Ik eet NOOIT met mijn huisgenoten en woon hier al 4 jaar, nooit gezeur over gehad. En dat zijn vriendin saai is is toch niet jou probleem?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:12 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Thanks! Hoeft niet altijd voor mij, maar nooit mee eten in een paar maanden tijd is wel beetje extreem. Heeft ook zo'n saaie doos als vriendin
Hij danst niet naar de pijpen van TS. Dus moet hij weg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hij heeft dat dus niet gedaan. NOU EN?
Wie zegt dat hij geen sociaal beseg heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:51 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
aˇsoˇciˇaal, aˇsoˇciˇaal (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
zonder sociaal besef: zich asociaal gedragen zonder rekening te houden met anderen
- See more at: http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.VzRf-4mKTIU
Hij houdt geen rekening met ons aangezien hij zich totaal afsluit
Goede post, dus met deze quote herhaal ik hem nog eens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef koffiehagedis het volgende:
Jouw normen en waarden gelijkstellen aan 'wat nu eenmaal zo hoort' is niet erg netjes, noch volwassen. Hij staat volledig in zijn recht met alles wat hij doet. 'Asociaal' en 'rasautist' zijn heftige termen die meer over jou zeggen dan over hem. Er lijkt mij helemaal niets mis met deze huurder, buiten dat jullie kennelijk niet erg klikken. Prima, zo gaat het echt in verreweg de meeste gedeelde huizen. Na 7 jaar studentenhuizen en (even nageteld voor je) 19 huisgenoten te hebben versleten, ben ik maar bevriend geraakt met 2. En 8 ervan kwamen nooit van hun kamer af. Heb ik nooit over geoordeeld, en terecht ook. Leven en laten leven, zéker in een gedeeld huis. Kijk naar jezelf en jouw eigen houding en heb respect voor je medemens.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef koffiehagedis het volgende:
Jouw normen en waarden gelijkstellen aan 'wat nu eenmaal zo hoort' is niet erg netjes, noch volwassen. Hij staat volledig in zijn recht met alles wat hij doet. 'Asociaal' en 'rasautist' zijn heftige termen die meer over jou zeggen dan over hem. Er lijkt mij helemaal niets mis met deze huurder, buiten dat jullie kennelijk niet erg klikken. Prima, zo gaat het echt in verreweg de meeste gedeelde huizen. Na 7 jaar studentenhuizen en (even nageteld voor je) 19 huisgenoten te hebben versleten, ben ik maar bevriend geraakt met 2. En 8 ervan kwamen nooit van hun kamer af. Heb ik nooit over geoordeeld, en terecht ook. Leven en laten leven, zéker in een gedeeld huis. Kijk naar jezelf en jouw eigen houding en heb respect voor je medemens.
Medestanders zoeken.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef koffiehagedis het volgende:
Afgedropen omdat onze antwoorden niet aan zijn verwachtingen voldoen. Want als TS niet hoort wat hij wil doet hij moeilijk.quote:
Ik zie geen enkele aanleiding om TS te willen helpen in dit geval.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Genoeg af gezeken nu lijkt me, hoe gaan we TS helpen in dit geval.
Krijg je ervan nu de 'millenials' deze leeftijd beginnen te benaderen. Altijd te horen gekregen dat ze speciaal zijn, altijd hun zin gekregen. Dan krijg je dit soort figuren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele aanleiding om TS te willen helpen in dit geval.
Beter gaat hij aan zichzelf werken in plaats van als een kind te huilen dat de wereld geen weerspiegeling is van ideaalbeeld.
Ja maar in TS zijn kringen is het gewoon om met vrienden een huis te betrekken. Alleen autisten gaan met vreemden wonen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef koffiehagedis het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Afgedropen omdat onze antwoorden niet aan zijn verwachtingen voldoen. Want als TS niet hoort wat hij wil doet hij moeilijk.
Wacht even. Jullie zijn toch met vier wel chille lui ? Wat boeit het dan dat er 1 buiten de boot valt. ? Beter dan een gozer die in dat weekend dat jullie er niet zijn een whisky-party heeft en je hele huisraad verneuktquote:Op donderdag 12 mei 2016 02:04 schreef Glasbak5 het volgende:
Hij is nieteens een heel introvert type denk ik, want bij de hospiteeravond deed die wel chill! Heb op die avond denk ik meer met hem gepraat dan in het huis zelf.
Bijkomend feit: een van mijn vrienden kon er niet gelijk intrekken, dus er kwam voor hem een meisje van 21 tijdelijk in (tot 31 juli). Is echt een leuk wijf en die zou volgens mij wel langer willen blijven.
Kan me dat goed voorstellen, ik zou jou ook helemaal niet beter willen leren kennenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Gemiddelde fok autist vindt dat misschien chill, ik niet. Betaalt* trouwens.
Nogmaals: het boeit me niet dat hij er weinig is, het gaat mij meer om het feit dat hij niet eens de moeite neemt om ons te leren kennen oid
Maar, hij is er niet bij, hij is er nooit, dus dan hoef je hem toch ook niet te betichten van de boel verpesten? Het is neit of hij dan naast je in de kroeg zit met een gezicht op storm en weigert om met je te praten. HIj is er gewoon niet. En da's heel wat anders dan wanneer hij elke keer in de kamer zou zitten terwijl je met z'n allen aan de tafel zit en hij op een hoekje in de bank jullie negerend. Zeg maar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:14 schreef LastRequest het volgende:
het is alsof je voortaan altijd een extra persoon bij je avondje met vrienden hebt die er (af en toe) wel bij is maar niet meedoet.
Neuh, niet nodig, zijn er al genoeg die dat doen hier. Deze meneer bijvoorbeeld is best wel treffend:quote:
En zo staat er een heel topic vol reacties die duidelijk maken dat je vooral eens in de spiegel moet kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:54 schreef HSG het volgende:
Hier haal de volgende zaken (misschien) uit:
1) TS wil mensen dwingen om aan zijn zogenaamde "gezelligheid" mee te doen.
2) Zijn huisgenoot valt niemand lastig en veroorzaakt geen overlast.
3) Zijn huisgenoot heeft het druk.
4) Zijn huisgenoot heeft misschien geen zin in TS zijn gezelligheid.
5) Zijn huisgenoot betaald elke maand netjes zijn huur.
Conclusie: TS is een zeikstraal.
Amen!quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef koffiehagedis het volgende:
Nee mee eens, zeg ook niet dat alle uitspraken van TS hout snijden. Volgens mij is het ook meer zo dat ze veel liever een beter bij hen passend/actiever persoon hadden gehad dan dat deze nou zo'n eikel is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar, hij is er niet bij, hij is er nooit, dus dan hoef je hem toch ook niet te betichten van de boel verpesten? Het is neit of hij dan naast je in de kroeg zit met een gezicht op storm en weigert om met je te praten. HIj is er gewoon niet. En da's heel wat anders dan wanneer hij elke keer in de kamer zou zitten terwijl je met z'n allen aan de tafel zit en hij op een hoekje in de bank jullie negerend. Zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |