Ja daarom gaat hij afgeven op nedermocro's enz.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent Iraans. Doe je nu werkelijk alsof je beter bent dan andere allochtonen? god ey deze man is de weg kwijt
Dat moet eng zijn geweest, ik zou goed uitrusten de komende dagen als ik jou wasquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JaIk moest praten
Snap je
Praten met anderen
Ik sluit me op komende dagen
huilenquote:
DPquote:
Dat ga ik zeker doen, Netflix en chill tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat moet eng zijn geweest, ik zou goed uitrusten de komende dagen als ik jou was
Geen tieten, te gespierd.quote:
etsuquote:
ik vind haar geil.quote:
Met je rechterhand?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat ga ik zeker doen, Netflix en chill toch
hehquote:
TT met zelfbevlekkingquote:
als haar lichaam perfect was had ze de make-up niet nodigquote:
Kap toch met je kutgejank over ik ben beter dan die ik ben beter dan datquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef Ashqelon het volgende:
Ik ben niet beter dan alle allochtonen, wel beter dan het leeuwendeel van bepaalde groepen allochtonen en niet vanwege m'n achtergrond.
dan zou ik mezelf moeten hatenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je had toch een hekel aan kloons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |