SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 12-05-2016 12:27:33 ]![]()
Heb geen naam in gedachten. Misschien weet Olsen nog eentje.quote:
Sowieso zie ik weinig scouting bij Ajax, jammer hoor.
Zou graag weer een type Chivu zien.wooblabalurg![]()
Geen Frank in de TT als dank.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ooooooo shaaaaaaatOud-speler die assistent van het eerste is geweest en Jong Ajax en de A1 heeft getraind. Ik zie de bui al hangen.quote:Alfons Groenendijk vertrekt bij Excelsior. De 51-jarige trainer, die pas één seizoen actief was in Rotterdam, is toe aan een nieuwe uitdaging.
Het contract van Groenendijk liep door tot medio 2017. Excelsior handhaafde zich zondag in de Eredivisie door SC Cambuur met 2-0 te verslaan.
"Natuurlijk zijn we allemaal enorm trots op wat we hebben bereikt met Excelsior", aldus Groenendijk op de website van Excelsior. "We wisten dat het een lastig jaar zou worden en ik denk dat we uiteindelijk hartstikke blij kunnen zijn dat we ons als Excelsior rechtstreeks hebben kunnen handhaven."
Groenendijk spreekt ook van een "zwaar" seizoen. "Na zondag heb ik alles voor mezelf op een rij gezet en geconcludeerd dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging. Dat heb ik zo ook aan de clubleiding laten weten.""For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Stijn zoekt de brug alvast opquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef Dven het volgende:
ooooooo shaaaaaaat
[..]
Oud-speler die assistent van het eerste is geweest en Jong Ajax en de A1 heeft getraind. Ik zie de bui al hangen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Veltman zie ik best naar Dortmund gaan. Tuchel + Veltman =![]()
![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Met medeneming van twee "kanonnen" van Woudestein. Kan Marc weer goede sier maken!quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef Dven het volgende:
ooooooo shaaaaaaat
[..]
Oud-speler die assistent van het eerste is geweest en Jong Ajax en de A1 heeft getraind. Ik zie de bui al hangen.![]()
dan wordt het Europees nog moeilijker, gaat hij thuis vanaf de bank coachen bij uitwedstrijdenquote:![]()
komt dan in de rust pas aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan wordt het Europees nog moeilijker, gaat hij thuis vanaf de bank coachen bij uitwedstrijdenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Maak je geen zorgen, Lionel wil zijn reet nog niet afvegen met een ajax shirtquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Messi hoef ik sowieso niet in een Ajax-shirt te zienmaar los daarvan schrijf ik volgens mij duidelijk (qua voetbalvisie). Natuurlijk zijn die 2 onhaalbaar, maar je gaat mij niet vertellen dat er maar 2 coaches in de hele wereld zo aanvallend kunnen/durven spelen met zoveel pressie.
![]()
![]()
daar vergis je je dik in.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Lionel wil zijn reet nog niet afvegen met een ajax shirtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:19 schreef gniffie het volgende:
Ja, als vervanger voor Hummels. Zijn bijna gelijkwaardig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:19 schreef gniffie het volgende:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nogal bijzondere beslissing. Hij dient niet eens zijn contract uit en gaat werkloos thuiszitten. Is er weer een interne strijd gaande?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer vertrekt als trainer van Ajax. Hij had nog een contract tot en met volgend seizoen, maar hij heeft de directie laten weten zijn verbintenis niet uit te dienen en heeft de directie ingestemd met zijn vertrek. Het nieuws is inmiddels bevestigd tegenover de NOS.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Jij verwacht niet dat er clubs langskomen in de zomer? Everton schijnt volgende week al een gesprek met hem te willen. Anders is het ook niet zo raar om tussentijds af te wachten tot er iets gebeurt bij andere clubs. Dat deed Jürgen Klopp, niet een misselijke trainer, ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:46 schreef eight het volgende:
[..]
Nogal bijzondere beslissing. Hij dient niet eens zijn contract uit en gaat werkloos thuiszitten. Is er weer interne strijd gaande?![]()
Wordt Dortmund er nog beter op ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ja, als vervanger voor Hummels. Zijn bijna gelijkwaardig.Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
leuk zo'n Rotterdamse instelling, maar daar schiet niks mee op.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:50 schreef Elan het volgende:
Betere trainer dan Frank gaan jullie toch niet krijgen.
Echt een prima resultaattrainerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Overschat baasje. Zal alleen maar eenheidsworst zonder mening onder Frank spelen met pover voetbal. Vraag me af waar die gaat trainen. Bij een club als Valencia zitten genoeg lastige mannetjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:50 schreef Elan het volgende:
Echt een prima resultaattrainerCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Alfons Groenendijk weg bij Excelsior
Frank de Boer weg..
Zal hij het worden?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:56 schreef franklop het volgende:
Frank de Boer weg..
Zal hij het worden?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:56 schreef franklop het volgende:
Frank de Boer weg..
Zal hij het worden?![]()
![]()
Ik kan me de situatie voor De Boer nog goed herinneren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Overschat baasje. Zal alleen maar eenheidsworst zonder mening onder Frank spelen met pover voetbal. Vraag me af waar die gaat trainen. Bij een club als Valencia zitten genoeg lastige mannetjes
Dat er zulke middelmatige spelers worden gehaald ligt niet perse aan de trainer.blablablabla![]()
Fred RuttenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Die zit net in de zandbak.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
we kunnen de rejects altijd wel kwijt bij Feyenoord of een andere subtopperquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan me de situatie voor De Boer nog goed herinneren.
Dat er zulke middelmatige spelers worden gehaald ligt niet perse aan de trainer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee maar dat er middelmatig voetbal wordt gespeeld wel. Dat er iedere wedstrijd een andere basiself staat ook, dat je ieder seizoen door de mand zakt in europa helpt ook. Dat je je spelers niet scherp kunt krijgen voor de Graafschap ook. Must i go on?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan me de situatie voor De Boer nog goed herinneren.
Dat er zulke middelmatige spelers worden gehaald ligt niet perse aan de trainer.Charlie: How's it going in there?
Was ook een gimmickquote:
Ik hoop op Peter Bosz.Charlie: How's it going in there?
Sowwwwquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we kunnen de rejects altijd wel kwijt bij Feyenoord of een andere subtopper
Maar jij wilde Bosz toch als trainer??
Trouwens meer prijzen gepakt dan Ajax afgelopen 2 seizoenen dus stttttt maar weer godenzoontjeblablablabla![]()
Ik was zeer te spreken over het resultaat van afgelopen zondag iig!quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:50 schreef Elan het volgende:
Echt een prima resultaattrainer![]()
Maar als niet-Ajacied ben ik nooit onder de indruk van hem geweest. Aan alle titels zat toch op zijn minst een 'kampioen van de armoede'-zweem. Wat mijns inziens tot uitdrukking komt in het relatief lage aantal punten waarmee die titels gewonnen werden. Alleen dit jaar werd er een indrukwekkend puntenaantal gehaald. 2 keer de bekerfinale niet kunnen winnen waarvan 1 keer wel op heel gênante wijze verloren werd. Met 4 titels slechts 1 JC-schaal is ook wat pover, hoe onbenullig die prijs ook is (eigenlijk een belediging voor Johan om dat onding naar hem te vernoemen).
Europees werd er ook nauwelijks gepresteerd en als klap op de vuurpijl klaagt het publiek al jaren over het saai spel.
Niet bedoeld als ajax/de Boer-bash, slechts een opsomming van feiten."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Fred is geen slechte trainer. Maar het is niet bepaald de persoon die je wil associëren met je club.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Was ook een gimmick
Ik hoop op Peter Bosz.
Bosz lijkt me niet de beste optie van Ajax. Bosz zijn teams hebben in aanloop altijd wat last en hebben de neiging om soms een reeks van wedstrijden niet thuis te geven.
Ik denk echt dat de tandem Ten Hag/De Jong de juiste zou zijn. Of Olsen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
nou zeg poepoe, ik zou tevreden zijn met je cluppie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowwww
Maar jij wilde Bosz toch als trainer??
Trouwens meer prijzen gepakt dan Ajax afgelopen 2 seizoenen dus stttttt maar weer godenzoontje
succes volgend seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat het een keer mis ging?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was zeer te spreken over het resultaat van afgelopen zondag iig!![]()
Maar als niet-Ajacied ben ik nooit onder de indruk van hem geweest. Aan alle titels zat toch op zijn minst een 'kampioen van de armoede'-zweem. Wat mijns inziens tot uitdrukking komt in het relatief lage aantal punten waarmee die titels gewonnen werden. Alleen dit jaar werd er een indrukwekkend puntenaantal gehaald. 2 keer de bekerfinale niet kunnen winnen waarvan 1 keer wel op heel gênante wijze verloren werd. Met 4 titels slechts 1 JC-schaal is ook wat pover, hoe onbenullig die prijs ook is (eigenlijk een belediging voor Johan om dat onding naar hem te vernoemen).
Europees werd er ook nauwelijks gepresteerd en als klap op de vuurpijl klaagt het publiek al jaren over het saai spel.
Niet bedoeld als ajax/de Boer-bash, slechts een opsomming van feiten.
Voor komend seizoen staat er anders prima selectie met enorm veel potentie.
Sowieso moet je elke trainer die met Siggie kampioen wordt direct een standbeeld voor de Arena geven.blablablabla![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso moet je elke trainer die met Siggie kampioen wordt direct een standbeeld voor de Arena geven.
wooblabalurg![]()
Die trainer heeft Siggy ook zelf gehaaldquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het een keer mis ging?
Voor komend seizoen staat er anders prima selectie met enorm veel potentie.
Sowieso moet je elke trainer die met Siggie kampioen wordt direct een standbeeld voor de Arena geven.![]()
![]()
Je slaat de spijker op de kop. Er wordt ook geklaagd over een gebrek aan kwaliteit bij de spelers. Bij sommigen lijkt het of ze stil komen te staan in hun ontwikkeling. De eerste periode dat een jeugdspeler er in komt is het allemaal nog leuk, speels en dartel. Maar dat duurt maximaal een seizoen en dan kan zo een jongen min of meer afgeschreven worden. Dat heeft natuurlijk ook wat te maken met het stramien waarin die jongens zitten. Maat het heeft ontegenzeggelijk ook te maken met de trainingen waarin spelers gewoonweg niet beter worden. Talent is er in de meeste gevallen namelijk absoluut aanwezig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bedoeld als ajax/de Boer-bash, slechts een opsomming van feiten.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Bosz zijn teams hebben met name laten zien dat ze ook fantastisch kunnen voetballen. PSV-uit 2-6, 1-4 Ajaxquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fred is geen slechte trainer. Maar het is niet bepaald de persoon die je wil associëren met je club.
Bosz lijkt me niet de beste optie van Ajax. Bosz zijn teams hebben in aanloop altijd wat last en hebben de neiging om soms een reeks van wedstrijden niet thuis te geven.
Ik denk echt dat de tandem Ten Hag/De Jong de juiste zou zijn. Of Olsen.
Vergeet niet dat hij middenmoters trainde. Zijn natuurlijk altijd minder dan clubs als Ajax.Charlie: How's it going in there?
inderdaad kampioen van de armoede... wat zijn de clubs erachter dan wel niet....quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bedoeld als ajax/de Boer-bash, slechts een opsomming van feiten.
je hebt wel gelijk overigens hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daar overklaste hij Cocu tactisch. 3 van de 6 goals vielen na de 85ste minuut als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bosz zijn teams hebben met name laten zien dat ze ook fantastisch kunnen voetballen. PSV-uit 2-6
Vergeet niet dat hij middenmoters trainde. Zijn natuurlijk altijd minder dan clubs als Ajax.
Bij Vitesse had hij de beschikking over een hele aardige selectie hoor. En Stegeman doet het niet minder dan Bosz bij Heracles.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Bosz is alles of niks.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bosz zijn teams hebben met name laten zien dat ze ook fantastisch kunnen voetballen. PSV-uit 2-6, 1-4 Ajax
Vergeet niet dat hij middenmoters trainde. Zijn natuurlijk altijd minder dan clubs als Ajax.
Ook wel eens wedstrijden gezien waar hij compleet gesloopt werd in de counter en toch als een blinde debiel vol bleef aanvallen. Tactisch zwak dus.
Dat hij het een paar seizoenen goed gedaan heeft komt vooral door topspitsen als Bony die hij dan tot zijn beschikking had.blablablabla![]()
Bij Ajax heeft hij dan wel beter materiaal, en misschien betere assistenten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Bosz is alles of niks.
Ook wel eens wedstrijden gezien waar hij compleet gesloopt werd in de counter en toch als een blinde debiel vol bleef aanvallen. Tactisch zwak dus.
Dat hij het een paar seizoenen goed gedaan heeft komt vooral door topspitsen als Bony die hij dan tot zijn beschikking had.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet mee eens. Bosz was dit seizoen ook lekker bezig. En hij gaat weg en het stort in. Tactisch zwak, wat moet ik daarmee. Ajax had het altijd moeilijk met zijn clubs tot dit seizoen en PSV ook dusja?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Bosz is alles of niks.
Dat hij het een paar seizoenen goed gedaan heeft komt vooral door topspitsen als Bony die hij dan tot zijn beschikking had.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: