Nou, dan ben je er toch uit?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef MontBlanc01 het volgende:
Ik wil het niet gaan vertellen omdat hun relatie dan waarschijnlijk kapot gaat..
Was je zelf ook aan het hoerenlopen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef MontBlanc01 het volgende:
bij een prostituee naar binnen lopen...
Oh ja, ik voel er niets extra's bij, dus mag het.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:59 schreef Katoenplukkert het volgende:
Ik vind naar de hoeren geen vreemdgaan. Blijkbaar kan zijn vriendin niet aan zijn fysieke behoefte voorzien, dus betaalt hij voor een non-emotionele dienst waarin dat wel gebeurt.
Dit zou ik doen, omdat ik verwacht dat mijn vrienden dat ook voor mij zouden doen. De argumenten "niet mijn zaken" en "dan gaat het kapot" begrijp ik ook, maar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:18 schreef Andromache het volgende:
Hem voor het blok zetten: jij vertelt het, en anders ik.
Misschien weet zijn vriendin het gewoon?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef MontBlanc01 het volgende:
Hey,
lastige issue, vandaag zag ik een vriend van mij, die al 2.5 jaar een serieuze relatie heeft en samenwoont en verloof is, bij een prostituee naar binnen lopen...
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, zijn vriendin is ook een goede vriendin van mij. Ik wil het niet gaan vertellen omdat hun relatie dan waarschijnlijk kapot gaat..
Wat moet ik doen?
Sorry hoor, maar tenzij die vent seksverslaafd is ligt het ook aan zn vriendin. Je gaat nooit zomaar naar de hoeren. Anders had hij wel een wijf uit de kroeg geregeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:17 schreef Megara het volgende:
[..]
Oh ja, ik voel er niets extra's bij, dus mag het.Je beschaamt iemands vertrouwen en kiest er bewust voor diegene geen openheid in de relatie te bieden - een betere definitie van vreemdgaan is er bijna niet.
Misschien mag hij van haar naar de hoeren? Misschien wilt zij hem niet pijpen en mag hij dat laten doen bij de hoeren. Misschien hebben ze niet genoeg seks en mag hij de rest bij een hoer halen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef MontBlanc01 het volgende:
Hey,
lastige issue, vandaag zag ik een vriend van mij, die al 2.5 jaar een serieuze relatie heeft en samenwoont en verloof is, bij een prostituee naar binnen lopen...
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, zijn vriendin is ook een goede vriendin van mij. Ik wil het niet gaan vertellen omdat hun relatie dan waarschijnlijk kapot gaat..
Wat moet ik doen?
Dit in elk geval.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:50 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
als je je bek opentrekt ben jij de schuldige, let maar op
Juist niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar tenzij die vent seksverslaafd is ligt het ook aan zn vriendin. Je gaat nooit zomaar naar de hoeren. Anders had hij wel een wijf uit de kroeg geregeld.
Misschien is hij daar te beta voor, daar kan die vriendin niks aan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar tenzij die vent seksverslaafd is ligt het ook aan zn vriendin. Je gaat nooit zomaar naar de hoeren. Anders had hij wel een wijf uit de kroeg geregeld.
Het gaat er niet echt om wat jij vindt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:59 schreef Katoenplukkert het volgende:
Ik vind naar de hoeren geen vreemdgaan. Blijkbaar kan zijn vriendin niet aan zijn fysieke behoefte voorzien, dus betaalt hij voor een non-emotionele dienst waarin dat wel gebeurt.
Dat is het al alleen weet zij het nog niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef MontBlanc01 het volgende:
Ik wil het niet gaan vertellen omdat hun relatie dan waarschijnlijk kapot gaat..
Want met een ONS uit de kroeg heb je wel een emotionele band? Of noem je dat ook geen vreemdgaan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:59 schreef Katoenplukkert het volgende:
dit! En dat dreigen met "vertel het je vriendin anders doe ik het" zou ik absoluut niet waarderen. Waar bemoei je je mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:21 schreef Jopie78 het volgende:
Moraalridder![]()
Laat iedereen lekker zijn eigen leven leiden en focus je op jezelf, met je waardeoordelen.
Waarom loog je toen dat je in Duitsland was terwijl je gewoon in de stad was?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
En toen was het iemand die heel erg op hem leek.
Mijn moeder is jaren geleden 'mij' in de stad tegen gekomen, wel knap als je bedenkt dat ik in Duitsland zat.
Daar loog ik niet over, dat was gewoon zo, moesten daar lossen en laden. Dat vrouwtje had zo destijds mijn tweeling zus kunnen zijn. Een kennis van mij stuurde ook eens een foto van een vrouw dat ik dacht, he wanneer hebben ze die foto gemaakt, maar toen ik beter keek, ze heeft andere tattoo's, maar zelfs ik moest even kijken van, wanneer is dit geweest?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom loog je toen dat je in Duitsland was terwijl je gewoon in de stad was?
Denken dat dit vroeger anders wasquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:32 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Bizar dat zo veel mensen dit tegenwoordig zo normaal lijken te vinden, naar de hoeren gaan of met een ander het nest in duiken als je een partner hebt. "Ja maar ze zal wel niet genoeg seks willen". "Ja maar ze zal hem wel niet willen pijpen dus gaat hij dat elders zoeken.". Hoezo wegwerpgeneratie?Je zou maar eens in iemand/een relatie moeten investeren en met je hoofd nadenken in plaats van met je leuter zeg.
Nou vind dat persoonlijk behoorlijk raar, maar ik zou toch wel echt zeker van mijn zaak willen zijn, wat ik zeg, er kan ook iemand lopen die erop lijkt. Ik denk ook dat als een vriendin bij mij komt en mij zou vertellen dat mijn vriend bij de hoeren zou rondhangen, ik behoorlijk gekwetst zou zijn. Maar denk dat ik eerst met stomheid geslagen zou zijn, van wtf?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:32 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Bizar dat zo veel mensen dit tegenwoordig zo normaal lijken te vinden, naar de hoeren gaan of met een ander het nest in duiken als je een partner hebt. "Ja maar ze zal wel niet genoeg seks willen". "Ja maar ze zal hem wel niet willen pijpen dus gaat hij dat elders zoeken.". Hoezo wegwerpgeneratie?Je zou maar eens in iemand/een relatie moeten investeren en met je hoofd nadenken in plaats van met je leuter zeg.
ach wie weet hebben ze er wel gewoon afspraken over. En weet zijn vriendin het gewoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:17 schreef Megara het volgende:
[..]
Oh ja, ik voel er niets extra's bij, dus mag het.Je beschaamt iemands vertrouwen en kiest er bewust voor diegene geen openheid in de relatie te bieden - een betere definitie van vreemdgaan is er bijna niet.
Ja net als 0,0001% van de pas verloofde jonge stellen. Heel aannemelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ach wie weet hebben ze er wel gewoon afspraken over. En weet zijn vriendin het gewoon.
Zijn genoeg stellen met een open relatie. Zelfs genoeg stellen die een open relatie hebben zonder dat ze dat aan hun vrienden/familie laten weten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja net als 0,0001% van de pas verloofde jonge stellen. Heel aannemelijk.
Bij die lui die roepen dat ze een 'open relatie' hebben, vraag ik me altijd af in hoeverre hun partner daar ook van op de hoogte is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn genoeg stellen met een open relatie. Zelfs genoeg stellen die een open relatie hebben zonder dat ze dat aan hun vrienden/familie laten weten.
Dus ja het zou kunnen.
Ja dat vroeg ik me af bij een contact met een semi-open relatie. Er kwam niet helemaal uit wat 'semi' inhield.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Bij die lui die roepen dat ze een 'open relatie' hebben, vraag ik me altijd af in hoeverre hun partner daar ook van op de hoogte is.
ja dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Bij die lui die roepen dat ze een 'open relatie' hebben, vraag ik me altijd af in hoeverre hun partner daar ook van op de hoogte is.
Zo gaat het vaak wel ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:50 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
als je je bek opentrekt ben jij de schuldige, let maar op
Dan kan je net zo goed het hele forum opheffen met zulke zaaddodende reacties, man man man.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:29 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het gaat er niet echt om wat jij vindt.
Kloptquote:
Ja het zou kunnen, maar dan nog kun je het zeggen toch? Dan is het blijkbaar toch geen probleem.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn genoeg stellen met een open relatie. Zelfs genoeg stellen die een open relatie hebben zonder dat ze dat aan hun vrienden/familie laten weten.
Dus ja het zou kunnen.
Ik zou minstens vragen aan hem van hoe of wat idd. Maar zeker niet gelijk zoveel bombarie maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:38 schreef erodome het volgende:
Spreek hem erop aan, dan kan je daarna altijd nog beslissen of je verder iets moet doen (of niet).
ik heb nergens gezegd of ik wel of niet vind dat hij iets moet zeggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het zou kunnen, maar dan nog kun je het zeggen toch? Dan is het blijkbaar toch geen probleem.
Of denk je dat mensen met een open relatie er geen rekening mee houden dat ze eens betrapt kunnen worden met een ander en daarop aangesproken kunnen worden?
Ah, daarom kliedert iedereen zich onder tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Daar loog ik niet over, dat was gewoon zo, moesten daar lossen en laden. Dat vrouwtje had zo destijds mijn tweeling zus kunnen zijn. Een kennis van mij stuurde ook eens een foto van een vrouw dat ik dacht, he wanneer hebben ze die foto gemaakt, maar toen ik beter keek, ze heeft andere tattoo's, maar zelfs ik moest even kijken van, wanneer is dit geweest?
En dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:19 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zo gaat het vaak wel ja.
Hij zal het ontkennen en zijn vriendin zal hem graag willen geloven.
Zo maak je echt vrienden ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:18 schreef Andromache het volgende:
Hem voor het blok zetten: jij vertelt het, en anders ik.
echte vrienden lullen niet met je mee maar hebben het beste met je voor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo maak je echt vrienden ja.
Ik zou TS adviseren zich er niet mee te bemoeien. Zijn niet jouw zaken.
Als je zo geen vrienden maakt, dan liever geen vrienden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo maak je echt vrienden ja.
Ik zou TS adviseren zich er niet mee te bemoeien. Zijn niet jouw zaken.
Bij vreemdgaan is het gewoon niet relevant. Iets is vreemdgaan als de persoon binnen de relatie dat zo ziet. Als iemand met een open relatie seks met anderen niet als vreemdgaan beschouwt is dat net zo min relevant als jouw mening over wat vreemdgaan is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:33 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed het hele forum opheffen met zulke zaaddodende reacties, man man man.
Een relatie kapot maken door iemand te dwingen zoiets op te biechten valt bij mij niet onder 'het beste met iemand voor hebben' maar met naaierij en NSB gedrag.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
echte vrienden lullen niet met je mee maar hebben het beste met je voor.
En dan zijn ze geen vriendjes meer en kan TS die move zetten op de (aankomende) ex van z'n vriend.quote:
Als hij geen enkel eergevoel heeft, dan kan dat.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
En dan zijn ze geen vriendjes meer en kan TS die move zetten op de (aankomende) ex van z'n vriend.
Maar waarom is de andere kant op kijken dan zoveel beter? Sinds wanneer is het treurig geworden om te geven om het leven van je vrienden?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:50 schreef fathank het volgende:
Lekker met andermans relatie bemoeien. Is je eigen leven dan zo treurig dat je een ander de maat moet nemen en daar je voldoening uit moet halen ofzo?
En als je het niet verteld? En het komt toch uit en dat persoon komt erachter dat jij en evt anderen dit al wisten?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef artopaper het volgende:
Gewoon lekker vertellen en andermans leven kapoet maken
dan blijkt dat TS zelf een schuinsmarcheerder is die de hoeren langsgaat voor de laagste pijpprijsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Re het volgende:
ja en dan zegt hij "dat was ik niet, ik zat daar en daar"
en dan?
Eens. Had hier laatst discussie over met vriendinnengroep. We hebben afgesproken als iemand van ons hun partner bedriegt wij elkaar ermee confronteren. Andersom zouden we ook partner confronteren en anders zelf vertellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:32 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Bizar dat zo veel mensen dit tegenwoordig zo normaal lijken te vinden, naar de hoeren gaan of met een ander het nest in duiken als je een partner hebt. "Ja maar ze zal wel niet genoeg seks willen". "Ja maar ze zal hem wel niet willen pijpen dus gaat hij dat elders zoeken.". Hoezo wegwerpgeneratie?![]()
Misschien is het wel in overleg, puur omdat zij misschien niet aan zijn behoeftes kan voldoen, misschien hebben ze een prima open relatie die zie niet aan iedereen in hun omgeving bekend gaan maken, beetje kortzichtige reactie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:17 schreef Megara het volgende:
[..]
Ik reageerde op die quote met de rare logica dat naar de hoeren gaan geen vreemdgaan is. Binnen een open relatie neem ik inderdaad aan dat je dat met elkaar allemaal hebt geregeld, maar als dat soort dingen niet ter sprake zijn gekomen dan zullen mensen binnen een relatie toch verwachten dat er van andere bedpartners, betaald of veroverd, geen sprake kan zijn?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:46 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Misschien is het wel in overleg, puur omdat zij misschien niet aan zijn behoeftes kan voldoen, misschien hebben ze een prima open relatie die zie niet aan iedereen in hun omgeving bekend gaan maken, beetje kortzichtige reactie.
tegen je partner liegen is altijd makkelijk geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou vind dat persoonlijk behoorlijk raar, maar ik zou toch wel echt zeker van mijn zaak willen zijn, wat ik zeg, er kan ook iemand lopen die erop lijkt. Ik denk ook dat als een vriendin bij mij komt en mij zou vertellen dat mijn vriend bij de hoeren zou rondhangen, ik behoorlijk gekwetst zou zijn. Maar denk dat ik eerst met stomheid geslagen zou zijn, van wtf?
Vroeger ging men natuurlijk ook vreemd, alleen nu is het 'gemakkelijker'. Internet, vervoer, telefoons alles is gemakkelijk om iemand op te zoeken en op internet kun je zijn wie je wil zijn. Maar goed naar de hoeren gaan was altijd al makkelijk,
Lol nee dat was hij want hij ging naar de hoerenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:02 schreef Biagio het volgende:
Hij zoekt ergens iets wat hij misschien niet krijgt. Geile neukseks of goed gepijpt worden (mannen logica) en het boeit verder niets. 30 minuutjes doei. Is wat anders dan een seksvriendin ergens zoeken.
Ikzelf kon het niet in een relatie, wel vaak aan gedacht. Iedere dag hetzelfde prakkie, ook al kan het heel geil zijn en blijven, is ook niet alles.
Maar vertellen is het ergste wat je kan doen, ook al heb je er niks mee te maken (al heb je het gezien) jij bent degene die alles kapot maakt. Kan je een pact hebben gesloten met al je besties, jij bent en blijft de persoon die alles kapot heeft gemaakt.
Dan hadden we natuurlijk heel afkeurend gereageerd "Kan echt niet hoor!".quote:Op maandag 30 mei 2016 13:06 schreef Rauw. het volgende:
"Vriend is een overspelige hoerenloper" was 'n betere TT geweest.
quote:Op maandag 30 mei 2016 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er zijn al zoveel discussies geweest over dit onderwerp en ik zeg elke keer hetzelfde. Elke keer weer lees ik de verhalen dat je zoiets niet moet gaan vertellen, omdat het je niet aangaat. Of dat je altijd herinnert zal worden als diegene die het kapot heeft gemaakt. Ik ben het daar nog steeds niet mee eens. Als mijn partner vreemd zou gaan (en een vriend ervan op de hoogte zijn) en het niet uit zichzelf zou vertellen dan mag ik hopen dat die vriend het mij wel laat weten. Dan zou ik hem niet zien als diegene die mijn relatie kapot maakt...nee, ik zou mijn partner zien als diegene die de relatie kapot maakt. Die vriend is alleen maar eerlijk geweest. Die zou ik alleen maar bedanken.
Hoe mensen elkaar voorliegen tegenwoordig...het gaat zo makkelijk. Bah. Geen enkel respect meer voor elkaar.
En dit ookquote:Op maandag 30 mei 2016 13:06 schreef Rauw. het volgende:
Toch even;
Een prostituee doet het tegen betaling en beroepsmatig
Een slet is gratis en hobbymatig.
"Vriend is een overspelige hoerenloper" was 'n betere TT geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |