abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2016 @ 09:15:21 #91
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162173114
Het is speciaal hoe het in dit topic prima is om bepaalde voedingsmiddelen af te kraken (wat totaal niet je zaak is wat iemand naar binnen schuift tenzij gevraagd) maar als je over methodiek en psyche begint iedereen vind dat je je teveel bemoeit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162173160
Je mag bemoeien wat je wilt.

Ik was precies zoals jij in het begin, heb echter geleerd dat opzij te leggen want al mijn eigen gedachtes over hoe of wat totaal niet werken op anderen.
Ik kraak je ook niet af, ik probeer uit te leggen dat zoiets als psyche heel persoonlijk is en niet heel makkelijk is aan te passen via iets als een forum.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2016 @ 09:28:45 #93
70532 loveli
N
pi_162173269
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 09:15 schreef Rauw. het volgende:
Het is speciaal hoe het in dit topic prima is om bepaalde voedingsmiddelen af te kraken (wat totaal niet je zaak is wat iemand naar binnen schuift tenzij gevraagd) maar als je over methodiek en psyche begint iedereen vind dat je je teveel bemoeit.
Misschien moet je je even inlezen hoe het ging toen XM hier voor het eerst kwam. Genoeg topics om terug te lezen (en vermakelijk!), dan kun je op basis van alle info een gebalanceerde reactie geven. Dat komt wat leuker over dan de betweter die nooit meepost, maar wel zijn gelijk wil halen.
crap in = crap out
pi_162173378
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 09:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Misschien moet je je even inlezen hoe het ging toen XM hier voor het eerst kwam. Genoeg topics om terug te lezen (en vermakelijk!), dan kun je op basis van alle info een gebalanceerde reactie geven. Dat komt wat leuker over dan de betweter die nooit meepost, maar wel zijn gelijk wil halen.
:') even 2300 topics doorlezen

Doe het gewoon informerend en niet sturend, diegene die er lering uit wil trekken doet het wel.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_162173657
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef snakelady het volgende:

[..]
We hebben ook een kat, een Heilige Birmaan, super lief beestje die ook goed met honden overweg kan.
En inderdaad een Noorse boskat is net een hond. :D
Maine Coons zijn ook net honden (ik heb 2 kruisingen Maine Coon). O+
Ik vind katten leuker dan honden, maar wat een schatje snakelady ! O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_162173755
quote:

[..]

ja maar wat mag dan wel..zij mag elke dag een gefrustreerde post plaatsen als ze 0,1 kilo is aangekomen en er dan mag er alleen gezegd worden..komt wel goed schatje?

of stug blijven negeren in de hoop dat ze ooit bij zinnen komt?
je post hier met een reden lijkt mij?

ik zou het juist wel fijn vinden als er iets meer ingegaan zou worden op lijstjes enzo..die worden nu eigenlijk meer voor de sier gepost he..als er toch niks over gezegd mag worden ;)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 10:29:52 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162174024
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ja maar wat mag dan wel..zij mag elke dag een gefrustreerde post plaatsen als ze 0,1 kilo is aangekomen en er dan mag er alleen gezegd worden..komt wel goed schatje?

ik zou het juist wel fijn vinden als er iets meer ingegaan zou worden op lijstjes enzo..die worden nu eigenlijk meer voor de sier gepost he..als er toch niks over gezegd mag worden ;)
Ik ben nieuw met de hele lijstjes, ik kan geen zinnig commentaar geven. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maine Coons zijn ook net honden (ik heb 2 kruisingen Maine Coon). O+
Ik vind katten leuker dan honden, maar wat een schatje snakelady ! O+
Die zijn ook leuk inderdaad, ik vind honden en katten beide even leuk, het liefst samen.
Daisy (de kat) ging gisteren uit zichzelf bij Pelle (de pup) liggen, dus dat gaat goed! O+
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2016 @ 10:33:51 #98
70532 loveli
N
pi_162174088
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Er mag best iets gezegd worden, maar liever niet door iemand die zonder zich voor te stellen komt binnenwalsen met pareltjes van wijsheid.

Mijn inschatting (op basis van het lezen van 2300 topics...) is, dat XM nu een routine heeft gevonden die voor haar werkt. Geen routine die ik had uitgekozen, maar een die haar relatief het meeste rust geeft. En hier in slank een plek waar ze daar redelijk safe over kan posten. Het lijkt mij niet tof om je elke keer te moeten verdedigen. Zeker niet als je kind een nacht heeft liggen spoken en je nauwelijks hebt geslapen

Relaxen op commando werkt niet, "zit niet zo te stressen" of öntspan!!!!!" hebben een averechts effect. Wat ik wil voorkomen is dat XM zich hier niet meer op haar gemak kan voelen omdat iedereen constant over haar opmerkingen struikelt.

*insert Dr. Phil "this is a safe place to talk about feedings"*
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2016 @ 10:37:13 #99
70532 loveli
N
pi_162174136
Over lijstjes gesproken, de dag goed begonnen met koffie een biefstuk :9
crap in = crap out
  zaterdag 14 mei 2016 @ 10:39:14 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_162174159
Ik snap de bovenstaande reacties eerlijk gezegd wel. Kritiek op eetgedrag (nieteens voedingsmiddelen, maar echt gedrag) wordt hier niet zo op prijs gesteld is mijn ervaring.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 11:13:58 #101
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162174634
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Die zijn ook leuk inderdaad, ik vind honden en katten beide even leuk, het liefst samen.
Daisy (de kat) ging gisteren uit zichzelf bij Pelle (de pup) liggen, dus dat gaat goed! O+
Doe es een pic van Daisy ? O+ Birmaantjes zijn zo mooi (ik had er bijna eentje genomen, maar toen kwam mijn huidige diva op mijn pad) !

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:37 schreef loveli het volgende:
Over lijstjes gesproken, de dag goed begonnen met koffie een biefstuk :9
Krijg jij dat weg als ontbijt ? :o (alhoewel... mijn maag kan ook pizza aan als ontbijt...)
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2016 @ 11:18:58 #102
70532 loveli
N
pi_162174743
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:13 schreef Ewelina het volgende:
Krijg jij dat weg als ontbijt ? :o (alhoewel... mijn maag kan ook pizza aan als ontbijt...)
Na tienen, dus het mag ook als brunch in de boeken als het dan beter verteerbaar is ;) En veel beter dan de B&J van 10 jaar geleden.
crap in = crap out
  zaterdag 14 mei 2016 @ 11:20:26 #103
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162174770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Na tienen, dus het mag ook als brunch in de boeken als het dan beter verteerbaar is ;) En veel beter dan de B&J van 10 jaar geleden.
:D !
  zaterdag 14 mei 2016 @ 11:35:30 #104
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_162175031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Doe es een pic van Daisy ? O+ Birmaantjes zijn zo mooi (ik had er bijna eentje genomen, maar toen kwam mijn huidige diva op mijn pad) !

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Daisy is ook een echte diva! :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_162175279
Biefstuk als ontbijt, zou ik geloof ik alleen naar binnen krijgen op het moment dat ik tot 15.00 uur ofzo in bed heb gelegen :D

Man wat is het vandaag koud vergeleken bij afgelopen week! Ik liep vanmorgen gewoon te rillen toen ik naar de sportschool liep }:| Wel erg fijn getraind, maar ik merk dat ik met cardio steeds vaker flink aan het zweten ben terwijl ik dat voorheen veel minder had. Vraag me af; is dat nu goed of juist niet?
Verder weer twee persoonlijke records op de fiets en op de crosstrainer gehaald, trots op mezelf!
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2016 @ 12:04:52 #106
70532 loveli
N
pi_162175472
Zweten wordt vaak als indicatie gebruikt dat je 'goed' sport. Mijn klok en klepel zeggen dat er iets was met vetverbranding en optimale hartslag dat er ook mee te maken heeft.
crap in = crap out
  zaterdag 14 mei 2016 @ 12:37:22 #107
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162176166
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Daisy is ook een echte diva! :P
O+ O+ wat is ze mooi ! En een diva op die foto. :P
  zaterdag 14 mei 2016 @ 12:39:23 #108
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162176220
O: 2 bagels schwarzwalder schinken
L: 2 bagels met jam
Geen idee wat ik vanavond ga eten, ik gok karbonade en gebakken aardappeltjes..
pi_162179515
Eens met Bla en Tink, maar omdat de discussie al vaker heeft plaatsgevonden en ik daaraan ook wel eens schuldig ben houd ik me verder maar even in :+

Lijstjuh!

O: weer zo'n bord vol groenten, een pannenkoekje met suiker en een stukje cake
L: een klein pizzaatje, cola light
S: anderhalf uur killer yoga, in de schaduw bij 40c :') I am burning now :%
T: kokosnoot water
D: een heerlijke indonesische rijsttafel buffet dingie. Met o.a een heel pittig visje met groenten, gado gado sushi :P rendang, kroepoek, empeng, kipsmoor en als toetje originele black rice pudding en een kokoscakeje.
T: colaatje of misschien nog een cocktail of biertje
pi_162181116
Bakje m&m''s tijdens captain América civiel war :D
pi_162181677
Aangezien de discussie inderdaad met enige regelmaat gevoerd wordt lijkt het me makkelijk te constateren dat er met enige regelmaat gewezen wordt op het belang van geestelijk welzijn.

Ik sluit me aan bij het standpunt dat voor verschillende mensen verschillende methoden werken. En dat het niet helpt om mensen hun tekortkomingen voortdurend onder de neus te wrijven; het is meestal niet zo dat mensen hun eigen tekortkomingen niet kennen. En zo wel, dan worden ze gewoonlijk uit slank verjaagd wegens veronderstelde (eet)stoornis.

Het wordt vroeg of laat -en eerder vroeg dan laat- altijd aangekaart.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_162181704
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Bakje m&m''s tijdens captain América civiel war :D
Geen idee wat captain América civiel war is, maar een bakje M&M is waardeloos eten als je gezond slank wil zijn.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:22:33 #113
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162182537
67,1 vandaag
Lijstje:
O: kwark met cruesli en een glas cola
T: water
L: patat met en een kroket :D
Slok slushpuppie, god wat is dat enorm zoet en een hap ijs.
T: water en bubbeltjes water
D: pasta met pesto
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_162183439
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Geen idee wat captain América civiel war is, maar een bakje M&M is waardeloos eten als je gezond slank wil zijn.
Absoluut waar...maar zo goed voor mijn geestelijke gesteldheid soms O+
En..superhelden film :)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 17:33:02 #115
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162184154
quote:

[..]

Misschien moet jij een goed advies wat voor niet eens voor jou is gewoon langs je heen laten gaan. Maar in de tijd dat ik hier meelees zie ik juist jou hier vaak bemoeien met zaken waar je geen zak mee te maken hebt (Recentelijk nog geheel ongevraagd; Cruesli=Suiker)

Wie ben jij om mij te veroordelen over bemoeienis?

Ik wou XM een goed advies geven, waar ze misschien wat aan had. Dat dat hier door jou als doorgewinterde elite opgepikt wordt als betweterig gedrag zou mij een pond worst zijn. Ik hoop dat zij er wat aan heeft, niet jij :') .
pi_162185442
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:33 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Misschien moet jij een goed advies wat voor niet eens voor jou is gewoon langs je heen laten gaan. Maar in de tijd dat ik hier meelees zie ik juist jou hier vaak bemoeien met zaken waar je geen zak mee te maken hebt (Recentelijk nog geheel ongevraagd; Cruesli=Suiker)

Wie ben jij om mij te veroordelen over bemoeienis?

Ik wou XM een goed advies geven, waar ze misschien wat aan had. Dat dat hier door jou als doorgewinterde elite opgepikt wordt als betweterig gedrag zou mij een pond worst zijn. Ik hoop dat zij er wat aan heeft, niet jij :') .
He, het staat je vrij om hier je commentaar op XM te posten. Het staat ook iedereen vrij om commentaar op jouw commentaar te posten.

Jouw commentaar is alleen een beetje stupide. Het is niet alsof er niet minimaal eenmaal per topic tegen XM gezegd wordt dat de kleine schommelingen geen reden zouden moeten zijn tot zorg.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 18:41:33 #117
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162185633
Edit;
-Ach, waarom ga ik ook mee in dat negatieve.

Alle succes van de wereld gewenst XM!

[ Bericht 90% gewijzigd door Rauw. op 14-05-2016 18:49:39 ]
pi_162186791
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Rauw. het volgende:
Edit;
-Ach, waarom ga ik ook mee in dat negatieve.

Alle succes van de wereld gewenst XM!
Kudo's en je hebt gelijk :*.

(Ik had het wel gelezen voor de edit ;))
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:42:04 #119
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_162187166
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:39 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 bagels schwarzwalder schinken
L: 2 bagels met jam
Geen idee wat ik vanavond ga eten, ik gok karbonade en gebakken aardappeltjes..
aanvulling:
T: bakje vanillevla
T: komkommer
D: gebakken aardappeltje, karbonade , doperwten, beetje mayo
T: komkommer
T: kiwi's
  Vis een optie? zondag 15 mei 2016 @ 00:45:04 #120
70532 loveli
N
pi_162205788
Kak, ik heb geen troost-B&J in huis na het songfestival.

*komkommer slacht*
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')