Doe es een pic van Daisy ?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk inderdaad, ik vind honden en katten beide even leuk, het liefst samen.
Daisy (de kat) ging gisteren uit zichzelf bij Pelle (de pup) liggen, dus dat gaat goed!
Krijg jij dat weg als ontbijt ?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:37 schreef loveli het volgende:
Over lijstjes gesproken, de dag goed begonnen met koffie een biefstuk
Na tienen, dus het mag ook als brunch in de boeken als het dan beter verteerbaar isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:13 schreef Ewelina het volgende:
Krijg jij dat weg als ontbijt ?(alhoewel... mijn maag kan ook pizza aan als ontbijt...)
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Na tienen, dus het mag ook als brunch in de boeken als het dan beter verteerbaar isEn veel beter dan de B&J van 10 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Doe es een pic van Daisy ?Birmaantjes zijn zo mooi (ik had er bijna eentje genomen, maar toen kwam mijn huidige diva op mijn pad) !
[..]
Krijg jij dat weg als ontbijt ?(alhoewel... mijn maag kan ook pizza aan als ontbijt...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Daisy is ook een echte diva!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef snakelady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Daisy is ook een echte diva!![]()
wat is ze mooi ! En een diva op die foto.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Geen idee wat captain América civiel war is, maar een bakje M&M is waardeloos eten als je gezond slank wil zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Bakje m&m''s tijdens captain América civiel war
Absoluut waar...maar zo goed voor mijn geestelijke gesteldheid somsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee wat captain América civiel war is, maar een bakje M&M is waardeloos eten als je gezond slank wil zijn.
Misschien moet jij een goed advies wat voor niet eens voor jou is gewoon langs je heen laten gaan. Maar in de tijd dat ik hier meelees zie ik juist jou hier vaak bemoeien met zaken waar je geen zak mee te maken hebt (Recentelijk nog geheel ongevraagd; Cruesli=Suiker)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien moet je je even inlezen hoe het ging toen XM hier voor het eerst kwam. Genoeg topics om terug te lezen (en vermakelijk!), dan kun je op basis van alle info een gebalanceerde reactie geven. Dat komt wat leuker over dan de betweter die nooit meepost, maar wel zijn gelijk wil halen.
He, het staat je vrij om hier je commentaar op XM te posten. Het staat ook iedereen vrij om commentaar op jouw commentaar te posten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien moet jij een goed advies wat voor niet eens voor jou is gewoon langs je heen laten gaan. Maar in de tijd dat ik hier meelees zie ik juist jou hier vaak bemoeien met zaken waar je geen zak mee te maken hebt (Recentelijk nog geheel ongevraagd; Cruesli=Suiker)
Wie ben jij om mij te veroordelen over bemoeienis?
Ik wou XM een goed advies geven, waar ze misschien wat aan had. Dat dat hier door jou als doorgewinterde elite opgepikt wordt als betweterig gedrag zou mij een pond worst zijn. Ik hoop dat zij er wat aan heeft, niet jij.
Kudo's en je hebt gelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Rauw. het volgende:
Edit;
-Ach, waarom ga ik ook mee in dat negatieve.
Alle succes van de wereld gewenst XM!
aanvulling:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:39 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 bagels schwarzwalder schinken
L: 2 bagels met jam
Geen idee wat ik vanavond ga eten, ik gok karbonade en gebakken aardappeltjes..
Geval apart, daar hou ik het op.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja maar wat mag dan wel..zij mag elke dag een gefrustreerde post plaatsen als ze 0,1 kilo is aangekomen en er dan mag er alleen gezegd worden..komt wel goed schatje?
of stug blijven negeren in de hoop dat ze ooit bij zinnen komt?
je post hier met een reden lijkt mij?
ik zou het juist wel fijn vinden als er iets meer ingegaan zou worden op lijstjes enzo..die worden nu eigenlijk meer voor de sier gepost he..als er toch niks over gezegd mag worden
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef loveli het volgende:
Kak, ik heb geen troost-B&J in huis na het songfestival.
*komkommer slacht*
Mijn verdeling zit meestal iets te hoog in K en te laag in E vooral. Dus meer E zou zeker beter zijn. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd vooral voor makkelijk ga en dat is vaak fruit.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geval apart, daar hou ik het op.
Qua lijstjes beoordelen vind ik je moeilijk, heb je een idee over hoe je EKV-verdeling is? Enige wat ik nu zou zeggen is dat je misschien je T's zou kunnen aanvullen met iets dat meer E's en V's heeft.
Een tussendoortje van fruit gaat vaak goed met een plakje ham bijvoorbeeld, ook wat extra verzadiging. Persoonlijk favoriet is grapefruit en dan een plak ham of kaas nemen.
Maar ik ben huge dus dan kan dat, plak kipfilet of kalkoen zou ook kunnen.
Duitse supermarkten hebben vaak wel goedkoop vleesbeleg, leg daar paar pakjes van in de koelkast en je hebt snaaivoer hoog in eiwitten. Kipfilet met bieslook is wel een lekkere.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Mijn verdeling zit meestal iets te hoog in K en te laag in E vooral. Dus meer E zou zeker beter zijn. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd vooral voor makkelijk ga en dat is vaak fruit.
Ham of kipfilet is wel een optie, kaas vindt ik er persoonlijk dan weer te vet.
Ik moet eens terugkijken in mijn lijstjes wat ik allemaal at toen mijn E's wel nog beter waren..ik kan het gewoon niet meer verzinnen de laatste weken
Was het gezellig gisteren viz?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:27 schreef V1z0R het volgende:
Na zo'n belediging mede in naam van mij voel ik mij in het volste recht om nog minimaal alles en iedereen die hier voor was te verloederen de komende 20jr. Tel daarbij op dat koningslied en ik heb een vrijbrief tot m'n dood.
Liever fissa'squote:Op zondag 15 mei 2016 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was het gezellig gisteren viz?
Ik denk dat we de komende 20 jaar gezellige fitties gaan hebben
Klinkt wel beter dan db ja!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Liever fissa's
Maar in zo'n geval waar je al een niet heel spectaculair lied hebt en dan ook nog eens zoiets als 10sec stilte erin gooit waar niemand een touw aan vast kan knopen. Dan vind ik dat wel een reden om het te verfoeien.
Maar nu het Wilhelmus op een F1 podium
wij hebben van die dumbbels waar je losse schijven op kan doen en bij de barbbel natuurlijk ookquote:Op zondag 15 mei 2016 20:44 schreef Zomerjurkje het volgende:
Balen Bla, dat je voor niks bij de sportschool stond. Handig dat je thuis gewichten hebt, ik sta er zo nu en dan wel naar te kijken om wat gewichten aan te schaffen, maar ik twijfel steeds (wat heb ik aan dumbells van 3 kg als ik na een tijdje 4 kg nodig heb, dat soort vragen)
2 eetlepels speltmeel, 2 eetlepels whey, bakpoeder, e eetlepels eiwit(of heel ei) en 2 eetlepels kwarkquote:
ik wilde een negergrap maken maar misschien valt dat niet goedquote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen!
lijstje vandaag
o: mugcake met honing, koffie
t: bananenbrood
l: broodje kipfilet
t: 50 gram kipfilet
t: bananenbrood
d: sambalkip met brocoli en rijst
vee; kh's weer...beetje slecht geplandmorgen is alles beter
negergrap? gooi m eens er inquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde een negergrap maken maar misschien valt dat niet goed
Dan moet je toch wat meer bips hebben denk ik uniekjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ha nou ik ben blank van buiten maar zwart van binnen
Dit is hoe de kinderen het wel eten... Ze kunnen hun schoenen niet vinden die pal voor de neus staan maar de kleinste stukjes groen vissen ze uit hun eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:35 schreef Tele6 het volgende:
Hoi shinydiscoball!
Waarom is je nasi kaal Tico? En waarom doe je er niet meer groenten in? Bij ons hier is nasi altijd de manier om alle restjes weg te werken, als je het klein snijdt kan alles erin
Ik heb een leuk weekend gehad. Zaterdag hardloopwedstrijd, twee keer gelopen omdat een vriendin geblesseerd was: de eerste 5 km in 23:39 en de tweede in 25:29. Vorig jaar liep ik 'm in 27:43 dus dit is best wel een grote verbetering!
Mijn voornemen op eetgebied voor aankomende week is om minder rozijnen te eten
Lijstje van gisteren:
O: yoghurt, banaan, muesli
L: havermout met 1/2 appel en een half handje rozijnen
T: 2 koekjes, handje pinda's
D: 3/4 kaaspizza en veel broccoli
S: anderhalf uur survival, hard getraind
T: yoghurt, 1/2 appel, muesli
Vandaag:
O: yoghurt, appel, muesli
T: boterham pindakaas
L: boterham pindakaas, boterham ham, appel (of halve appel en de rest als T)
B: 45 min wandelen
De rest volgt nog
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit is hoe de kinderen het wel eten... Ze kunnen hun schoenen niet vinden die pal voor de neus staan maar de kleinste stukjes groen vissen ze uit hun eten.
"ik lust geen ui"quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Lijstje vandaag:
O: kwarktaart
L: speltcake
B: lunchwandeling
T: appel
D: vegetarische lasagne + salade
S: sportschool: crosstrainer + 2x milon
uhuh... Geen brood willen eten maar dan wel na 30 minuten beginnen over chips en chocola...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
"ik lust geen ...." is toch ook synoniem voor "ik heb liever iets lekkerders"?
God, ik verheug me nu al
Zou het dan aan de kookkunsten liggen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier wordt door de jongste niks eruit gevist...het hele bord word aan de kant geschoven met de melding "ikke benne klaar"
en dan te bedenken dat de dagen dat ze op de kinderopvang eet ze als beste eet..alles
Shinyyy!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zag neger, dus ik denk ik meld me weer even![]()
Nee maar hoi, ik doe na jaren weer eens mee. Ben nu weer een aantal weken bezig om weer een beetje in shape te komen. Stand is nu rond de 68 kilo bij een lengte van 170 cm (heb geen weegschaal en weeg me alleen als ik bij een vriend van me ben). Wil graag weer naar 64, maar let op dit moment meer op centimeters wegens sporten.
Zie nog wel wat namen hier die ik nog ken, leuk!
whehe ja dat vroeg ik me zelf ook al afquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou het dan aan de kookkunsten liggen?
*wegduikt
Denk niet dat ik je ken, maar hoi en succesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee maar hoi, ik doe na jaren weer eens mee. Ben nu weer een aantal weken bezig om weer een beetje in shape te komen. Stand is nu rond de 68 kilo bij een lengte van 170 cm (heb geen weegschaal en weeg me alleen als ik bij een vriend van me ben). Wil graag weer naar 64, maar let op dit moment meer op centimeters wegens sporten.
Haaai jazeker! Met jou? Ik zie je tekeningen nog af en toe voorbij komen op insta e.d.quote:
Snap ik, ik jou nog wel (jij bent erg goed in yoga dacht ik). Thanks!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik je ken, maar hoi en succes
Sterkte An!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:54 schreef An24 het volgende:
Ff geen lijstjes. Eet niet veel want heb de Balinese variant van de farao vloek
Heeeee welkom terug!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:28 schreef shinydiscoball het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Snap ik, ik jou nog wel (jij bent erg goed in yoga dacht ik). Thanks!
Combinatie van beweging en gasvorming?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier gister korm gelegen van de buikpijn nadat ik op de sportschool 3 kwartier was gaan fietsen. Vorige keer dat ik ging fietsen had ik exact hetzelfde..heel vaag.
Haha woeiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haaai jazeker! Met jou? Ik zie je tekeningen nog af en toe voorbij komen op insta e.d.
ja zou kunnen, maar wel irritant, volgende keer mischien langer wachten na het eten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Combinatie van beweging en gasvorming?
Heb me onlangs weer eens ingelezen in FODMAPs, dat zijn grofweg korte en lange koolhydraten en suikervervangers. Langere koolhydraten (vezels) kunnen niet in de dunne darm worden verteerd, maar worden in de dikke darm door je darmbacterien aangepakt. Als je die dingen in matige hoeveelheden binnenkrijgt, niks aan de hand. Bij te veel kunnen ze voor problemen zorgen.
http://www.fodmapdieet.nl/
Ongeveer. Enkelvoudige en dubbele suikers worden makkelijk verteerd, alle ketens met meer dan 2 suikers heten vezels Enzymen kunnen ze niet splitsen en ze worden pas in de dikke darm aangepakt. Verteerbare vezels zorgen voor gasvorming, onverteerbare vezels helpen de stoelgang.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
korte en lange koolhydraten? zelfs als langzame en snelle?
Adulting? Ga je vreemd?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha woeiJa verder alles prima! Naast het tekenen veel adulting, huisje verkopen en kopen enzo
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Ooh ja ik gebruikte op een gegeven moment creepycookiequote:
Aah the next stepquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha woeiJa verder alles prima! Naast het tekenen veel adulting, huisje verkopen en kopen enzo
![]()
quote:
quote:Adulting (v): to do grown up things and hold responsibilities such as, a 9-5 job, a mortgage/rent, a car payment, or anything else that makes one think of grown ups.
Oh echt! Dat is leuk! Ik ga ook binnenkort verhuizen! Afgelopen maand huisje gekocht en over een paar weken krijg ik de sleutelsquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Oh dat. Saaiquote:
Oeee leuk! Gaat snel hequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
Oh echt! Dat is leuk! Ik ga ook binnenkort verhuizen! Afgelopen maand huisje gekocht en over een paar weken krijg ik de sleutels
Graag gedaan!quote:
We rekenen op niet heel veel klus-/verbouwwerk, daar zijn we toch megaslecht inquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:03 schreef Chicolate het volgende:
Uit ervaring kan ik vertellen dat verhuizen en klussen/verbouwen heel slecht zijn voor je gezonde leefpatroon. Al was het alleen al door de bijkomende stress
.
*kruipt weer terug tussen het gereedschap*
Nee valt mee, nieuwe ketel en wat inbouwapparatuur. En misschien plafond laten stucen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeee leuk! Gaat snel heMoet je nog veel klussen?
[..]
Graag gedaan!Qua saaiheid valt het nu wel mee, huisjesdingen zijn best spannend
Maar vooral fijn, meer ruimte
Creepycookie zegt me meer jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
Ooh ja ik gebruikte op een gegeven moment creepycookie
[..]
Aah the next stepCool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |