Doen wij ook al heel lang, werkt echt goed! Half uurtje filmpjes kijken en dan daarna op haar kamer nog een paar boekjes. Even de rust erin brengen. Wat ik nu ook doe, nu ze wat ouder is en we steeds meer gesprekjes kunnen voeren: de dag doornemen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vraag mij regelmatig af waar ze de energie vandaan haalt...
Zij blijft ook maar gaan, wij zetten haar tegenwoordig een half uur voor bed standaard in de stoel voor de tv... even tot rust komen, en dan slaapt ze beter.
het werd nu maar 26 graden ipv 31,quote:
¤60 per graad verkoelingquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het werd nu maar 26 graden ipv 31,
Maar het is vooral DONKER en daardoor slaapt ze dus altijd haar normale tijden. In alleen een luier in een dun slaapzakje
oh da's niet handig neequote:Op donderdag 12 mei 2016 23:00 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
¤60 per graad verkoelingAls donker een vereiste is voor inslapen is het het zeker waard ja! Hier is dat eigenlijk nooit een probleem geweest.
Parental-failVriend en ik beide laat uit werk (file
) en helemaal vergeten dat de luiers bijna op waren. Hij heeft nu de laatste om
uhm....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wij proberen het vaak wel eerder en dat is drama, als we t niet proberen zegt hij zelf op een gegeven moment 'uit, dadaaag' (tv uit, doen we als hij naar bed moet, als signaal).quote:Op vrijdag 13 mei 2016 05:06 schreef Amsel het volgende:
Hier is opeens 21:30 de magische slaaptijd. Maakt niet uit wat we doen, voor 21:30 wordt er niet geslapen (ook geen huildrama, maar juist héél blij héél wakker zijn) en om 21:30 valt ze opeens patsboem om en gaat het lichtje uitIetsje eerder zou fijn zijn
Ja dat! Wij hebben er sinds een paar weken 2. Voor elke kinderkamer 1quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het werd nu maar 26 graden ipv 31,
Maar het is vooral DONKER en daardoor slaapt ze dus altijd haar normale tijden.
Dan heb jij vast ook een mening over de voetnoot betreffende Francis Bacon, waarin gesteld wordt dat hij zich afzette 'van het in zijn tijd dominante rationalisme'. Daar is wat discussie over, namelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:45 schreef Franny_G het volgende:
DAD, ik heb gisteren gesurveilleerd bij het examen Nederlands vwo. Twee teksten van historici..
.
. (waarbij de een wordt aangeduid als 'geschiedkundige' en de ander als 'historicus', kwam op mij een beetje inconsequent over?) Succes met nakijken!
ze is van 24/11/14 en ze kwam precies op de uitgerekende datum. ( want gehaald omdat zwangerschapsvergiftiging ) Heb toen bijna een week in t ziekenhuis gelegen en daarna nog een week ivm borstontsteking. Misschien is dat wat je bijstaat?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:33 schreef Twinkle20 het volgende:
LT van wanneer is jouw kleintje eigenlijk? En was ze bij een juiste termijn geboren of iets te vroeg? (Staat me om de een of andere reden iets van bij)
Ik denk dat je er niet meer aan kunt doen dan je nu doet. Aan de boekjes te zien praat je veel met haar.. ze gaat naar de opvang (toch?) ..
Het is een beetje hetzelfde als lopen. Dat kun je ook niet afdwingen.
Boaz is van 1 aug en die zegt heul nog niet veel. Papa mama kala (ekala de hond) krakkor (traktor) die .. volgens mij hebben we het dan wel een beetje gehad. 5 woordjes en het kind is 21 maanden. Kan het ook niet helpen en komt vanzelf wel denk ik dan. Hij kan andere dingen weer wel heel goed die grote zus op die leeftijd weer niet kon.
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
En moeders horen dingen soberso anders. Mauw zegt bm! tegen een bloem. Dan zeg ik: jaaaa, ze zegt bloem! En dan zit jij te wachten tot t kind er een fonetisch juiste "bloem" uit perst, maar dat duurt dan nog een jaar
Ja, maar dan is het niet zo vreemd dat ze nog niet zo veel zegtquote:
Kan, hoeft niet hoor. Elin heeft ook zo nu en dan zo'n periode dat ze eenkennig lijkt of verlatingsangst heeft. Dat is ook gauw weer over. Is denk ik bij elk kindje anders.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:06 schreef twist02 het volgende:
voor de hallofoon!
Oh en hoieven een illegale-nog-net-niet-dreumes-post
Iemand die plotselinge verlatingsangst herkend rond een jaar?Verder heeft ze er tot nu toe amper last van gehad, maar sinds een paar dagen is het flink huilen als ze doorheeft dat ze naar bed moet... Ik blijf bewust nog even boven als ze net op bed ligt en praat/rommel dan een beetje zodat ze hoort dat ik er nog ben en dat lijkt wel te werken (ze is binnen 1-2 minuten stil en valt dan gewoon prima in slaap), maar vind het zo maf opeens...
En is dit dan een voorbode voor nog veel meer 'pret' of hoeft dat niet per se?
Het hoort er inderdaad bij en komt met vlagen, kan ook zo ineens weer over zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:06 schreef twist02 het volgende:
voor de hallofoon!
Iemand die plotselinge verlatingsangst herkend rond een jaar?Verder heeft ze er tot nu toe amper last van gehad, maar sinds een paar dagen is het flink huilen als ze doorheeft dat ze naar bed moet... Ik blijf bewust nog even boven als ze net op bed ligt en praat/rommel dan een beetje zodat ze hoort dat ik er nog ben en dat lijkt wel te werken (ze is binnen 1-2 minuten stil en valt dan gewoon prima in slaap), maar vind het zo maf opeens...
Biepiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zeggen jullie dreumesen ook vooral de geluiden die dingen maken, ipv de dingen zelf te benoemen?
Ze zegt geen enkel dier bij de naam, alleen de geluiden die ze maken. Een auto is ook een "tuutuu". De magnetron is zelfs "Biepie"
Ja hoi.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:06 schreef twist02 het volgende:
voor de hallofoon!
Oh gezellig jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vergeet niet dat een van de heftigste sprongen zo ongeveer tussen week 52 en 53 piekt. Dat heeft de natuur puik bedacht.
Ja Boaz zegt tegen koe boe en tegen paard hihihiquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zeggen jullie dreumesen ook vooral de geluiden die dingen maken, ipv de dingen zelf te benoemen?
Ze zegt geen enkel dier bij de naam, alleen de geluiden die ze maken. Een auto is ook een "tuutuu". De magnetron is zelfs "Biepie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Tas op de achtergrond die geen fan is van haar zangkunsten. Of hij was nog boos van de Duplo die ze met hem had gedeeld op z'n hoofd had gegooid
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2016 20:28:12 ]
Ik zocht uiteraard bevestiging, maar we gaan niet. Weer 40,4. We blijven dus in elk geval vanavond thuis. Morgen maar weer zien hoe het gaat. Zo voor de zekerheid ORS erin, hij drinkt me te weinig maar wil m geen volle waterk(l)otsbuik bezorgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:55 schreef Skittles het volgende:
Wat maakt het uit wat wij er van vinden, Kwak? Ga je er niet meer op uit als ik zeg dat ik het zelf niet zou doen?
Dieren benoemt Loutje gewoon bij hun naam. Sterker nog, als ik vraag welk geluid bijvoorbeeld een poes maakt antwoordt zij 'poes'. Pas als ze het dier het geluid ook daadwerkelijk hoort maken zegt ze miauw of woefwoef of meeeeeh of...
Ze is nu trouwens heel erg bezig met het begrip 'weg'. Dan roept ze naar een eend (die er niet is) en als ik dan zeg van "huh ik zie geen eend?" Dan roept ze "WEG! Ohneeee!" *gooit handjes in de lucht*
Saar had ook 40.5 vanavond en wilde niet drinken... tot ik appelsap in n fles gooide, zo 2 flessen leeg, weet niet of dat een optie is bij melba?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zocht uiteraard bevestiging, maar we gaan niet. Weer 40,4. We blijven dus in elk geval vanavond thuis. Morgen maar weer zien hoe het gaat. Zo voor de zekerheid ORS erin, hij drinkt me te weinig maar wil m geen volle waterk(l)otsbuik bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |