Ja daarom gaat hij afgeven op nedermocro's enz.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent Iraans. Doe je nu werkelijk alsof je beter bent dan andere allochtonen? god ey deze man is de weg kwijt
Dat moet eng zijn geweest, ik zou goed uitrusten de komende dagen als ik jou wasquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JaIk moest praten
Snap je
Praten met anderen
Ik sluit me op komende dagen
huilenquote:
DPquote:
Dat ga ik zeker doen, Netflix en chill tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat moet eng zijn geweest, ik zou goed uitrusten de komende dagen als ik jou was
Geen tieten, te gespierd.quote:
etsuquote:
ik vind haar geil.quote:
Met je rechterhand?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat ga ik zeker doen, Netflix en chill toch
hehquote:
TT met zelfbevlekkingquote:
als haar lichaam perfect was had ze de make-up niet nodigquote:
Kap toch met je kutgejank over ik ben beter dan die ik ben beter dan datquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef Ashqelon het volgende:
Ik ben niet beter dan alle allochtonen, wel beter dan het leeuwendeel van bepaalde groepen allochtonen en niet vanwege m'n achtergrond.
dan zou ik mezelf moeten hatenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je had toch een hekel aan kloons?
gast ga in therapiequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef Ashqelon het volgende:
Ik ben niet beter dan alle allochtonen, wel beter dan het leeuwendeel van bepaalde groepen allochtonen en niet vanwege m'n achtergrond.
dit is een troll video?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
als haar lichaam perfect was had ze de make-up niet nodig
Zou voor Ash graag de KLB kaste weer invoeren en dan zetten we hem onderaan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kap toch met je kutgejank over ik ben beter dan die ik ben beter dan dat
Doe je toch ook?quote:
We weten allemaal dat ik mijlenver boven de rest uitsteek.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou voor Ash graag de KLB kaste weer invoeren en dan zetten we hem onderaan.
maar niet om die redenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We weten allemaal dat ik mijlenver boven de rest uitsteek.
Ja jij mag de plaats van Emimich hebben hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Awh neequote:
Sowieso topnotch.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij haar heb ik echt zoiets, eenmalig woest uit elkaar trekken gewoon. Echt genadeloze pouding..quote:
dat lukt niet met 14 cmquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Skye bukt ook al zodat ik haar achterlangs kan nemen.
wanneer gaan jimmy en jij op roadtripquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij haar heb ik echt zoiets, eenmalig woest uit elkaar trekken gewoon. Echt genadeloze pouding..
[ afbeelding ]
gewoon heel lang op roadtripquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer gaan jimmy en jij op roadtrip
vind haar niet zo mooi.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij haar heb ik echt zoiets, eenmalig woest uit elkaar trekken gewoon. Echt genadeloze pouding..
[ afbeelding ]
Ze heeft ook een frokse kop.quote:
Wat een walgelijke kop heeft zequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ordinair plastic wijf vind ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En brad en NG.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer gaan jimmy en jij op roadtrip
Die is echtquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:04 schreef McGrath het volgende:
Dat wijf van Montelly doet me denken aan Chloe van Geordie shore.
Waarom zou je een real-doll doen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rip noelquote:
Dat ben jij al Fleur, ik heb een zwak voor plattelandsmeidjes.quote:
lol ik wil niet gemeen zijn over haar uiterlijk maar hier word ik droger van dan de sahara. Je hebt sexy ordi en je hebt haarquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is weer kapot las ik vandaag ergensquote:
Plastic fantasticquote:
Nu even nietquote:
Nou ja, zou geen kwaad kunnen als ze op pad gaan dan. Zijn ze een tijdje wegquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
die is weer kapot las ik vandaag ergens
Repareren toch, H mag eveneens mee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
die is weer kapot las ik vandaag ergens
meh...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, zou geen kwaad kunnen als ze op pad gaan dan. Zijn ze een tijdje weg
Vlogs van niet-interessante personenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu even niet
Volg je z'n blogs dan niet?
Charlotte vind ik leukerquote:
Maar hij mag wel mee op roadtrip?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vlogs van niet-interessante personen.
Hou je daar niet van?quote:
We zouden eerst Europa doen toch zodat niemand het geen tijd-smoesje gebruikt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof je die mee kunt nemen naar de VS...
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vlogs van niet-interessante personen.
Neequote:
Ohquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
We zouden eerst Europa doen toch zodat niemand het geen tijd-smoesje gebruikt?
beste tot nu toe dezequote:
Meh, charlotte van de eerste paar seizoenen voordat ze die ingrepen deed was echt cute.quote:
nee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meh, charlotte van de eerste paar seizoenen voordat ze die ingrepen deed was echt cute.
marnie is het leukstequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meh, charlotte van de eerste paar seizoenen voordat ze die ingrepen deed was echt cute.
dat ben kquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
laat ik maar een echte beauty posten
[ afbeelding ]
is saudi style, kki lelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel wat hebbenalleen weer die wenkies. Staat niet bij haar gezicht.
Echt Egyptisch meiden doen echt meest bizarre dingen met hun wenkies wtf mayynn.
oke deze beat die van jimmyquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
laat ik maar een echte beauty posten
[ afbeelding ]
zal jou eens slaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:13 schreef Rozevla het volgende:
Iedereen nu pagga slaan toch
Allemaal gleufdieren in dit topic
Hoi slurfdierquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:13 schreef Rozevla het volgende:
Iedereen nu pagga slaan toch
Allemaal gleufdieren in dit topic
Marnie had al dat werk niet nodig.quote:
Ik denk het.quote:
quote:
nee ik ga d'r pas weer stalken als ze weer normaal doet met d'r haar en lippenstiftquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey ik was bang dat je opgepakt was
Verwarde man afgevoerd bij huis Taylor Swift
ohquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga d'r pas weer stalken als ze weer normaal doet met d'r haar en lippenstift
Echt he..Nikky zwarteletter 4evaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Kurovski het volgende:
Bah, geef mij maar een beetje normale meiden met een sportlijf ipv die verbouwde ordi plastic zooi.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef Che_ het volgende:
Montelly zoekt chick die bij hem past qua wenkies
Welk lijf? skelet deze.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt he..Nikky zwarteletter 4eva
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus wat een lijf, gewoon een puma
Haar mag niet zichtbaar zijn om mannen niet op te geilen, gezicht is compleet opgemaakt om mannen op te geilen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef Crip het volgende:
haar neus en lippen zijn cute
ogen ook eiglk
[ afbeelding ]
wallah billah ik dacht dit net ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef Che_ het volgende:
ja dat zou je wel lekker vinden hè, viespeukquote:
Jij bent wel makkelijk op te geilen, klaar in 30 sec zkr?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haar mag niet zichtbaar zijn om mannen niet op te geilen, gezicht is compleet opgemaakt om mannen op te geilen.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef Che_ het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haar mag niet zichtbaar zijn om mannen niet op te geilen, gezicht is compleet opgemaakt om mannen op te geilen.
je had bij the rock moeten stoppenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent wel makkelijk op te geilen, klaar in 30 sec zkr?
Nog niet de geringste beweging in mijnen penis gevoeld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent wel makkelijk op te geilen, klaar in 30 sec zkr?
Nouquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt he..Nikky zwarteletter 4eva
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus wat een lijf, gewoon een puma
Zelfs je penis is verstandiger dan je brein.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog niet de geringste beweging in mijnen penis gevoeld.
oh ja ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
[..]
zou mijn vagina over glasscherven slepen om zijn bicep te mogen likken
gatverdamme hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
[..]
kinkyquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zou je wel lekker vinden hè, viespeuk
Mad omdat ik hypocrisie van je religie aanwijs.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Zelfs je penis is verstandiger dan je brein.
dit gaat mij iets te snel hoor ;squote:Op woensdag 11 mei 2016 21:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heerlijk
Krijg nu al een halve erectie
Wnnr nken dan???
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Post Leef je ook alleen maar om Crip te pleasen.
ja iedereen die op mij reageert doet het alleen om mij te pleasenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Post je ook alleen maar om Crip te pleasen.
Ik ben niet conservatief.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Toont aan dat conservatieven de opdracht hebben Europa te behoeden.
ik wel iigquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ja iedereen die op mij reageert doet het alleen om mij te pleasen
Doe niet zo dom.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ja iedereen die op mij reageert doet het alleen om mij te pleasen
Zit je er nog steeds mee dat cholo en ik die opmerking toestraks hadden gemaakt, jeetje. letit goquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mad omdat ik hypocrisie van je religie aanwijs.
al weer een tijd niet aangeraakt, heb altijd al vrij snel genoeg van dat spelquote:
is bazenspel om stoned te spelenquote:
Waar heb je het over? Jij bent mad om niks. Moslima en het enige waar je over kan praten is seks.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Zit je er nog steeds mee dat cholo en ik die opmerking toestraks hadden gemaakt, jeetje. letit go
Ik ben woedendquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Jij bent mad om niks. Moslima en het enige waar je over kan praten is seks.
wat speel je nu danquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
al weer een tijd niet aangeraakt, heb altijd al vrij snel genoeg van dat spel
Heb je al een Fok! meet gesimuleerd met The Sims?quote:
niks dat zie je tochquote:
Want dat mag niet ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Jij bent mad om niks. Moslima en het enige waar je over kan praten is seks.
Rtquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik speel dat altijd zodat ik nog een soort van sociale interactie heb met mensen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je al een Fok! meet gesimuleerd met The Sims?
nee gwn omdat je geen kut hoeft te doen behalve af en toe wat shit aanklikkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat je dan het gevoel hebt dat je een normaal leven hebt?
Het is ook nooit goed met dat rechtse lui, als je aanpast ben je hypocriet volgens je geloof en als je niet aanpast ben je vieze islamiet.quote:
ik ben nooit agressiefquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow rustig maar hoor het was maar een vraag, niet zo agressief
doe dan ander spelletje, sims is saaiquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gwn omdat je geen kut hoeft te doen behalve af en toe wat shit aanklikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |