dat lukt niet met 14 cmquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Skye bukt ook al zodat ik haar achterlangs kan nemen.
wanneer gaan jimmy en jij op roadtripquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij haar heb ik echt zoiets, eenmalig woest uit elkaar trekken gewoon. Echt genadeloze pouding..
[ afbeelding ]
gewoon heel lang op roadtripquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer gaan jimmy en jij op roadtrip
vind haar niet zo mooi.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij haar heb ik echt zoiets, eenmalig woest uit elkaar trekken gewoon. Echt genadeloze pouding..
[ afbeelding ]
Ze heeft ook een frokse kop.quote:
Wat een walgelijke kop heeft zequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ordinair plastic wijf vind ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En brad en NG.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer gaan jimmy en jij op roadtrip
Die is echtquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:04 schreef McGrath het volgende:
Dat wijf van Montelly doet me denken aan Chloe van Geordie shore.
Waarom zou je een real-doll doen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rip noelquote:
Dat ben jij al Fleur, ik heb een zwak voor plattelandsmeidjes.quote:
lol ik wil niet gemeen zijn over haar uiterlijk maar hier word ik droger van dan de sahara. Je hebt sexy ordi en je hebt haarquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is weer kapot las ik vandaag ergensquote:
Plastic fantasticquote:
Nu even nietquote:
Nou ja, zou geen kwaad kunnen als ze op pad gaan dan. Zijn ze een tijdje wegquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
die is weer kapot las ik vandaag ergens
Repareren toch, H mag eveneens mee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
die is weer kapot las ik vandaag ergens
meh...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, zou geen kwaad kunnen als ze op pad gaan dan. Zijn ze een tijdje weg
Vlogs van niet-interessante personenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu even niet
Volg je z'n blogs dan niet?
Charlotte vind ik leukerquote:
Maar hij mag wel mee op roadtrip?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vlogs van niet-interessante personen.
Hou je daar niet van?quote:
We zouden eerst Europa doen toch zodat niemand het geen tijd-smoesje gebruikt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof je die mee kunt nemen naar de VS...
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vlogs van niet-interessante personen.
Neequote:
Ohquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
We zouden eerst Europa doen toch zodat niemand het geen tijd-smoesje gebruikt?
beste tot nu toe dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |