Nou, dan ben je er toch uit?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef MontBlanc01 het volgende:
Ik wil het niet gaan vertellen omdat hun relatie dan waarschijnlijk kapot gaat..
Was je zelf ook aan het hoerenlopen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef MontBlanc01 het volgende:
bij een prostituee naar binnen lopen...
Oh ja, ik voel er niets extra's bij, dus mag het.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:59 schreef Katoenplukkert het volgende:
Ik vind naar de hoeren geen vreemdgaan. Blijkbaar kan zijn vriendin niet aan zijn fysieke behoefte voorzien, dus betaalt hij voor een non-emotionele dienst waarin dat wel gebeurt.
Dit zou ik doen, omdat ik verwacht dat mijn vrienden dat ook voor mij zouden doen. De argumenten "niet mijn zaken" en "dan gaat het kapot" begrijp ik ook, maar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:18 schreef Andromache het volgende:
Hem voor het blok zetten: jij vertelt het, en anders ik.
Misschien weet zijn vriendin het gewoon?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef MontBlanc01 het volgende:
Hey,
lastige issue, vandaag zag ik een vriend van mij, die al 2.5 jaar een serieuze relatie heeft en samenwoont en verloof is, bij een prostituee naar binnen lopen...
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, zijn vriendin is ook een goede vriendin van mij. Ik wil het niet gaan vertellen omdat hun relatie dan waarschijnlijk kapot gaat..
Wat moet ik doen?
Sorry hoor, maar tenzij die vent seksverslaafd is ligt het ook aan zn vriendin. Je gaat nooit zomaar naar de hoeren. Anders had hij wel een wijf uit de kroeg geregeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:17 schreef Megara het volgende:
[..]
Oh ja, ik voel er niets extra's bij, dus mag het.Je beschaamt iemands vertrouwen en kiest er bewust voor diegene geen openheid in de relatie te bieden - een betere definitie van vreemdgaan is er bijna niet.
Misschien mag hij van haar naar de hoeren? Misschien wilt zij hem niet pijpen en mag hij dat laten doen bij de hoeren. Misschien hebben ze niet genoeg seks en mag hij de rest bij een hoer halen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef MontBlanc01 het volgende:
Hey,
lastige issue, vandaag zag ik een vriend van mij, die al 2.5 jaar een serieuze relatie heeft en samenwoont en verloof is, bij een prostituee naar binnen lopen...
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, zijn vriendin is ook een goede vriendin van mij. Ik wil het niet gaan vertellen omdat hun relatie dan waarschijnlijk kapot gaat..
Wat moet ik doen?
Dit in elk geval.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:50 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
als je je bek opentrekt ben jij de schuldige, let maar op
Juist niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar tenzij die vent seksverslaafd is ligt het ook aan zn vriendin. Je gaat nooit zomaar naar de hoeren. Anders had hij wel een wijf uit de kroeg geregeld.
Misschien is hij daar te beta voor, daar kan die vriendin niks aan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar tenzij die vent seksverslaafd is ligt het ook aan zn vriendin. Je gaat nooit zomaar naar de hoeren. Anders had hij wel een wijf uit de kroeg geregeld.
Het gaat er niet echt om wat jij vindt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:59 schreef Katoenplukkert het volgende:
Ik vind naar de hoeren geen vreemdgaan. Blijkbaar kan zijn vriendin niet aan zijn fysieke behoefte voorzien, dus betaalt hij voor een non-emotionele dienst waarin dat wel gebeurt.
Dat is het al alleen weet zij het nog niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef MontBlanc01 het volgende:
Ik wil het niet gaan vertellen omdat hun relatie dan waarschijnlijk kapot gaat..
Want met een ONS uit de kroeg heb je wel een emotionele band? Of noem je dat ook geen vreemdgaan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:59 schreef Katoenplukkert het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |