eyebrows brighter than your futurequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:48 schreef Montelly het volgende:
Ik treed graag in contact met deze beauties...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt wel vaak een hersenbloeding hequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ash is een trannie, hij zuigt ze niet. Zeg bewust Ash want dat is een trollpersonage, Koerd meent al die dingen die ze post.
Vreemd dat een lid van de onderklasse die termen bezigt. Loserleven is één woord.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bitch ik heb een vriend. Denk jij nou maar aan je eigen loser leven.
Als je poesje wil man up en gedraag je. Ipv te slijmen op fok
Heb je me gemistquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey FrassDat is lang geleden!
Genant dat jij iemand anders gaat lopen verbeteren terwijl jij zelf meest bizarre onleesbare stukken neerplempt met bewuste spelfoutenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vreemd dat een lid van de onderklasse die termen bezigt. Loserleven is één woord.
Je bent Iraans. Doe je nu werkelijk alsof je beter bent dan andere allochtonen? god ey deze man is de weg kwijtquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vreemd dat een lid van de onderklasse die termen bezigt. Loserleven is één woord.
Hij denkt altijd dat hij onopvallend is met zijn negatieve aandachtlullerij. lolquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genant dat jij iemand anders gaat lopen verbeteren terwijl jij zelf meest bizarre onleesbare stukken neerplempt met bewuste spelfouten
Dat kan ik me goed voorstellen, ik heb dan ook talloze DM's gehad van users hier over waar ik bleefquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zeker, ik heb me de hele dag afgevraagd waar je was.
Had je ineens een sociaal leven vandaag?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, ik heb dan ook talloze DM's gehad van users hier over waar ik bleef
Terwijl dat jouw mojo is iddquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij denkt altijd dat hij onopvallend is met zijn negatieve aandachtlullerij. lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |