Dad bod was vorig jaar toch al een ding.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:39 schreef Drinky het volgende:
Wat is deze![]()
http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/2015-05-09/adonis-zomer-dad-bod/
whehequote:Op donderdag 12 mei 2016 23:46 schreef Ethanolic het volgende:
Drinky ligt al tijden bijna dood onder een steen.
1e keer tunnel of terror was in '97, liep ik als klein gabbertje verloren rond tussen de al wat meer doorgewinterde feestgangers... Geweldigquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef fathank het volgende:
Vroeger was alles beter toen kon je nog 12 uur lang in de tunnel of terror staan op mystery land
Lekker met epilepsie naar huis van de blauwe driehoeken + stroboscoop
97 lolquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:41 schreef Questular het volgende:
[..]
1e keer tunnel of terror was in '97, liep ik als klein gabbertje verloren rond tussen de al wat meer doorgewinterde feestgangers... Geweldig
lol onzekere manlet gespotquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
97 lol
woon je al in een aanleunwoning??
Net als bij sportscholen filtert een iets hogere prijs de paupers er grotendeels uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:52 schreef Dimachaerus het volgende:
defqon tickets zijn 75 euro___
[...]
Behalve kinderen 😒quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:29 schreef seto het volgende:
net als bij zo'n beetje alles in het leven corrie
Thunderdome 2001 was mijn eerste fissa. Promo, Producer, Armageddon Project, Manu le Malin.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:41 schreef Questular het volgende:
[..]
1e keer tunnel of terror was in '97, liep ik als klein gabbertje verloren rond tussen de al wat meer doorgewinterde feestgangers... Geweldig
Sociale dienst?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahahah
Ik zit nu in wachtruimte ( met arab girl en andere dude)
Roept zo een wijffie
"Bijna weekend!!"
Ik hield het niet meer
Ook bij kinderen. De ene school of sport/hobby trekt een heel ander slag mensen dan de andere.quote:
ik roep dit altijd op maandagquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahahah
Ik zit nu in wachtruimte
Roept zo een wijffie
"Bijna weekend!!"
Ik hield het niet meer
Defqon is éégrote stratenmakertattoeatie-show offquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Net als bij sportscholen filtert een iets hogere prijs de paupers er grotendeels uit.
quote:
Ik proef, net als met de mudmasters, dat je er eigenlijk van baalt dat je hier zelf niet financieel mee binnen loopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Defqon is éégrote stratenmakertattoeatie-show off
Lekker 1 keer per jaar festivalletje pakken helemaal naar de getsie terwijl de kleine bij opa en oma is. Sowieso een grote sfeerloze tyfuszooi sinds het in Biddinghuizen is. En de massa betaalt zonder problemen 75 piek voor een paar lasertjes en vuurwerk.
heb deze gasten een keer gezien met Winne (toen nog niet zo bekend) in het voorprogramma. Stonden als een stel zombie's op het podium zo stoned. Conquersaai, Winne was vele malen toffer.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Net als bij sportscholen filtert een iets hogere prijs de paupers er grotendeels uit.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:13 schreef Drinky het volgende:
Ik wil wel eens naar een hardcore festival, gewoon voor de lol. Ze zijn alleen zo tyfus duur
hangt ervan af wat je sociale netwerk is, bro.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:17 schreef seto het volgende:
hardcore feesten kunnen wel leuk zijn hoor
ja er komt veel simpel volk maar als je je daar constant aan ergert heb je wel een moeilijk leven
Niets.quote:
quote:
Nah, heb niet zoveel met financieel gewin. Draai toch alles er doorheen. Of het nou 10k of 100k is, op gaat het toch wel. Je kan t toch niet meenemen in je kist. Kinderen heb ik niet en hoef ik niet. En als ik ze wel zou hebben zouden ze nog niks krijgen, komt toch alleen maar ellende van. Als je zoveel geld hent dat je het niet op krijgt is d'r ook niks meer aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik proef, net als met de mudmasters, dat je er eigenlijk van baalt dat je hier zelf niet financieel mee binnen loopt.
Wijze Henkiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nah, heb niet zoveel met financieel gewin. Draai toch alles er doorheen. Of het nou 10k of 100k is, op gaat het toch wel. Je kan t toch niet meenemen in je kist. Kinderen heb ik niet en hoef ik niet. En als ik ze wel zou hebben zouden ze nog niks krijgen, komt toch alleen maar ellende van. Als je zoveel geld hent dat je het niet op krijgt is d'r ook niks meer aan.
Niet elke vrijdagquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:17 schreef seto het volgende:
waarom vermeld je elke vrijdag hoe erg je het wel niet vindt om in college te zitten? denk je dat mensen caren?
11:25?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:23 schreef fathank het volgende:
Lekker weekend, de 5 zit bijna in de klok dus tijd voor de eerste halve liter
moest lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:23 schreef fathank het volgende:
Lekker weekend, de 5 zit bijna in de klok dus tijd voor de eerste halve liter
T was geen grapje andersquote:
Misschien wordt hij dokter.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:23 schreef Questular het volgende:
33 en nog studeren? Wat de neuk... Is het een astronaut ofzo?
22 anders ben je te oud volgens questelaarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:25 schreef seto het volgende:
wat is ook alweer de maximum leeftijd dat je nog kan studeren??
116.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:25 schreef seto het volgende:
wat is ook alweer de maximum leeftijd dat je nog kan studeren??
Heb je nog 8 jaar de tijd om een studie te kiezen knul, tijd zat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
22 anders ben je te oud volgens questelaar
Fixed.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
srry daar moet schoonmoeder staan. Heb dehet kereltje zelf nog niet ontmoet
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:56 schreef Drinky het volgende:
Kanjer![]()
Interview een beetje verneukt aan het eind, bedankt Vrijdag 13(e)
hoe?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:56 schreef Drinky het volgende:
Kanjer![]()
Nee, al zou ze het wel doen, ik ga niet trouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is jouw moeder al aan het rondkijken?
Wat zoek je?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:56 schreef Drinky het volgende:
Kanjer![]()
kind wees blij. eindk een man.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
srry daar moet schoonmoeder staan. Heb de kerel zelf nog niet ontmoet
Kreeg aan het einde een verrassingstoets, niet te moeilijk, gewoon beetje kijken of je logisch kan beredeneren met "wiskundige" opgaven. Normaal gesproken doe ik die shit in mijn slaap maar nu struggelde ik om de een of andere reden, en toen bleek dat ik ook 2 vragen op de volgende pagina was vergeten.quote:
Marketing stage in Berlijnquote:
niet zo doemdenken vriendquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kreeg aan het einde een verrassingstoets, niet te moeilijk, gewoon beetje kijken of je logisch kan beredeneren met "wiskundige" opgaven. Normaal gesproken doe ik die shit in mijn slaap maar nu struggelde ik om de een of andere reden, en toen bleek dat ik ook 2 vragen op de volgende pagina was vergeten.
Dacht toen de laatste vraag te doen terwijl ik hem aan het uitschrijven was alleen dat was compleet fout, dus heb ze maar verteld dat te negeren.
Niet echt smooth operator stylo
Ik train er al jaren. Op zich wel te doen. Welke wil je naartoe? Het scheelt wel wat per club.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand ervaring met de David Loyd-sportscholen?
ik beaam dit. Gelukkigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ook bij kinderen. De ene school of sport/hobby trekt een heel ander slag mensen dan de andere.
dit is een veel beter pareltjequote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:35 schreef Eleiko het volgende:
Pareltje-alert:
R&P / vriend gaat vreemd met slet
Tx.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:49 schreef seto het volgende:
[..]
dit is een veel beter pareltje
R&P / Verkeerde huisgenoot
Centrum of Blijdorp, ik zit tussen die twee in. Enige is dat ik hoogstwaarschijnlijk ga verhuizen binnen nu en een paar maanden, dus ik moet even de voorwaarden doorlezen, of je dan je abonnement mag opschoten. Zal wel niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik train er al jaren. Op zich wel te doen. Welke wil je naartoe? Het scheelt wel wat per club.
Wat zijn de plannen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Centrum of Blijdorp, ik zit tussen die twee in. Enige is dat ik hoogstwaarschijnlijk ga verhuizen binnen nu en een paar maanden, dus ik moet even de voorwaarden doorlezen, of je dan je abonnement mag opschoten. Zal wel niet.
Niet in het eerste jaar volgens mij. Blijdorp is okee. Volgens mij iets rustiger dan centrum.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Centrum of Blijdorp, ik zit tussen die twee in. Enige is dat ik hoogstwaarschijnlijk ga verhuizen binnen nu en een paar maanden, dus ik moet even de voorwaarden doorlezen, of je dan je abonnement mag opschoten. Zal wel niet.
Nope, eerste jaar staat vast inderdaad. Dan wordt het de concurrent. Thanks anyway.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet in het eerste jaar volgens mij. Blijdorp is okee. Volgens mij iets rustiger dan centrum.
Veel plezier bij Fox Gym!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope, eerste jaar staat vast inderdaad. Dan wordt het de concurrent. Thanks anyway.
LEKKER GEKquote:RDAM GYM is niet de standaard sportschool zoals je gewend bent. Het is geen fitness center maar een speeltuin voor volwassenen! Onder het toeziend oog van een ervaren personal trainer ga jij tijdens een ‘RDAM workout’ aan de slag met losse trainingsmaterialen als kettlebells, barbells, battle ropes, medicin balls en meer. Tijdens de yoga lessen zorg je voor een getraind lichaam op een relaxtere manier en ben je een fan van boksen? Ook dan heb je jouw cardio workout gevonden in deze gym.
Wil je nou resultaat boeken of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |