Hallo, vanwege mijn onzekerheid wil ik je weg hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:44 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Miss de enige optie ja.
Wat een kutklus, zal vast ook degene zijn die het moet zeggen aangezien ik hoofdhuurder ben lolll
'Yo .... we zouden het chill vinden als je een keer mee at en je gedroeg als een normale huisgenoot en niet als een getrouwd stel... anders ontbind ik je contract.''.
Afspraak maken met t hele huis en het dan zeggen, ongemakkelijker krijg je het niet met een dude die je half kent maar al bijna een half jaar mee woont.. Misschien beter als hij binnenkort weer komt ontbijten...
En dit natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 06:52 schreef CoolGuy het volgende:
Een heel slap verhaal over waarom hij eruit moet terwijl de eigenlijke reden is dat je gewoon liever dat mokkel daar hebt omdat je die leuk vindt. En dan ook nog eens zo'n gesprekje niet durven aan gaan zonder de rest erbij.
Je bent een onvolwassen achterbaks ventje.
Wat voor contract heeft hij dan dat je dit zomaar kan ontbinden? Met 3 maanden borg voor de huur kan ik me niet voorstellen dat het een hospitacontract is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:35 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Jep, ik kan zijn contract ontbinden en dan heeft hij 3 maanden om iets nieuws te zoeken.
Ik kwam hier met de verwachting om te lezen over drugs en geweld, blijkt het te gaan om een TS die een kleine bitch is en iedere avond handjes wilt vasthouden met zijn huisgenootjes.quote:
dit is wel kern van de zaakquote:Op donderdag 12 mei 2016 06:52 schreef CoolGuy het volgende:
Een heel slap verhaal over waarom hij eruit moet terwijl de eigenlijke reden is dat je gewoon liever dat mokkel daar hebt omdat je die leuk vindt.
Vraag me nu af of het een zolderkamer was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:05 schreef Poepoog het volgende:
Denk dat TS nu alleen aan de figuurlijke FOK! tafel zit.
Haha dit ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 06:52 schreef CoolGuy het volgende:
Een heel slap verhaal over waarom hij eruit moet terwijl de eigenlijke reden is dat je gewoon liever dat mokkel daar hebt omdat je die leuk vindt. En dan ook nog eens zo'n gesprekje niet durven aan gaan zonder de rest erbij.
Moet hij eerst wat meer opheldering geven over de huurconstructie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Genoeg af gezeken nu lijkt me, hoe gaan we TS helpen in dit geval.
Dit ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 06:52 schreef CoolGuy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |