dit! En dat dreigen met "vertel het je vriendin anders doe ik het" zou ik absoluut niet waarderen. Waar bemoei je je mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:21 schreef Jopie78 het volgende:
Moraalridder![]()
Laat iedereen lekker zijn eigen leven leiden en focus je op jezelf, met je waardeoordelen.
Waarom loog je toen dat je in Duitsland was terwijl je gewoon in de stad was?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
En toen was het iemand die heel erg op hem leek.
Mijn moeder is jaren geleden 'mij' in de stad tegen gekomen, wel knap als je bedenkt dat ik in Duitsland zat.
Daar loog ik niet over, dat was gewoon zo, moesten daar lossen en laden. Dat vrouwtje had zo destijds mijn tweeling zus kunnen zijn. Een kennis van mij stuurde ook eens een foto van een vrouw dat ik dacht, he wanneer hebben ze die foto gemaakt, maar toen ik beter keek, ze heeft andere tattoo's, maar zelfs ik moest even kijken van, wanneer is dit geweest?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom loog je toen dat je in Duitsland was terwijl je gewoon in de stad was?
Denken dat dit vroeger anders wasquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:32 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Bizar dat zo veel mensen dit tegenwoordig zo normaal lijken te vinden, naar de hoeren gaan of met een ander het nest in duiken als je een partner hebt. "Ja maar ze zal wel niet genoeg seks willen". "Ja maar ze zal hem wel niet willen pijpen dus gaat hij dat elders zoeken.". Hoezo wegwerpgeneratie?Je zou maar eens in iemand/een relatie moeten investeren en met je hoofd nadenken in plaats van met je leuter zeg.
Nou vind dat persoonlijk behoorlijk raar, maar ik zou toch wel echt zeker van mijn zaak willen zijn, wat ik zeg, er kan ook iemand lopen die erop lijkt. Ik denk ook dat als een vriendin bij mij komt en mij zou vertellen dat mijn vriend bij de hoeren zou rondhangen, ik behoorlijk gekwetst zou zijn. Maar denk dat ik eerst met stomheid geslagen zou zijn, van wtf?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:32 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Bizar dat zo veel mensen dit tegenwoordig zo normaal lijken te vinden, naar de hoeren gaan of met een ander het nest in duiken als je een partner hebt. "Ja maar ze zal wel niet genoeg seks willen". "Ja maar ze zal hem wel niet willen pijpen dus gaat hij dat elders zoeken.". Hoezo wegwerpgeneratie?Je zou maar eens in iemand/een relatie moeten investeren en met je hoofd nadenken in plaats van met je leuter zeg.
ach wie weet hebben ze er wel gewoon afspraken over. En weet zijn vriendin het gewoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:17 schreef Megara het volgende:
[..]
Oh ja, ik voel er niets extra's bij, dus mag het.Je beschaamt iemands vertrouwen en kiest er bewust voor diegene geen openheid in de relatie te bieden - een betere definitie van vreemdgaan is er bijna niet.
Ja net als 0,0001% van de pas verloofde jonge stellen. Heel aannemelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ach wie weet hebben ze er wel gewoon afspraken over. En weet zijn vriendin het gewoon.
Zijn genoeg stellen met een open relatie. Zelfs genoeg stellen die een open relatie hebben zonder dat ze dat aan hun vrienden/familie laten weten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja net als 0,0001% van de pas verloofde jonge stellen. Heel aannemelijk.
Bij die lui die roepen dat ze een 'open relatie' hebben, vraag ik me altijd af in hoeverre hun partner daar ook van op de hoogte is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn genoeg stellen met een open relatie. Zelfs genoeg stellen die een open relatie hebben zonder dat ze dat aan hun vrienden/familie laten weten.
Dus ja het zou kunnen.
Ja dat vroeg ik me af bij een contact met een semi-open relatie. Er kwam niet helemaal uit wat 'semi' inhield.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Bij die lui die roepen dat ze een 'open relatie' hebben, vraag ik me altijd af in hoeverre hun partner daar ook van op de hoogte is.
ja dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:04 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Bij die lui die roepen dat ze een 'open relatie' hebben, vraag ik me altijd af in hoeverre hun partner daar ook van op de hoogte is.
Zo gaat het vaak wel ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:50 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
als je je bek opentrekt ben jij de schuldige, let maar op
Dan kan je net zo goed het hele forum opheffen met zulke zaaddodende reacties, man man man.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:29 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het gaat er niet echt om wat jij vindt.
Kloptquote:
Ja het zou kunnen, maar dan nog kun je het zeggen toch? Dan is het blijkbaar toch geen probleem.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn genoeg stellen met een open relatie. Zelfs genoeg stellen die een open relatie hebben zonder dat ze dat aan hun vrienden/familie laten weten.
Dus ja het zou kunnen.
Ik zou minstens vragen aan hem van hoe of wat idd. Maar zeker niet gelijk zoveel bombarie maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:38 schreef erodome het volgende:
Spreek hem erop aan, dan kan je daarna altijd nog beslissen of je verder iets moet doen (of niet).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |