Dat "They think you are warmonger" gezeik elke keer. Ik heb nog geen enkele Civ de oorlog verklaard, ze vallen mij elke keer aan en na afloop van de oorlog klagen dat ik een warmonger ben .quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
AI mij denouncen omdat ik meer great people krijg
Ja mooi he?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat "They think you are warmonger" gezeik elke keer. Ik heb nog geen enkele Civ de oorlog verklaard, ze vallen mij elke keer aan en na afloop van de oorlog klagen dat ik een warmonger ben .
oei zoveel faith, spenden op pogadas of moskeeenquote:
Ik had geen religie in die game.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
oei zoveel faith, spenden op pogadas of moskeeen
Bee-line, ook al is dit dan wel weer heel extreem. Maar een pad kiezen vanaf het begin om direct naar toe te werken was zeker in vanilla CIv 5 redelijk overpowered omdat je dan vaak de middeleeuwen haalde voor de AI dat redde met een vrije keuze uit aardig wat wonderen.. Op Deity en Immortal kwam je daar alleen niet mee weg, de bonussen van de AI zorgde er voor dat je hooguit een minieme voorsprong had in 1 stuk van de tree maar verder overal achter de feiten aan liep. Ook al zijn er wel maps met veel desert en bepaalde wonderen waar je juist met een bee-line ook in Gods en Kings nog de AI voor kon blijven. Zelfs op Deity.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:21 schreef jogy het volgende:
Ik ben trouwens ultra lui gegaan en heb in de tech tree gewoon de eerste future tech geselecteerd om naar toe te werken, dus alles wordt voor me gekozen .
Kom ik waarschijnlijk niet mee weg op 'normal' en daarboven.
Ja, wel eens. Het is goed dat ze agenda's hebben waar ze naar toe werken maar er zou nog wel een derde overweging bij kunnen die rekening houdt met de handelsbelangen, dealings in het verleden met elkaar en een paar andere zaken die minstens even zo zwaar tellen als de voornoemde agenda's. Nu staren ze zich een beetje blind op onzin soms.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind die AI (of in ieder geval die 'dialogen' met andere civ's) nogal snel boos inderdaad. Ze raken standaard wel ergens 'unfriendly' om, en als je ook maar iets of iemand aanvalt denounced vrijwel iedereen je, om dan ook echt 100'en turns zo te blijven, en om de haverklap dat even te komen roepen. Dat mag wel een tandje minder en mag je wel iets meer invloed op uit kunnen oefenen.
Dat laatst had ik dus, ik ben Amerika, en zit op een vrij groot continent met drie civ's; eentje ben ik al vergeten (was vrij snel gesloopt), Sumeria en Brazil. Op een gegeven moment liepen de spanningen met Sumeria vrij hoog op, dus oorlog. Terwijl ik hun laatste stad net had veroverd valt Brazil me aan gecombineerd met een vrij grote City-State. Was wel sneaky, had nog wat units die nog moesten healen etc. Maar goed, ben wat verder dan zij (kanonnen en artillery tegen archers enzo is niet zo spannend). Dus uiteindelijk Brazil aan het oprollen, die kregen nog wel een andere City-State zover om ook vanuit het niets me ineens aan te vallen, maar vrij rap ze alledrie opgeruimd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, wel eens. Het is goed dat ze agenda's hebben waar ze naar toe werken maar er zou nog wel een derde overweging bij kunnen die rekening houdt met de handelsbelangen, dealings in het verleden met elkaar en een paar andere zaken die minstens even zo zwaar tellen als de voornoemde agenda's. Nu staren ze zich een beetje blind op onzin soms.
En het zou ook wel fijn zijn dat wanneer je zelf oppermachtig bent dat de echt kleine klotelandjes je wel met wat meer realiteitszin behandelen. Of in het geniep allemaal samen gaan werken met oorlogen tegen jou of zo. Lijkt me ook wel tof.
oh ja, die heb ik ook wel een paar keer gehad. Het lijkt er dan op dat hij vanzelf zijn riedeltje af wil gaan maar jij op dat moment zelf een poppetje wil selecteren voor orders, wat het spel dan gewoon glad weigert .quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben er trouwens meer mensen last van dat je snel wat wilt doen maar dan de camera verspringt waardoor je dus een andere unit orders geeft dan dat je zou willen?
Heb het inmiddels 15 keer gehad en het begint wel vervelend te worden, vooral als je net bezig bent met een aanval en je unit zet een stap terug en dus de hele handel blokkeert.
Wel gamechanging vind ik zelf. Hopelijk doen ze er iets aan.
Oplossing gevonden. Het was een probleem van windows defender die paranoide was. Kan gefixed worden door je civ 6 folder te excluden in defender, voor de mensen die er ook last van hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:14 schreef ems. het volgende:
Uhm wtf. Gisteravond deed hij het nog prima en nu loopt hij de hele tijd vast bij het opstarten. File integrity check heeft niets opgeleverd. Maar even opnieuw downloaden dan.
Even toevoegen aan de windows defender exclusions, had ik ook gisterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:14 schreef ems. het volgende:
Uhm wtf. Gisteravond deed hij het nog prima en nu loopt hij de hele tijd vast bij het opstarten. File integrity check heeft niets opgeleverd. Maar even opnieuw downloaden dan.
Ja precies! Ben dus niet de enige, en soms lijkt het alsof ik meerdere keren op End Turn moet drukken zonder dat ik wat kan doen, maar dat kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
oh ja, die heb ik ook wel een paar keer gehad. Het lijkt er dan op dat hij vanzelf zijn riedeltje af wil gaan maar jij op dat moment zelf een poppetje wil selecteren voor orders, wat het spel dan gewoon glad weigert .
Ja is heel vervelend, het heet 'Unit Cycling' en je kan het uitzetten:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben er trouwens meer mensen last van dat je snel wat wilt doen maar dan de camera verspringt waardoor je dus een andere unit orders geeft dan dat je zou willen?
Heb het inmiddels 15 keer gehad en het begint wel vervelend te worden, vooral als je net bezig bent met een aanval en je unit zet een stap terug en dus de hele handel blokkeert.
Wel gamechanging vind ik zelf. Hopenlijk doen ze er iets aan.
oh te laatquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Oplossing gevonden. Het was een probleem van windows defender die paranoide was. Kan gefixed worden door je civ 6 folder te excluden in defender, voor de mensen die er ook last van hebben.
De intentie was goed dus ik zal je niet denouncen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |