Heerlijk hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Zomervandaag weer lekker liggen lezen in de tuin.
Volgens mij ben ik verliefd op onze tuin hahaha
Oh, inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:33 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Geen idee, maar het staat in de laatste zin
Met dit warme weer ook wraps, zelfgemaakte broodjes hamburger en pastasalade gegeten. Is ook altijd lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:59 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Toch allemaal lekkere dingen die jullie heb gekookt. Goede ideeën doe ik op.
Je hond trainen als jachthond. In het kort.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Ow ik zag jou al helemaal met een geweer rondlopen
Maar dit klinkt logischer, leuk!
Zo lang johquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:33 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb sinds vrijdag al m`n nieuwe telefoon in huis, maar KPN heeft nog steeds niet m`n SIM-kaart geleverd. Had vrijdag contact met ze gehad, zeggen ze dat het 3-5 werkdagen kan duren. Nou, vandaag zijn we werkdag 5, ik ben benieuwd!
Ja wrijf het er maar in, haha. Ik heb 4 mei besteld en ik vind het echt niet tof.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo lang joh? Mijne was er binnen een dag.
Jezus johquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:43 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in, haha. Ik heb 4 mei besteld en ik vind het echt niet tof.Er stond ook nergens dat het 3-5 werkdagen zou kunnen duren, anders had ik wel eerder besteld. Nu zit ik met een telefoon waar ik nu nog 'niks' mee kan omdat ik nog geen Nano (uitdruk) sim kaart heb.
Goeie wel. Maar eens een afspraak maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:01 schreef DonnaRush het volgende:
Morgen lekker naar de kapper! Is ook alweer minstens een half jaar geleden.
Voor mij ook zoiets maar heb lang haar. Dus verschil zie je vaak niet zo.. maar het klit dan wel weer wat minder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:01 schreef DonnaRush het volgende:
Morgen lekker naar de kapper! Is ook alweer minstens een half jaar geleden.
Wow..... Echt supermooiquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:23 schreef DonnaRush het volgende:
Dit was mijn haar de laatste keer bij de kapper. Zoooo pwetty!
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:23 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:23 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is wel erg vervelendquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:31 schreef DonnaRush het volgende:
Plus dat je zo moet opletten met kleding en afgeven.
Mooiquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:23 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
En en en en??????quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ik ga uit m`n werk direct naar de brievenbus toe rennen, haha.
Mooi haar. Mijn haar is enorm lang en stijl.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:23 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn, dat je de geboortetegel kan afmaken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 06:35 schreef Patapon het volgende:
De baby is geboren dus ik kan de geboortetegel afmaken!
Daar wilde ik gisteravond mee verdergaan maar ineens had mijn werktelefoon mijn google-account over mijn werkaccount gezet. Mijn hele werkaccount is foetsie. De halve avond dus zitten klooien om te kijken of ik dat zelf kon oplossen. Na heel wat gevloek de telefoon maar uitgezet en toen had ik geen zin meer in steekjes zetten.
Toch nog een keer een voordeel dat de service eruit ligt. Werk je altijd s'avonds? Veel geborduurd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:46 schreef Shandaly het volgende:
Donna, wat een prachtig haar
ESF avond deel twee! Dit keer met borduurwerk ipv werk laptop!
(Omdat er een service uit ligt en ik dus toch niet nuttig verder kanmaar goed, avondje ontspanning dus!)
Ik heb al instagram. Daarop komen zoveel mooie borduurwerken voorbij😍 Is het een groot verschil?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben darten aan het kijken
En Snapchat aan het ontdekken #hip
Kan mij voorstellen dat jachttraining leuk is. Hoop niet dat ik heel forum over mij heen krijg. Blijft toch taboe, hoe de ganzen, vossen en hazen binnen de perken blijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:46 schreef Samzz het volgende:
Ik borduur niet. Vind daar echt nis aan. Ik vind het wel knap wat mensen kunnen maken
.
Jachttraining was awesome.
Nee, niet altijd.. gelukkig niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:43 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
[..]
Toch nog een keer een voordeel dat de service eruit ligt. Werk je altijd s'avonds? Veel geborduurd?
Ik tekende en schilderdequote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:49 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat jachttraining leuk is. Hoop niet dat ik heel forum over mij heen krijg. Blijft toch taboe, hoe de ganzen, vossen en hazen binnen de perken blijven.
Doe je ook iets creatiefs en wat?
Nee, op kantoor is dat echt minder. Vaak is het dan veel wachten....😴quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:11 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nee, niet altijd.. gelukkig niet!
Maar deze maand is het een beetje een gekkenhuis met een nieuwe database die we per 1 juni live willen hebben, en waar nog heel veel aan moet gebeuren voordat dat lukt. En dat issuetje waardoor ik gisteravond niet veel nuttigs kon doen, is er nu ook nog nu ik op kantoor ben, en daar word ik niet blij van... (zacht uitgedrukt)
Haha, was ook echt weer voor.😀quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Beetje een kater, iets te veel wijntjes bij esf
O, ja je was die lijsten en commode aan het schilderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik tekende en schilderde.
Ik heb eigenlijk geen problemen met jagen, mits het netjes gebeurt.
Bedoel meer portret schilderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:19 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
[..]
O, ja je was die lijsten en commode aan het schilderen.
Jagen gebeurd meestal netjes. Alles registreren en anders hou je certificaat niet. Het is ook vaak stuk genieten van de natuur. Want er moet ook geteld worden. En een jachthond loopt wel 3x het hele stuk😊
Ja hij heeft pas even een rijles genomen om te kijken hoe het ging. Of hij bijv hard genoeg de rem in kon trappen voor noodstop of snel genoeg kon switchen van gas naar rem (been was op 5 plekken gebroken en bekken ook nl) En hoe het ging met 1 oog (hij ziet nog dubbel met andere oog dus kapje voor en krijgt nog operatie)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:40 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Fijn, dat hij een auto heeft gekocht. Wel knap dat hij weer durft te rijden. Gaat het herstel wel voorspoedig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snapchat is heeel wat anders dan Instagram. Dat heb ik ook maar dat heeft een hele andere functie. Bij Snapchat kun je foto's maken en naar vrienden sturen en je kunt chatten. Maar je foto's zijn maar 10 sec zichtbaar. Maar je hebt wel allerlei special effects die je bij je foto kunt doen en zelf kun je de foto wel opslaan. Dus daar gaat het mij meer om. Foto met special effect maken, opslaan en dan zelf op FB/Instagram of ergens anders delen.
[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 13-05-2016 11:49:31 ]
Ahhh lief dankjewel!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Wat een vreselijk ongeluk. En wat een vechter zeg.. wat een zware, onzekere en moeilijke tijd heb je gehad.
Wel fijn, dat het opknappen veel beter gaat dan gedacht. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Maar hij is al eind op weg.
Tuinquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:09 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Hier is net de schoonmaakster klaar. Zo lekker dat ik die nog even aan het werk heb. Zelf vanmorgen vroeg om 9 uur aan het strijken geweest, maar was veelste warm. Morgen weer een dag.
Zit nu lekker even in de schaduw in de tuin
Klinkt goed.👌quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:04 schreef Samzz het volgende:
Bij de Albert Heijn hebben ze hortensia, margriet en lavendel, 3 voor 10 euro.
Zit te denken om ze in drie gietijzeren emmers te potten.
Dat is altijd wel slimquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:13 schreef Samzz het volgende:
Vind ik ook. Misschien ook een gat in de bodem boren, zodat t teveel aan water weg kan lopen.
Klopt, vond het raar dat ie bij de swing dresses stond.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:17 schreef Samzz het volgende:
Vind m niet zo swingend voor een swingdress.
Maar misschien ben ik bevooroordeeld door mijn gigantische rokken.
Ik kan er niet tegen. Krijg heel gek extreem benauwd van.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:15 schreef Samzz het volgende:
Maar eens zien, morgen.
Ik houd van lavendel.
Top vintage zo'n leuke webwinkel. Alleen durf de jurken soms niet te dragen😶quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een jurkje
http://www.notoriousclothing.nl/emma-swing-dress-in-green.html
Maar moet van mezelf eigenlijk eerst in de stad kijken en als ik dan niet slaag mag ik online bestellen
(deze maand al teveel TopVintage jurkjes gekocht)
Haha gras stofzuigen klinkt leuk. Maar mooi geworden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:01 schreef Sylvana het volgende:
Mooi jurkje idd! Vintage
Na een paar uur werk (bladeren/troep opruimen, plantenbakken legen, nieuwe vullen en het gras stofzuigen) ziet mn balkon er weer top uit
[ afbeelding ]
Waarom durf je die niet te dragen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:05 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
[..]
Top vintage zo'n leuke webwinkel. Alleen durf de jurken soms niet te dragen😶
Haja ja levert vaak verbaasde blikken opquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:06 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
[..]
Haha gras stofzuigen klinkt leuk. Maar mooi geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |