep1 was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had zelfs zelf tjaptjoepachtige gifjes gemaakt op "Slow Down"quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |