abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2016 @ 11:13:58 #101
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162174634
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Die zijn ook leuk inderdaad, ik vind honden en katten beide even leuk, het liefst samen.
Daisy (de kat) ging gisteren uit zichzelf bij Pelle (de pup) liggen, dus dat gaat goed! O+
Doe es een pic van Daisy ? O+ Birmaantjes zijn zo mooi (ik had er bijna eentje genomen, maar toen kwam mijn huidige diva op mijn pad) !

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:37 schreef loveli het volgende:
Over lijstjes gesproken, de dag goed begonnen met koffie een biefstuk :9
Krijg jij dat weg als ontbijt ? :o (alhoewel... mijn maag kan ook pizza aan als ontbijt...)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2016 @ 11:18:58 #102
70532 loveli
N
pi_162174743
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:13 schreef Ewelina het volgende:
Krijg jij dat weg als ontbijt ? :o (alhoewel... mijn maag kan ook pizza aan als ontbijt...)
Na tienen, dus het mag ook als brunch in de boeken als het dan beter verteerbaar is ;) En veel beter dan de B&J van 10 jaar geleden.
crap in = crap out
  zaterdag 14 mei 2016 @ 11:20:26 #103
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162174770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Na tienen, dus het mag ook als brunch in de boeken als het dan beter verteerbaar is ;) En veel beter dan de B&J van 10 jaar geleden.
:D !
  zaterdag 14 mei 2016 @ 11:35:30 #104
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162175031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Doe es een pic van Daisy ? O+ Birmaantjes zijn zo mooi (ik had er bijna eentje genomen, maar toen kwam mijn huidige diva op mijn pad) !

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Daisy is ook een echte diva! :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_162175279
Biefstuk als ontbijt, zou ik geloof ik alleen naar binnen krijgen op het moment dat ik tot 15.00 uur ofzo in bed heb gelegen :D

Man wat is het vandaag koud vergeleken bij afgelopen week! Ik liep vanmorgen gewoon te rillen toen ik naar de sportschool liep }:| Wel erg fijn getraind, maar ik merk dat ik met cardio steeds vaker flink aan het zweten ben terwijl ik dat voorheen veel minder had. Vraag me af; is dat nu goed of juist niet?
Verder weer twee persoonlijke records op de fiets en op de crosstrainer gehaald, trots op mezelf!
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2016 @ 12:04:52 #106
70532 loveli
N
pi_162175472
Zweten wordt vaak als indicatie gebruikt dat je 'goed' sport. Mijn klok en klepel zeggen dat er iets was met vetverbranding en optimale hartslag dat er ook mee te maken heeft.
crap in = crap out
  zaterdag 14 mei 2016 @ 12:37:22 #107
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162176166
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Daisy is ook een echte diva! :P
O+ O+ wat is ze mooi ! En een diva op die foto. :P
  zaterdag 14 mei 2016 @ 12:39:23 #108
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162176220
O: 2 bagels schwarzwalder schinken
L: 2 bagels met jam
Geen idee wat ik vanavond ga eten, ik gok karbonade en gebakken aardappeltjes..
pi_162179515
Eens met Bla en Tink, maar omdat de discussie al vaker heeft plaatsgevonden en ik daaraan ook wel eens schuldig ben houd ik me verder maar even in :+

Lijstjuh!

O: weer zo'n bord vol groenten, een pannenkoekje met suiker en een stukje cake
L: een klein pizzaatje, cola light
S: anderhalf uur killer yoga, in de schaduw bij 40c :') I am burning now :%
T: kokosnoot water
D: een heerlijke indonesische rijsttafel buffet dingie. Met o.a een heel pittig visje met groenten, gado gado sushi :P rendang, kroepoek, empeng, kipsmoor en als toetje originele black rice pudding en een kokoscakeje.
T: colaatje of misschien nog een cocktail of biertje
pi_162181116
Bakje m&m''s tijdens captain América civiel war :D
pi_162181677
Aangezien de discussie inderdaad met enige regelmaat gevoerd wordt lijkt het me makkelijk te constateren dat er met enige regelmaat gewezen wordt op het belang van geestelijk welzijn.

Ik sluit me aan bij het standpunt dat voor verschillende mensen verschillende methoden werken. En dat het niet helpt om mensen hun tekortkomingen voortdurend onder de neus te wrijven; het is meestal niet zo dat mensen hun eigen tekortkomingen niet kennen. En zo wel, dan worden ze gewoonlijk uit slank verjaagd wegens veronderstelde (eet)stoornis.

Het wordt vroeg of laat -en eerder vroeg dan laat- altijd aangekaart.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_162181704
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Bakje m&m''s tijdens captain América civiel war :D
Geen idee wat captain América civiel war is, maar een bakje M&M is waardeloos eten als je gezond slank wil zijn.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:22:33 #113
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162182537
67,1 vandaag
Lijstje:
O: kwark met cruesli en een glas cola
T: water
L: patat met en een kroket :D
Slok slushpuppie, god wat is dat enorm zoet en een hap ijs.
T: water en bubbeltjes water
D: pasta met pesto
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_162183439
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Geen idee wat captain América civiel war is, maar een bakje M&M is waardeloos eten als je gezond slank wil zijn.
Absoluut waar...maar zo goed voor mijn geestelijke gesteldheid soms O+
En..superhelden film :)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 17:33:02 #115
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162184154
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 09:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Misschien moet je je even inlezen hoe het ging toen XM hier voor het eerst kwam. Genoeg topics om terug te lezen (en vermakelijk!), dan kun je op basis van alle info een gebalanceerde reactie geven. Dat komt wat leuker over dan de betweter die nooit meepost, maar wel zijn gelijk wil halen.
Misschien moet jij een goed advies wat voor niet eens voor jou is gewoon langs je heen laten gaan. Maar in de tijd dat ik hier meelees zie ik juist jou hier vaak bemoeien met zaken waar je geen zak mee te maken hebt (Recentelijk nog geheel ongevraagd; Cruesli=Suiker)

Wie ben jij om mij te veroordelen over bemoeienis?

Ik wou XM een goed advies geven, waar ze misschien wat aan had. Dat dat hier door jou als doorgewinterde elite opgepikt wordt als betweterig gedrag zou mij een pond worst zijn. Ik hoop dat zij er wat aan heeft, niet jij :') .
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162185442
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:33 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Misschien moet jij een goed advies wat voor niet eens voor jou is gewoon langs je heen laten gaan. Maar in de tijd dat ik hier meelees zie ik juist jou hier vaak bemoeien met zaken waar je geen zak mee te maken hebt (Recentelijk nog geheel ongevraagd; Cruesli=Suiker)

Wie ben jij om mij te veroordelen over bemoeienis?

Ik wou XM een goed advies geven, waar ze misschien wat aan had. Dat dat hier door jou als doorgewinterde elite opgepikt wordt als betweterig gedrag zou mij een pond worst zijn. Ik hoop dat zij er wat aan heeft, niet jij :') .
He, het staat je vrij om hier je commentaar op XM te posten. Het staat ook iedereen vrij om commentaar op jouw commentaar te posten.

Jouw commentaar is alleen een beetje stupide. Het is niet alsof er niet minimaal eenmaal per topic tegen XM gezegd wordt dat de kleine schommelingen geen reden zouden moeten zijn tot zorg.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 18:41:33 #117
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162185633
Edit;
-Ach, waarom ga ik ook mee in dat negatieve.

Alle succes van de wereld gewenst XM!

[ Bericht 90% gewijzigd door Rauw. op 14-05-2016 18:49:39 ]
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162186791
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Rauw. het volgende:
Edit;
-Ach, waarom ga ik ook mee in dat negatieve.

Alle succes van de wereld gewenst XM!
Kudo's en je hebt gelijk :*.

(Ik had het wel gelezen voor de edit ;))
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:42:04 #119
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162187166
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:39 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 bagels schwarzwalder schinken
L: 2 bagels met jam
Geen idee wat ik vanavond ga eten, ik gok karbonade en gebakken aardappeltjes..
aanvulling:
T: bakje vanillevla
T: komkommer
D: gebakken aardappeltje, karbonade , doperwten, beetje mayo
T: kiwi's
  Vis een optie? zondag 15 mei 2016 @ 00:45:04 #120
70532 loveli
N
pi_162205788
Kak, ik heb geen troost-B&J in huis na het songfestival.

*komkommer slacht*
crap in = crap out
pi_162205860
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ja maar wat mag dan wel..zij mag elke dag een gefrustreerde post plaatsen als ze 0,1 kilo is aangekomen en er dan mag er alleen gezegd worden..komt wel goed schatje?

of stug blijven negeren in de hoop dat ze ooit bij zinnen komt?
je post hier met een reden lijkt mij?

ik zou het juist wel fijn vinden als er iets meer ingegaan zou worden op lijstjes enzo..die worden nu eigenlijk meer voor de sier gepost he..als er toch niks over gezegd mag worden ;)
Geval apart, daar hou ik het op.

Qua lijstjes beoordelen vind ik je moeilijk, heb je een idee over hoe je EKV-verdeling is? Enige wat ik nu zou zeggen is dat je misschien je T's zou kunnen aanvullen met iets dat meer E's en V's heeft.
Een tussendoortje van fruit gaat vaak goed met een plakje ham bijvoorbeeld, ook wat extra verzadiging. Persoonlijk favoriet is grapefruit en dan een plak ham of kaas nemen.

Maar ik ben huge dus dan kan dat, plak kipfilet of kalkoen zou ook kunnen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_162206811
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef loveli het volgende:
Kak, ik heb geen troost-B&J in huis na het songfestival.

*komkommer slacht*
:') welke mongool bedenkt dan ook dat 10 seconden stilte werkt als je geen mongolen hebt als Giel en Mathijs om het te promoten voor een nog dommer publiek.

Na een transgender met een baard ga je geen hoge ogen gooien met een sukkel met een nek-tattoo en een stupide idee.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 15 mei 2016 @ 01:16:02 #123
70532 loveli
N
pi_162206878
Ja he, ga even iemand anders beledigen...
/dommer publiek hier
crap in = crap out
pi_162207164
Na zo'n belediging mede in naam van mij voel ik mij in het volste recht om nog minimaal alles en iedereen die hier voor was te verloederen de komende 20jr. Tel daarbij op dat koningslied en ik heb een vrijbrief tot m'n dood.
pi_162209540
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 00:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Geval apart, daar hou ik het op.

Qua lijstjes beoordelen vind ik je moeilijk, heb je een idee over hoe je EKV-verdeling is? Enige wat ik nu zou zeggen is dat je misschien je T's zou kunnen aanvullen met iets dat meer E's en V's heeft.
Een tussendoortje van fruit gaat vaak goed met een plakje ham bijvoorbeeld, ook wat extra verzadiging. Persoonlijk favoriet is grapefruit en dan een plak ham of kaas nemen.

Maar ik ben huge dus dan kan dat, plak kipfilet of kalkoen zou ook kunnen.
Mijn verdeling zit meestal iets te hoog in K en te laag in E vooral. Dus meer E zou zeker beter zijn. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd vooral voor makkelijk ga en dat is vaak fruit.

Ham of kipfilet is wel een optie, kaas vindt ik er persoonlijk dan weer te vet.
Ik moet eens terugkijken in mijn lijstjes wat ik allemaal at toen mijn E's wel nog beter waren..ik kan het gewoon niet meer verzinnen de laatste weken :')
pi_162210183
Goedemorgen, ik had gisteravond na de uitslag van het songfestival ook 'troostvoer' nodig, ben maar naar bed gegaan om vergetelheid te zoeken.

Vandaag geen sportschool, want gesloten. Ik denk dat ik vanmiddag nog maar even op de fiets klim, helaas kan dat dan niet zo luchtig gekleed als vorige week. Ik kom op zich wel aan m'n beweging vandaag, want nu het wat minder warm is kan ik wel verder met het opknappen van mijn hal.

Wat mijn lijstje van vandaag wordt is nog een groot vraagteken, lijstje van gisteren was:
T Banaan
S anderhalf uur carrdio
O turkse yoghurt met muesli
L twee geroosterde speltboterhammen met kaas
T twee speltcrackers met geitenkaas
D maaltijdsalade met kip
T paar alcoholvrije biertjes.
  zondag 15 mei 2016 @ 10:19:58 #127
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162210233
Ik had gister ook trek in zoet, maar had niks in huis. Een biertje met chocolade en vanille gebrouwen is toch wat anders dan B&J :P

Uiteindelijk kwam de lijst zo uit.
O: 2 bagels, 1 met schwarzwalder schinken en 1 met aardbeien
L: 2 bagels met schwarzwalder schinken
T: bakje vanillevla
D: gebakken aardappels, mayo, schouderkarbonade, champignons, courgette, aubergine
T: biertje
T: 2 speltbroodjes met pesto

Als ik dit zo even in de eetmeter gooi, moeten de bagels eruit. Veel te veel kcal.

Stand van vandaag:
O: 2 speltbroodjes met gebakken ei, champignons , courgette en een plakje schwarzwalder schinken

[ Bericht 26% gewijzigd door Ewelina op 15-05-2016 10:32:32 ]
pi_162211942
bah, ik had de kinderen opgegeven voor de opvang in de sportschool, dus deed de aanname dat die open was..bleek foutje want we stonden voor een gesloten deur...daar sta je dan om 8 uur voor op op je vrije dag.

Gelukkig hebben we thuis ook gewichten dus vanavond evengoed rug en buik

straks F1 kijken!
En net bananenbrood, gezonde kwarktaart en chocoladekoekjes gebakken, eens kijken of er iets van voor herhaling vatbaar is )ja de eerste ken ik al dus die wel, gaat per 2 in de vriezer

lijstje vandaag
o: mugcake met beetje halvajam en koffie
t: vergeten
l: makreel op brood of crackers
t:chocoladekoekjes
t: kwark met dadels
d: kipshoarma met salade, een pita en zelfgemaakte knoflooksaus van kwark
pi_162212250
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 08:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Mijn verdeling zit meestal iets te hoog in K en te laag in E vooral. Dus meer E zou zeker beter zijn. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd vooral voor makkelijk ga en dat is vaak fruit.

Ham of kipfilet is wel een optie, kaas vindt ik er persoonlijk dan weer te vet.
Ik moet eens terugkijken in mijn lijstjes wat ik allemaal at toen mijn E's wel nog beter waren..ik kan het gewoon niet meer verzinnen de laatste weken :')
Duitse supermarkten hebben vaak wel goedkoop vleesbeleg, leg daar paar pakjes van in de koelkast en je hebt snaaivoer hoog in eiwitten. Kipfilet met bieslook is wel een lekkere.
pi_162212305
klinkt lekker ja met bieslook...goeie tip..ga ik doen :)
  zondag 15 mei 2016 @ 14:58:03 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162216843
67,3

Lijstje:
O: 3 donkerbruine boterhammen met zaden en pitten en filet american, glas bubbelwater.
L: 2 kaiserbroodjes met duitse worstjes, glas cola.
T: blik monster
D: gourmet. Dus wat vlees, biefstuk, vinken, kip en kalkoen. Stokbrood(gv) en kruidenboter (zelf gemaakt), wat groentes. Ik ben meestal wel klaar na 3 pannetjes.

Morgen even kijken of het wat gezonder kan.
  zondag 15 mei 2016 @ 15:31:20 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_162218087
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:27 schreef V1z0R het volgende:
Na zo'n belediging mede in naam van mij voel ik mij in het volste recht om nog minimaal alles en iedereen die hier voor was te verloederen de komende 20jr. Tel daarbij op dat koningslied en ik heb een vrijbrief tot m'n dood.
Was het gezellig gisteren viz?

Ik denk dat we de komende 20 jaar gezellige fitties gaan hebben :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_162219463
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 15:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Was het gezellig gisteren viz?

Ik denk dat we de komende 20 jaar gezellige fitties gaan hebben :')
Liever fissa's ;)

Maar in zo'n geval waar je al een niet heel spectaculair lied hebt en dan ook nog eens zoiets als 10sec stilte erin gooit waar niemand een touw aan vast kan knopen. Dan vind ik dat wel een reden om het te verfoeien.

Maar nu het Wilhelmus op een F1 podium :)
  zondag 15 mei 2016 @ 15:54:38 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162219516
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 15:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Liever fissa's ;)

Maar in zo'n geval waar je al een niet heel spectaculair lied hebt en dan ook nog eens zoiets als 10sec stilte erin gooit waar niemand een touw aan vast kan knopen. Dan vind ik dat wel een reden om het te verfoeien.

Maar nu het Wilhelmus op een F1 podium :)
Klinkt wel beter dan db ja!
pi_162221066
Klinkt prima
pi_162227567
Balen Bla, dat je voor niks bij de sportschool stond. Handig dat je thuis gewichten hebt, ik sta er zo nu en dan wel naar te kijken om wat gewichten aan te schaffen, maar ik twijfel steeds (wat heb ik aan dumbells van 3 kg als ik na een tijdje 4 kg nodig heb, dat soort vragen)

Ik heb vandaag geloof ik het kampioenschap uitstelgedrag hier wel gewonnen; in plaats van, zoals moest, behang af te steken stond ik op een gegeven moment ramen te wassen ;( Uiteindelijk toch de moed weten te verzamelen om ook het behang nog af te steken, dus hal is nu klaar voor de klusjesman.

Mijn lijstje voor vandaag
O turkse yoghurt met muesli
L rucola, tomaten, geitenkaas salade met een kwak skyr met peper en bieslook als dressing
B: ramen lappen, behang afsteken, stofzuigen, dweilen.
T 2 speltcrackers met geitenkaas
T paar glazen alcoholvrije rode wijn
D 2 verse vietnamees georienteerde stoombroodjes met kip massala, salade met rucola, tomaten, komkommer en een scheutje olijfolie met bieslook en peper.
T vast nog wel een paar glazen alcoholvrije rode wijn.
pi_162233558
Gisteren was een ongezonde dag, mijn moeder haar verjaardag gevierd.
Vandaag was niet super gezond, morgen maar weer normaal.

Vandaag:

O: kaiser broodje met filet american, kaiser broodje met peper cervelaat, gekookt eitje
T: aardbeien en een beker (amandel) chocolade melk - waren eigenlijk voor mijn zoontje, maar die had een mega driftbui :')
L: kop mosterdsoep
D: na al het ge(vr)eet gisteren had ik gewoon geen honger meer, heb verse tomatensoep gemaakt en daar 2 kommen van gegeten.
T: gin-tonic

Morgen ochtend is de sportschool gelukkig open en kan ik een lesje body pump doen.
Hoop maar dat het lukt, heb nog steeds wel een zere hand van het vallen met de fiets, maar ga het maar gewoon proberen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_162237328
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 20:44 schreef Zomerjurkje het volgende:
Balen Bla, dat je voor niks bij de sportschool stond. Handig dat je thuis gewichten hebt, ik sta er zo nu en dan wel naar te kijken om wat gewichten aan te schaffen, maar ik twijfel steeds (wat heb ik aan dumbells van 3 kg als ik na een tijdje 4 kg nodig heb, dat soort vragen)
wij hebben van die dumbbels waar je losse schijven op kan doen en bij de barbbel natuurlijk ook
en dan een aantal schijven van 2,5, 5,10. voor mijn man is dat ook te weinig vaak, maar dan pas je je training wat aan..en iets is beter als niets :)

lijstje vandaag
o:mugcake met honing, koffie
t: niks
B: paardrijden
L: salade leftover van gister met tonijn of een eitje erdoor
t: plakje bananenbrood
d: pasta met gehakt/sperziebonensaus
T: kwark met iets

mijn plan is om vanmiddag ook nog even naar de sportschool te gaan, in elk geval zonnen en wil eigenlijk ook iets aan beweging doen en als het droog blijft een stuk met de kids wandelen..maar wat daar van uit komt weet ik nog niet :P
  Vis een optie? maandag 16 mei 2016 @ 09:58:25 #139
70532 loveli
N
pi_162238132
Wat zit er eigenlijk in zo'n mugcake?
crap in = crap out
  maandag 16 mei 2016 @ 11:38:49 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162239675
Vanochtend op weegschaal, 69,7! *O*

Gisteren gegeten.

O: Skyr
T:: muesli bar
L: 2 bratwurst
T: banaan
D: Maiskolf, aardappelsalade, stukje kip van de grill en stukje spareribs van de grill.

Ik had gisteren vrienden op visite vanuit Nederland, ze kwamen op de motor, super leuke verassing!
Dus geen tijd gehad voor training maar wel veel gespeeld met hondje, kinderen en vrienden buiten, gevolgd door een bbq. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_162239765
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 09:58 schreef loveli het volgende:
Wat zit er eigenlijk in zo'n mugcake?
2 eetlepels speltmeel, 2 eetlepels whey, bakpoeder, e eetlepels eiwit(of heel ei) en 2 eetlepels kwark
  Vis een optie? maandag 16 mei 2016 @ 13:05:30 #142
70532 loveli
N
pi_162241536
Nice.
crap in = crap out
pi_162242016
Ja he, is ook echt heel lekker :)

Zo, net terug van de sportschool en zo geen zin in de salade, dus nu est klein bakje kwark met honing en dan een omelet met een handje spinazi :9
  maandag 16 mei 2016 @ 17:11:04 #144
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162247783
O: 2 speltboterhammen met schwarzwalder schinken
L: 4 speltboterhammen (2 kleine) met hagelslag
D: tortillawraps (volkoren) met kip, champignons, ui, courgette en aubergine met knoflooksaus
pi_162262689
Goedemorgen!

lijstje vandaag
o: mugcake met honing, koffie
t: bananenbrood
l: broodje kipfilet
t: 50 gram kipfilet
d: sambalkip met brocoli en rijst

vee; kh's weer...beetje slecht gepland :') morgen is alles beter :P
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:03:05 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_162264514
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 08:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen!

lijstje vandaag
o: mugcake met honing, koffie
l: broodje kipfilet
t: 50 gram kipfilet
d: sambalkip met brocoli en rijst

vee; kh's weer...beetje slecht gepland :') morgen is alles beter :P
ik wilde een negergrap maken maar misschien valt dat niet goed :D
disclaimer
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:23:22 #147
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162264842
66,7 vandaag

Lijstje:
O: 2 vital crackers met filet american (zeer haastig ontbijt)
L: Pistolet met brie of filet en een eitje of een bol met carpaccio
T: Water
D: Kale nasi (Rijst, kruiden, kip, spekjes, ui en pindasaus)
pi_162265718
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wilde een negergrap maken maar misschien valt dat niet goed :D
negergrap? gooi m eens er in :)
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:21:25 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_162265795
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

negergrap? gooi m eens er in :)
nee gewoon, allemaal banaan en kip, vond het wel grappig :P
disclaimer
pi_162265800
ow zo :) ik denk nu komt er een kei grappige negergrap -O-
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:26:35 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_162265876
Ja nee, ik ben helemaal niet zo grappig, sorry :'(
Kip O+
disclaimer
pi_162265904
Ik zag neger, dus ik denk ik meld me weer even :')

Nee maar hoi, ik doe na jaren weer eens mee. Ben nu weer een aantal weken bezig om weer een beetje in shape te komen. Stand is nu rond de 68 kilo bij een lengte van 170 cm (heb geen weegschaal en weeg me alleen als ik bij een vriend van me ben). Wil graag weer naar 64, maar let op dit moment meer op centimeters wegens sporten.

Zie nog wel wat namen hier die ik nog ken, leuk! :W
pi_162266084
Hoi shinydiscoball! :)
Waarom is je nasi kaal Tico? En waarom doe je er niet meer groenten in? Bij ons hier is nasi altijd de manier om alle restjes weg te werken, als je het klein snijdt kan alles erin ;)

Ik heb een leuk weekend gehad. Zaterdag hardloopwedstrijd, twee keer gelopen omdat een vriendin geblesseerd was: de eerste 5 km in 23:39 en de tweede in 25:29. Vorig jaar liep ik 'm in 27:43 dus dit is best wel een grote verbetering!

Mijn voornemen op eetgebied voor aankomende week is om minder rozijnen te eten :P

Lijstje van gisteren:
O: yoghurt, banaan, muesli
L: havermout met 1/2 appel en een half handje rozijnen
T: 2 koekjes, handje pinda's
D: 3/4 kaaspizza en veel broccoli
S: anderhalf uur survival, hard getraind
T: yoghurt, 1/2 appel, muesli

Vandaag:
O: yoghurt, appel, muesli
T: boterham pindakaas
L: boterham pindakaas, boterham ham, appel (of halve appel en de rest als T)
B: 45 min wandelen
De rest volgt nog :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Tele6 op 17-05-2016 12:45:29 ]
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:36:03 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_162266086
Ha nou ik ben blank van buiten maar zwart van binnen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 17 mei 2016 @ 12:37:49 #155
70532 loveli
N
pi_162266136
Judeska O+
crap in = crap out
pi_162266751
Hoi Shiny

Netjes Tele6 :Y
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:08:40 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_162266768
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ha nou ik ben blank van buiten maar zwart van binnen :')
Dan moet je toch wat meer bips hebben denk ik uniekje :D :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:09:42 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_162266787
Oh en ik ga ff niet reageren op alle hassle rondom mij. Echt even 0,0 zin in. Of energie voor. Wat iedereen ervan vindt, moet iedereen vooral zelf weten.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:17:21 #159
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162266929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:35 schreef Tele6 het volgende:
Hoi shinydiscoball! :)
Waarom is je nasi kaal Tico? En waarom doe je er niet meer groenten in? Bij ons hier is nasi altijd de manier om alle restjes weg te werken, als je het klein snijdt kan alles erin ;)

Ik heb een leuk weekend gehad. Zaterdag hardloopwedstrijd, twee keer gelopen omdat een vriendin geblesseerd was: de eerste 5 km in 23:39 en de tweede in 25:29. Vorig jaar liep ik 'm in 27:43 dus dit is best wel een grote verbetering!

Mijn voornemen op eetgebied voor aankomende week is om minder rozijnen te eten :P

Lijstje van gisteren:
O: yoghurt, banaan, muesli
L: havermout met 1/2 appel en een half handje rozijnen
T: 2 koekjes, handje pinda's
D: 3/4 kaaspizza en veel broccoli
S: anderhalf uur survival, hard getraind
T: yoghurt, 1/2 appel, muesli

Vandaag:
O: yoghurt, appel, muesli
T: boterham pindakaas
L: boterham pindakaas, boterham ham, appel (of halve appel en de rest als T)
B: 45 min wandelen
De rest volgt nog :P
Dit is hoe de kinderen het wel eten... Ze kunnen hun schoenen niet vinden die pal voor de neus staan maar de kleinste stukjes groen vissen ze uit hun eten.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:47:11 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_162267698
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dit is hoe de kinderen het wel eten... Ze kunnen hun schoenen niet vinden die pal voor de neus staan maar de kleinste stukjes groen vissen ze uit hun eten.
Herkenbaar :').

Lijstje vandaag:
O: kwarktaart
L: speltcake
B: lunchwandeling
T: appel
D: vegetarische lasagne + salade
S: sportschool: crosstrainer + 2x milon
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:58:02 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162268031
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Herkenbaar :').

Lijstje vandaag:
O: kwarktaart
L: speltcake
B: lunchwandeling
D: vegetarische lasagne + salade
S: sportschool: crosstrainer + 2x milon
"ik lust geen ui"
En vervolgens 6 crackers met filet american sweet onion weg werken... met stukjes ui...
  dinsdag 17 mei 2016 @ 14:22:17 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_162268683
"ik lust geen ...." is toch ook synoniem voor "ik heb liever iets lekkerders"? :D
God, ik verheug me nu al :')
disclaimer
  dinsdag 17 mei 2016 @ 14:30:21 #163
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162268900
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
"ik lust geen ...." is toch ook synoniem voor "ik heb liever iets lekkerders"? :D
God, ik verheug me nu al :')
uhuh... Geen brood willen eten maar dan wel na 30 minuten beginnen over chips en chocola...
pi_162269443
hier wordt door de jongste niks eruit gevist...het hele bord word aan de kant geschoven met de melding "ikke benne klaar"
en dan te bedenken dat de dagen dat ze op de kinderopvang eet ze als beste eet..alles :')
  dinsdag 17 mei 2016 @ 14:48:43 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162269510
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier wordt door de jongste niks eruit gevist...het hele bord word aan de kant geschoven met de melding "ikke benne klaar"
en dan te bedenken dat de dagen dat ze op de kinderopvang eet ze als beste eet..alles :')
Zou het dan aan de kookkunsten liggen?

*wegduikt
  dinsdag 17 mei 2016 @ 15:02:24 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_162269847
En thuis nooit wat willen drinken maar bij het uit eten gaan ofzi, wel 8 glazen fristi oid willen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 17 mei 2016 @ 15:07:25 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_162269950
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:28 schreef shinydiscoball het volgende:

Nee maar hoi, ik doe na jaren weer eens mee. Ben nu weer een aantal weken bezig om weer een beetje in shape te komen. Stand is nu rond de 68 kilo bij een lengte van 170 cm (heb geen weegschaal en weeg me alleen als ik bij een vriend van me ben). Wil graag weer naar 64, maar let op dit moment meer op centimeters wegens sporten.

Shinyyy! :W :D Gaat ie goed?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_162270747
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zou het dan aan de kookkunsten liggen?

*wegduikt
whehe ja dat vroeg ik me zelf ook al af ;(
pi_162270912
Heb ik die grap over kookkunsten en mijn schoonma al verteld?

Toen ik net iets met Freudmans had, kwamen hij met zijn ouders en zus bij mij eten. Ik maakte een heerlijke pasta met kip marsala, ham, salie etc. en nomsen dat de heren deden....

Nou ja zegt schoonma, normaal vinden jullie pasta vies en nu nomsen jullie als een idioot.

Dus ik met een te grote mond: "ligt er natuurlijk wel aan hoe je de pasta maakt!"

Pasta kwam uit diverse neuzen, en schoonma snapte de opmerking niet :')

Kwam ik daar ff goed vanaf :+

Ff geen lijstjes. Eet niet veel want heb de Balinese variant van de farao vloek :X
pi_162270940
quote:

Denk niet dat ik je ken, maar hoi en succes :W
pi_162272998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Shinyyy! :W :D Gaat ie goed?
Haaai jazeker! Met jou? Ik zie je tekeningen nog af en toe voorbij komen op insta e.d. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Denk niet dat ik je ken, maar hoi en succes :W
Snap ik, ik jou nog wel (jij bent erg goed in yoga dacht ik). Thanks!
pi_162273665
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:54 schreef An24 het volgende:
Ff geen lijstjes. Eet niet veel want heb de Balinese variant van de farao vloek :X
Sterkte An!
Wij hebben 'm daar allemaal ook gehad inderdaad. Maar het viel best mee, leek wel hoe erger je het had hoe korter het duurde, en iedereen was na een dag wel weer op de been :) Hoop dat dat voor jou ook zo werkt.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:06:30 #173
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162275726
quote:

Heeeee welkom terug! :W
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:09:43 #174
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162275828
O: 2 speltboterhammen schwarzwalder schinken
L: 2 speltboterhammen schwarzwalder schinken
D: pasta met garnalen, pesto, ui en cherrytomaatjes
T: bakje dubbelvla (Optimel)

Ik had per ongeluk ongesneden brood gekocht. Handig, nu waren de boterhammen een stuk dikker (en schever :') ) dan normaal :P
pi_162277257
Hoi SDB, welkom terug! :W
pi_162278045
Hoi Shiny!
Ik heb dat jurkje nog altijd ;).
pi_162278101
Ik heb mijn werkrooster veranderd. Nu heb ik geen hele dag meer vrij, maar ben ik wel elke dag om 13:30u vrij. Kunnen we tussen de middag warm eten en daarna nog wat buiten doen.
Vandaag eerste kantoordag nieuwe stijl.

Lijst
• 5 km hardlopen
• 5 cacaofantasiesuikerwater
• 1 wit broodje filet americain
• middageten: stoofschotel wortel/prei/bloemkool met koolvisfilet & zalm in roomsaus
• toe: fruitsalade met vette yoghurt
• wandelen
• tuinwerkzaamheden
• 1 alcoholvrije pils
• avondeten: bak gepureerde broccoli met wat roomkaas en gemalen kaas
• toe: 1 blokje pure chocola

21duizend stappen
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:55:50 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_162281674
Shiny O+.

Zo, net terug uit de sportschool. Volgens m'n app nog 745 kcals over voor vandaag. Mooi :).
  Vis een optie? dinsdag 17 mei 2016 @ 22:35:34 #179
70532 loveli
N
pi_162283005
Duur dagje, achterstallige administratie weggewerkt en alle (gemeentelijke) belastingen betaald. Beweging: vakantiegeld uitgezwaaid.
crap in = crap out
pi_162286944
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:18 schreef shinydiscoball het volgende:

Snap ik, ik jou nog wel (jij bent erg goed in yoga dacht ik). Thanks!
:D had je eerst een andere nickname dan?

@Tele6: vannacht was zwaar, maar gaat nu iets beter. Maar goed ook, want we krijgen vanmiddag Balinese kookles en vanavond een spa treatment :') :+
pi_162287648
dan is het wel zo prettig als je je iets beter voelt ja ;)

@loveli, fijne besteding van je vakantiegeld..NOT!

Hier gister korm gelegen van de buikpijn nadat ik op de sportschool 3 kwartier was gaan fietsen. Vorige keer dat ik ging fietsen had ik exact hetzelfde..heel vaag.

lijstje vandaag
o: brinta met honing, koffie
l: kwark met honing en n paar dadels
t: kipfilet en appel
t: cashewnootjes
d: spinazistampot met pijnboompitten en casselerib
  Vis een optie? woensdag 18 mei 2016 @ 09:16:21 #182
70532 loveli
N
pi_162287945
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 08:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier gister korm gelegen van de buikpijn nadat ik op de sportschool 3 kwartier was gaan fietsen. Vorige keer dat ik ging fietsen had ik exact hetzelfde..heel vaag.
Combinatie van beweging en gasvorming?

Heb me onlangs weer eens ingelezen in FODMAPs, dat zijn grofweg korte en lange koolhydraten en suikervervangers. Langere koolhydraten (vezels) kunnen niet in de dunne darm worden verteerd, maar worden in de dikke darm door je darmbacterien aangepakt. Als je die dingen in matige hoeveelheden binnenkrijgt, niks aan de hand. Bij te veel kunnen ze voor problemen zorgen.

http://www.fodmapdieet.nl/
crap in = crap out
  woensdag 18 mei 2016 @ 09:25:11 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_162288047
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:18 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Haaai jazeker! Met jou? Ik zie je tekeningen nog af en toe voorbij komen op insta e.d. :P

Haha woei :D Ja verder alles prima! Naast het tekenen veel adulting, huisje verkopen en kopen enzo w/ :D
pi_162288271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Combinatie van beweging en gasvorming?

Heb me onlangs weer eens ingelezen in FODMAPs, dat zijn grofweg korte en lange koolhydraten en suikervervangers. Langere koolhydraten (vezels) kunnen niet in de dunne darm worden verteerd, maar worden in de dikke darm door je darmbacterien aangepakt. Als je die dingen in matige hoeveelheden binnenkrijgt, niks aan de hand. Bij te veel kunnen ze voor problemen zorgen.

http://www.fodmapdieet.nl/
ja zou kunnen, maar wel irritant, volgende keer mischien langer wachten na het eten.

korte en lange koolhydraten? zelfs als langzame en snelle?
pi_162288277
Goedemorgen, anderhalf uur cardio achter de kiezen en dat ging zwaar vanmorgen :( Gisteren een driedubbele lunch weggewerkt (ik haat het als op maandag de overgebleven lunchbroodjes van vergaderingen rondgedeeld worden; ik kan dan geen nee zeggen) en daar heb ik de rest van de dag last van gehad.

Wel frappant dat ik gisteren, terwijl ik dus broodje nummer zoveel naar binnen schoof, werd aangesproken door een bezorgde collega; of ik niet wat te mager werd. Ik heb haar gerust kunnen stellen met de mededeling dat ik juist steeds gezonder word, en dat mijn natuurlijke bouw niet rond maar 'recht' is.
  Vis een optie? woensdag 18 mei 2016 @ 10:02:25 #186
70532 loveli
N
pi_162288706
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
korte en lange koolhydraten? zelfs als langzame en snelle?
Ongeveer. Enkelvoudige en dubbele suikers worden makkelijk verteerd, alle ketens met meer dan 2 suikers heten vezels Enzymen kunnen ze niet splitsen en ze worden pas in de dikke darm aangepakt. Verteerbare vezels zorgen voor gasvorming, onverteerbare vezels helpen de stoelgang.
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vezels.aspx
crap in = crap out
pi_162288874
oke straks eens lezen :)
pi_162289515
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha woei :D Ja verder alles prima! Naast het tekenen veel adulting, huisje verkopen en kopen enzo w/ :D
Adulting? Ga je vreemd? :o
pi_162290100
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heeeee welkom terug! :W
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:43 schreef V1z0R het volgende:
Hoi SDB, welkom terug! :W
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef sigme het volgende:
Hoi Shiny!
Ik heb dat jurkje nog altijd ;).
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shiny O+.
:W O+

quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 04:09 schreef An24 het volgende:
:D had je eerst een andere nickname dan?
Ooh ja ik gebruikte op een gegeven moment creepycookie :P

quote:

[..]

Aah the next step :D Cool :)
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:27:11 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_162290223
quote:
5s.gif Op woensdag 18 mei 2016 10:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Adulting? Ga je vreemd? :o
quote:
Adulting (v): to do grown up things and hold responsibilities such as, a 9-5 job, a mortgage/rent, a car payment, or anything else that makes one think of grown ups.
8-)
pi_162290256
Oja lijstje gisteren:

O: twee bruine boterhammen met hummus
T: 2 rijstwafels met ertussen sandwichspread
L: twee bruine boterhammen met hummus
T: 2 rijstwafels met ertussen pindakaas
D: risotto met mascarpone, champignons, ui en Parmezaanse kaas
T: twee bolletjes vanilleijs, stukje caramel/pindakaas brownie en wat druiven
pi_162290724
quote:

[..]

Oh echt! Dat is leuk! Ik ga ook binnenkort verhuizen! Afgelopen maand huisje gekocht en over een paar weken krijg ik de sleutels :)
pi_162290738
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[..]

8-)
Oh dat. Saai :D.

Dank voor de vertaling ;)
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:00:08 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_162290852
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef the85mc het volgende:

[..]

Oh echt! Dat is leuk! Ik ga ook binnenkort verhuizen! Afgelopen maand huisje gekocht en over een paar weken krijg ik de sleutels :)
Oeee leuk! Gaat snel he :D Moet je nog veel klussen?

quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh dat. Saai :D.

Dank voor de vertaling ;)
Graag gedaan! :+ Qua saaiheid valt het nu wel mee, huisjesdingen zijn best spannend :D Maar vooral fijn, meer ruimte :7
pi_162290939
Uit ervaring kan ik vertellen dat verhuizen en klussen/verbouwen heel slecht zijn voor je gezonde leefpatroon oO<. Al was het alleen al door de bijkomende stress :+.

*kruipt weer terug tussen het gereedschap*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_162291093
An wat vervelend dat je ziek geworden bent, gelukkig gaat het weer iets beter.

Lijstje gisteren - vastendag tot 18:30

L: simpele salade met gerookte kipfilet & gekookt ei
S: body pump
D: 400 gram roerbak groenten en 1.5 rundervink

Vandaag

T: gevulde koek
L: salade (weet nog niet met wat) & een kop soep
T: aardbeien
S: lesje body combat
D: garnalen met knoflook & chilisaus & haricot verts
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:25:05 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_162291402
Oh beterschaap, An! Hopelijk kun je toch nog genieten van je kookles enzo!

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:03 schreef Chicolate het volgende:
Uit ervaring kan ik vertellen dat verhuizen en klussen/verbouwen heel slecht zijn voor je gezonde leefpatroon oO<. Al was het alleen al door de bijkomende stress :+.

*kruipt weer terug tussen het gereedschap*
We rekenen op niet heel veel klus-/verbouwwerk, daar zijn we toch megaslecht in :') :+

En ook maar effe OT :P

O: twee sneetjes speltbrood met peperrookvlees
L: twee sneetjes speltbrood met kaas
T: snee speltbrood met peperrookvlees
T: pepermuntje
S: Zumba
D: wraps met gerookte kip, smeerkaas en groenvoer
T: misschien een koekje

[ Bericht 14% gewijzigd door MariaEtcetera op 18-05-2016 12:30:49 ]
pi_162291795
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oeee leuk! Gaat snel he :D Moet je nog veel klussen?

[..]

Graag gedaan! :+ Qua saaiheid valt het nu wel mee, huisjesdingen zijn best spannend :D Maar vooral fijn, meer ruimte :7
Nee valt mee, nieuwe ketel en wat inbouwapparatuur. En misschien plafond laten stucen.

Maar heb er zin in! Blijf in utrecht wonen maar nu in centrum en met tuin :)

En bij jullie ook alles al rond?
pi_162295777
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

:W O+

[..]

Ooh ja ik gebruikte op een gegeven moment creepycookie :P

[..]

Aah the next step :D Cool :)
Creepycookie zegt me meer ja :+

Kookles was leuk. Ze waren zo lief om gemberthee met kruiden te malen voor me. Ga ik onthouden, want daarna geen last meer gehad O+

90 minuten massage was ook heerlijk ^O^
  woensdag 18 mei 2016 @ 15:34:33 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162295992
gewicht: 66,7

Lijstje:
O: 2 crackers met pate
L: flinke kom uiensoep en een plak gebraden gehakt
T: reepje kinderchocola
D: spagetti carbonara

En wat glazen cola zero want het water stond me tegen vandaag. En na een lekkere emotionele rollercoaster vandaag kan ik ook niet beloven dat ik vanavond niet gewoon de fles rum even opmaak.

B: grasmaaien en snoeiwerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')