abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162106302
Weet je, ik heb nu een gezin.
Niet meer 2 volwassenen, die 'egocentrisch' naar zichzelf kijken en naar de opbrengst van die specifieke relatie.
Er is een resultaat van onze liefde; namelijk ons kind.
En dat, naast zoveel meer, bindt ons in alles.

Dat we de tafel dekken op zondagmorgen. Juist voor onze 4-jarige dochter. zij mag eieren klutsen en het brood roosteren.
Met haar serveren we ontbijt op bed voor de langst slapende ouder op zaterdag.
Zoveel warmte en liefde.

Maar ook heb ik soms gevoelens van niet vrij zijn. Altijd maar zorgen.

Beiden zijn oprecht eerlijke gevoelens. Daar schaam ik me niet voor.
En dat het ouderschap soms tegen valt. Ja. Dat is zo.
En vaak ook niet.
Make my day!
  woensdag 11 mei 2016 @ 23:29:51 #152
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162106393
Het bizarste vind ik dat ik nu ik vader ben voel dat ik zonder twijfel mijn leven zou geven als het dat van mijn zoontje zou redden.

Vooraf had ik niet gedacht dat ik daar zo over kon voelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 11 mei 2016 @ 23:31:23 #153
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162106436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:29 schreef Perrin het volgende:
Het bizarste vind ik dat ik nu ik vader ben voel dat ik zonder twijfel mijn leven zou geven als het dat van mijn zoontje zou redden.

Dat herken ik; met name omdat mijn zoons het leven veel leuker vinden dan ik.
Prrrrr
pi_162106462
quote:

Ja. Dat je je leven zou geven voor je kind.
Terwijl je soms zo boos kunt zijn om futiliteiten als niet willen slapen, zeuren etc. Mooi hè. Het maakt je een compleet mens.
Make my day!
pi_162106653
quote:

The selfish gene. :) Is gewoon biologie.
pi_162106706
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:32 schreef agter het volgende:

[..]

Ja. Dat je je leven zou geven voor je kind.
Terwijl je soms zo boos kunt zijn om futiliteiten als niet willen slapen, zeuren etc. Mooi hè. Het maakt je een compleet mens.
Zo'n uitspraak vind ik dan weer een beetje jammer. Mijn leven is blijkbaar incompleet? Zo voel ik dat bepaald niet.
  woensdag 11 mei 2016 @ 23:40:05 #157
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162106740
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Elke ouder hoopt dat zijn voortbrengsel meer waard is dan hij zelf is. Zelden waar, trouwens.
Denken 'bewust kindervrijen' eigenlijk dat zij het beste zijn dat de wereld kan overkomen? Of juist dat hun genen niet multipliceerwaardig zijn?
Prrrrr
pi_162106770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:40 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Elke ouder hoopt dat zijn voortbrengsel meer waard is dan hij zelf is. Zelden waar, trouwens.
Denken 'bewust kindervrijen' eigenlijk dat zij het beste zijn dat de wereld kan overkomen? Of juist dat hun genen niet multipliceerwaardig zijn?
Ik denk dat ik een goede moeder zou kunnen zijn. Ik wil het alleen niet. Dat weet ik al mijn hele leven. Het past niet bij mijn leven.
pi_162106827
Ik zou niet weten waarom 'wij' het beste zouden zijn wat de wereld kan overkomen.

Sterker nog: hoogopgeleiden krijgen bijvoorbeeld steeds minder kinderen, dat is juist fokking slecht voor de wereld! _O-
pi_162106830
quote:

[..]

Ik denk niet dat ik een goede moeder zou zijn :) Ik ben zeer zeker niet het beste dat de wereld kan overkomen :')
Tap tap tap
  woensdag 11 mei 2016 @ 23:45:06 #161
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162106875
quote:
Denken 'bewust kindervrijen' eigenlijk dat zij het beste zijn dat de wereld kan overkomen?
Misschien hebben ze er gewoon geen behoefte aan een miniatuurversie van zichzelf te verkloten.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162106939
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zo'n uitspraak vind ik dan weer een beetje jammer. Mijn leven is blijkbaar incompleet? Zo voel ik dat bepaald niet.
Oh. Je hoeft je zeker niet aangesproken te voelen. Was geen steek onder water.
Meer dat ultieme liefde en boosheid in één middag de Revu kunnen passeren.
En dat ik dat niet gewend was voor ik een kind had.
Make my day!
pi_162106947
Het is gewoon een heel persoonlijke keus. Ik heb geen oordeel over de keus van de ander. Ik vind het wél jammer dat het krijgen van kinderen de 'default keus' is, met als gevolg dat er heel veel mensen zijn die weinig bewust nadenken over zo'n keus. Dat vind ik vooral jammer voor de kinderen die het betreft en voor de samenleving als geheel. Er zijn teveel kinderen die niet krijgen waar ze recht op hebben.
pi_162106957
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:48 schreef agter het volgende:

[..]

Oh. Je hoeft je zeker niet aangesproken te voelen. Was geen steek onder water.
Meer dat ultieme liefde en boosheid in één middag de Revu kunnen passeren.
En dat ik dat niet gewend was voor ik een kind had.
Ok. :)
pi_162106993
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een goede moeder zou kunnen zijn. Ik wil het alleen niet. Dat weet ik al mijn hele leven. Het past niet bij mijn leven.
Dat is toch ook een prima keuze.
Ik vind het niet raar of gek ofzo.
Make my day!
pi_162107087
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:49 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is toch ook een prima keuze.
Ik vind het niet raar of gek ofzo.
De meeste mensen niet denk/hoop ik.

Ik heb de leeftijd bereikt dat mensen er niet meer over lopen te zeiken gelukkig ("Dat komt nog wel" enzo). Heb wel een collega die van mening is dat mensen zonder kinderen een beetje sneu zijn. :')
pi_162107134
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ok. :)
:)
En ouderschap valt ook soms best wel tegen.
Ik raad het niemand aan die er niet volledig achter staat.
Make my day!
pi_162107173
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:54 schreef agter het volgende:

[..]

:)
En ouderschap valt ook soms best wel tegen.
Ik raad het niemand aan die er niet volledig achter staat.
Dat dus. Ik heb veel bewondering voor ouders die heel bewust met hun ouderschap bezig zijn. Maar ik ken ook voorbeelden van mensen die nooit kinderen hadden moeten krijgen en ik vind dat rampzalig.
  woensdag 11 mei 2016 @ 23:58:05 #169
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162107223
quote:

[..]

Ik denk dat "bewust kindvrijen" zich er bewust van zijn dat er ontstellend veel energie in een kind moet worden gestoken en je vervolgens alleen maar een matig mens als bijdrage hebt gedaan aan de maandag ochtend files van de toekomst.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_162107243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:48 schreef Isegrim het volgende:
Het is gewoon een heel persoonlijke keus. Ik heb geen oordeel over de keus van de ander. Ik vind het wél jammer dat het krijgen van kinderen de 'default keus' is, met als gevolg dat er heel veel mensen zijn die weinig bewust nadenken over zo'n keus. Dat vind ik vooral jammer voor de kinderen die het betreft en voor de samenleving als geheel. Er zijn teveel kinderen die niet krijgen waar ze recht op hebben.
Ik wou soms dat het voor mij ook zo vanzelfsprekend voelde om kinderen te krijgen. Scheelt een hoop gedoe en getwijfel.
Tap tap tap
  woensdag 11 mei 2016 @ 23:59:43 #171
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162107245
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Maar ik ken ook voorbeelden van mensen die nooit kinderen hadden moeten krijgen en ik vind dat rampzalig.
In het jeugdorgwerkgelegenheidskader zijn zulke ouders Welkom hoor.
Prrrrr
pi_162107252
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat dus. Ik heb veel bewondering voor ouders die heel bewust met hun ouderschap bezig zijn. Maar ik ken ook voorbeelden van mensen die nooit kinderen hadden moeten krijgen en ik vind dat rampzalig.
Ik (wij) zijn er bewust mee bezig. Maar ik weet niet of dat zoveel beter is.
Uiteindelijk moet een kind gewoon meedraaien in je gezin/leven.
En in de maatschappij.
Make my day!
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:01:32 #173
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162107279
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat "bewust kindvrijen" zich er bewust van zijn dat er ontstellend veel energie in een kind moet worden gestoken en je vervolgens alleen maar een matig mens als bijdrage hebt gedaan aan de maandag ochtend files van de toekomst.
En een bijdrage aan jouw pensioen en zorg. Dat ook. Maar ja, wie dan(nog) leeft, die dan (niet meer) zorgt.
Prrrrr
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:02:05 #174
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162107286
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:01 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

En een bijdrage aan jouw pensioen en zorg. Dat ook. Maar ja, wie dan(nog) leeft, die dan (niet meer) zorgt.
Gewoon een nieuw tandwieltje voor de machine dus.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_162107308
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gewoon een nieuw tandwieltje voor de machine dus.
Meedraaien voor pensioen is nu niet echt de reden geweest voor ons om een kind te willen. :D
Make my day!
pi_162107311
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:01 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Maar om nou een kind te nemen (ja ja ik weet het) zodat hij over veertig jaar m'n kont kan afvegen, vind ik ook niet echt een goede reden. Maar m'n opa is vorig jaar overleden en m'n oma is volledig afhankelijk van m'n vader en oom, eigenlijk draait alles ondertussen om haar. Dan vraag ik me weleens af hoe dat met mij moet gaan, helemaal alleen :')
Tap tap tap
pi_162107332
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:59 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

In het jeugdorgwerkgelegenheidskader zijn zulke ouders Welkom hoor.
-O- Kinderen zijn gewoon altijd het slachtoffer van slechte keuzes van hun ouders. Genoeg scheidingen gezien waarbij de kinderen aan alle kanten gemanipuleerd werden. Ik walg ervan. Ik geef namelijk wel erg veel om kinderen in het algemeen, ook al wil ik mij zelf niet voortplanten.
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:06:26 #178
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162107356
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:03 schreef agter het volgende:

[..]

Meedraaien voor pensioen is nu niet echt de reden geweest voor ons om een kind te willen. :D
Maar dat is uiteindelijk wel wat je hebt geproduceerd. En ik snap dat we gehardwired zijn om uiteindelijk een perverse zelfkastijdende vorm van voldoening te halen uit het ondankbare geschreeuw en getier en gekras van een emotionele tiener.

Maarja. Je kan ook leuke dingen met je leven gaan doen :P

(dit alles gezegd hebbende sluit ik niet uit dat ik mij vanuit biologische drangen genoodzaakt ga voelen om te bestuiven voor het nageslacht maar als je het rationeel bekijkt is leuk anders)
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:08:12 #179
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162107390
Ik denk dat iedere ouder wel eens denkt "waar ben ik aan begonnen!!!".
Ik was ook niet onder de indruk dat dat geheim was.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:08:34 #180
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162107395
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Idd, maar het zelf meemaken is toch weer anders dan erover lezen :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_162107407
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Idd, maar het zelf meemaken is toch weer anders dan erover lezen :P
Daar kan ik me iets bij indenken. :)
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:09:48 #182
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162107413
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:08 schreef snakelady het volgende:
Het is dan ook weer hetzelfde outrage geriedel van altijd. Oh oh oh wat worden vrouwen en hun meningen toch onderdrukt . In werkelijkheid kan 90% van Nederland hier gewoon totale begrip voor opbrengen maar dat verkoopt geen geile clicks clickerdiclickchaching.
pi_162107460
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Maar dat is uiteindelijk wel wat je hebt geproduceerd. En ik snap dat we gehardwired zijn om uiteindelijk een perverse zelfkastijdende vorm van voldoening te halen uit het ondankbare geschreeuw en getier en gekras van een emotionele tiener.

Maarja. Je kan ook leuke dingen met je leven gaan doen :P

(dit alles gezegd hebbende sluit ik niet uit dat ik mij vanuit biologische drangen genoodzaakt ga voelen om te bestuiven voor het nageslacht maar als je het rationeel bekijkt is leuk anders)
Dat is zeker niet zo hard gezegd. Want als mijn dochter vindt dat haar toekomst niet in NL ligt, draagt ze niets bij aan onze pensioenen.
En we voeden haar, vanuit onze beperkte NL mindset, wel 'internationaal' op.

Maar ze is nog maar 4.
En in het nurture / nature debat verschuift mijn mening toch wel wat meer richting nature.
Make my day!
pi_162107465
Er is volgens mij wel een verschil tussen af en toe denken "Waar ben ik eigenlijk aan begonnen?" (acceptabel) en je realiseren dat je een keus hebt gemaakt die je niet opnieuw zou maken als je de tijd kon terugdraaien (niet acceptabel?).
pi_162107557
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef agter het volgende:
Weet je, ik heb nu een gezin.
Niet meer 2 volwassenen, die 'egocentrisch' naar zichzelf kijken en naar de opbrengst van die specifieke relatie.
Er is een resultaat van onze liefde; namelijk ons kind.
En dat, naast zoveel meer, bindt ons in alles.

Dat we de tafel dekken op zondagmorgen. Juist voor onze 4-jarige dochter. zij mag eieren klutsen en het brood roosteren.
Met haar serveren we ontbijt op bed voor de langst slapende ouder op zaterdag.
Zoveel warmte en liefde.

Maar ook heb ik soms gevoelens van niet vrij zijn. Altijd maar zorgen.

Beiden zijn oprecht eerlijke gevoelens. Daar schaam ik me niet voor.
En dat het ouderschap soms tegen valt. Ja. Dat is zo.
En vaak ook niet.

Wat een mooie post :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_162107561
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:12 schreef Isegrim het volgende:
Er is volgens mij wel een verschil tussen af en toe denken "Waar ben ik eigenlijk aan begonnen?" (acceptabel) en je realiseren dat je een keus hebt gemaakt die je niet opnieuw zou maken als je de tijd kon terugdraaien (niet acceptabel?).
Nee.
Als buitenstaander is het zo zwart wit.
Maar ben je eenmaal zwanger of ben je net met kind, dan is het diverse tinten grijs.
Wat als je een gehandicapt kind krijgt?
Of een kind wat later speciale zorg nodig blijkt te hebben?
Je houdt van je kind. En wat wel en niet normale reacties zijn, poeh, alles is mens eigen.

Of bedoel je dat niet?
Make my day!
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:21:40 #187
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_162107626
Het zullen je ouders maar zijn. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_162107678
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:17 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Wat een mooie post :)
ja. Zo is het toch?
Met Pasen eieren schilderen voor elkaar.
En met kerst de boom halen en optuigen. En dan die schittering zien in hun ogen.
Het leven is zo mooi.
Maar ook de poes of opa die dood gaat.
Dat alles is het leven wat je uitlegt en doorgeeft aan elkaar. Nu doen we het samen. Straks kan ze het zelf.
Ik vind het mooi.
Make my day!
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:25:38 #189
13462 BansheeBoy
pi_162107697
Wat is er mooier dan een blaag met diarree die met weemoed een moederborst zoekt. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_162107806
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:24 schreef agter het volgende:

[..]

ja. Zo is het toch?
Met Pasen eieren schilderen voor elkaar.
En met kerst de boom halen en optuigen. En dan die schittering zien in hun ogen.
Het leven is zo mooi.
Maar ook de poes of opa die dood gaat.
Dat alles is het leven wat je uitlegt en doorgeeft aan elkaar. Nu doen we het samen. Straks kan ze het zelf.
Ik vind het mooi.
Komen nog zulke leuke dingen aan voor jullie (hoop ik)
Mijn dochter gaat volgend jaar trouwen en ik ben mee geweest voor een trouwjurk kijken. Zo mooi om je eigen dochter daar in vol ornaat te zien staan
Mijn zoon is bijna klaar met zijn opleiding en heeft al een baan.
Je kunt dan zo trots zijn op je eigen kinderen en dat ze het goed hebben

En ik denk dat iedere ouder hun eigen kinderen wel eens achter het behang wil plakken maar ik had deze ervaring voor geen goud willen missen O+
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_162107813
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:12 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dit...

quote:
"Ik hou van mijn kinderen, maar achteraf was het me niet waard." vind ik toch wel wat heftiger dan dat...

[ Bericht 33% gewijzigd door Forbry op 12-05-2016 00:37:36 ]
Tails tell tales
pi_162107879
quote:
15s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er mooier dan een blaag met diarree die met weemoed een moederborst zoekt. :{

Hoezo met weemoed? over welke leeftijdscategorie heb je 't hier?
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:37:31 #193
13462 BansheeBoy
pi_162107900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hoezo met weemoed? over welke leeftijdscategorie heb je 't hier?
Toch wel van 0 tot 2. Op latere leeftijd ziet een jongen de vrouwentool toch meer als een leuk speeltje. :{

donderdag 12 mei 2016 @ 00:40:52 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162107948
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Soms wel hoor, zit je de hele avond op Fok of een serie te kijken.
Maar als ik bij vrienden ben geweest met kinderen, ben ik blij als ik weer in de rust van m'n eigen huis ben en gewoon een paar afleveringen GoT achter elkaar kan kijken. Maar ik heb ook geen relatie, dat is het grotere 'gemis' denk ik.
Ik geloof dat wij echt geluk hebben met onze vier kinderen. Ze gaan allen tussen half 8 en 8 uur naar bed en zelden dat we er nog eentje horen of zien, af en toe om te plassen maar dat is het dan ook wel.
Wij gaan rond middernacht naar bed dus hebben 4 uur in de avond om te doen wat we willen.
Wat meestal bestaat uit sporten, film/serie kijken en/of gamen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:43:05 #195
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162107984
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, dit...

[..]

"Ik hou van mijn kinderen, maar achteraf was het me niet waard." vind ik toch wel wat heftiger dan dat...
Ik moet zeggen dat ik dat gevoel ook nooit heb gehad, maar nogmaals, wij hebben enorm geluk gehad met onze kinderen, allemaal gezond en slapen allen goed de nacht door. ;)
En ik hoor vaak dat dat nu echt grootste probleem is, de slapelozen nachten.
pi_162108012
quote:
Het is een stukje people management. En als je op personeelszaken al denkt dat iedereen naar de hel mag lopen, dan is het ouderschap geen goed idee. Ik ben van plan een wekelijkse vergadering te houden met mijn kind, eerst gewoon om de knelpunten een beetje te evalueren.
pi_162108029
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik dat gevoel ook nooit heb gehad, maar nogmaals, wij hebben enorm geluk gehad met onze kinderen, allemaal gezond en slapen allen goed de nacht door. ;)
En ik hoor vaak dat dat nu echt grootste probleem is, de slapelozen nachten.
Nou ja, als ik dat stuk zo lees, zijn dingen als striae een paar van de grootste problemen :')

Zelf lijken slapeloze nachten mij idd zo'n beetje het meest 'killing' :Y
Tails tell tales
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:47:06 #198
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162108034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is een stukje people management. En als je op personeelszaken al denkt dat iedereen naar de hel mag lopen, dan is het ouderschap geen goed idee. Ik ben van plan een wekelijkse vergadering te houden met mijn kind, eerst gewoon om de knelpunten een beetje te evalueren.
En daarbij een bonusstelsel invoeren op basis van prestaties.
pi_162108041
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En daarbij een bonusstelsel invoeren op basis van prestaties.
* Beathoven noteert.
pi_162108077
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou ja, als ik dat stuk zo lees, zijn dingen als striae een paar van de grootste problemen :')

Zelf lijken slapeloze nachten mij idd zo'n beetje het meest 'killing' :Y
Dit is de periode van rimpels en grijze haren.

Je begint als Thor, en je komt er als Mart Smeets weer uit.

en maar zagen over details..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')