Misschien moet je je even inlezen hoe het ging toen XM hier voor het eerst kwam. Genoeg topics om terug te lezen (en vermakelijk!), dan kun je op basis van alle info een gebalanceerde reactie geven. Dat komt wat leuker over dan de betweter die nooit meepost, maar wel zijn gelijk wil halen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:15 schreef Rauw. het volgende:
Het is speciaal hoe het in dit topic prima is om bepaalde voedingsmiddelen af te kraken (wat totaal niet je zaak is wat iemand naar binnen schuift tenzij gevraagd) maar als je over methodiek en psyche begint iedereen vind dat je je teveel bemoeit.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien moet je je even inlezen hoe het ging toen XM hier voor het eerst kwam. Genoeg topics om terug te lezen (en vermakelijk!), dan kun je op basis van alle info een gebalanceerde reactie geven. Dat komt wat leuker over dan de betweter die nooit meepost, maar wel zijn gelijk wil halen.
Maine Coons zijn ook net honden (ik heb 2 kruisingen Maine Coon).quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
We hebben ook een kat, een Heilige Birmaan, super lief beestje die ook goed met honden overweg kan.
En inderdaad een Noorse boskat is net een hond.
ja maar wat mag dan wel..zij mag elke dag een gefrustreerde post plaatsen als ze 0,1 kilo is aangekomen en er dan mag er alleen gezegd worden..komt wel goed schatje?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien moet je je even inlezen hoe het ging toen XM hier voor het eerst kwam. Genoeg topics om terug te lezen (en vermakelijk!), dan kun je op basis van alle info een gebalanceerde reactie geven. Dat komt wat leuker over dan de betweter die nooit meepost, maar wel zijn gelijk wil halen.
Ik ben nieuw met de hele lijstjes, ik kan geen zinnig commentaar geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja maar wat mag dan wel..zij mag elke dag een gefrustreerde post plaatsen als ze 0,1 kilo is aangekomen en er dan mag er alleen gezegd worden..komt wel goed schatje?
of stug blijven negeren in de hoop dat ze ooit bij zinnen komt?
je post hier met een reden lijkt mij?
ik zou het juist wel fijn vinden als er iets meer ingegaan zou worden op lijstjes enzo..die worden nu eigenlijk meer voor de sier gepost he..als er toch niks over gezegd mag worden
Die zijn ook leuk inderdaad, ik vind honden en katten beide even leuk, het liefst samen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maine Coons zijn ook net honden (ik heb 2 kruisingen Maine Coon).
Ik vind katten leuker dan honden, maar wat een schatje snakelady !
Er mag best iets gezegd worden, maar liever niet door iemand die zonder zich voor te stellen komt binnenwalsen met pareltjes van wijsheid.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja maar wat mag dan wel..zij mag elke dag een gefrustreerde post plaatsen als ze 0,1 kilo is aangekomen en er dan mag er alleen gezegd worden..komt wel goed schatje?
of stug blijven negeren in de hoop dat ze ooit bij zinnen komt?
je post hier met een reden lijkt mij?
ik zou het juist wel fijn vinden als er iets meer ingegaan zou worden op lijstjes enzo..die worden nu eigenlijk meer voor de sier gepost he..als er toch niks over gezegd mag worden
Doe es een pic van Daisy ?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk inderdaad, ik vind honden en katten beide even leuk, het liefst samen.
Daisy (de kat) ging gisteren uit zichzelf bij Pelle (de pup) liggen, dus dat gaat goed!
Krijg jij dat weg als ontbijt ?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:37 schreef loveli het volgende:
Over lijstjes gesproken, de dag goed begonnen met koffie een biefstuk
Na tienen, dus het mag ook als brunch in de boeken als het dan beter verteerbaar isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:13 schreef Ewelina het volgende:
Krijg jij dat weg als ontbijt ?(alhoewel... mijn maag kan ook pizza aan als ontbijt...)
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Na tienen, dus het mag ook als brunch in de boeken als het dan beter verteerbaar isEn veel beter dan de B&J van 10 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Doe es een pic van Daisy ?Birmaantjes zijn zo mooi (ik had er bijna eentje genomen, maar toen kwam mijn huidige diva op mijn pad) !
[..]
Krijg jij dat weg als ontbijt ?(alhoewel... mijn maag kan ook pizza aan als ontbijt...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Daisy is ook een echte diva!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef snakelady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Daisy is ook een echte diva!![]()
wat is ze mooi ! En een diva op die foto.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Geen idee wat captain América civiel war is, maar een bakje M&M is waardeloos eten als je gezond slank wil zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Bakje m&m''s tijdens captain América civiel war
Absoluut waar...maar zo goed voor mijn geestelijke gesteldheid somsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee wat captain América civiel war is, maar een bakje M&M is waardeloos eten als je gezond slank wil zijn.
Misschien moet jij een goed advies wat voor niet eens voor jou is gewoon langs je heen laten gaan. Maar in de tijd dat ik hier meelees zie ik juist jou hier vaak bemoeien met zaken waar je geen zak mee te maken hebt (Recentelijk nog geheel ongevraagd; Cruesli=Suiker)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:28 schreef loveli het volgende:
[..]
He, het staat je vrij om hier je commentaar op XM te posten. Het staat ook iedereen vrij om commentaar op jouw commentaar te posten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien moet jij een goed advies wat voor niet eens voor jou is gewoon langs je heen laten gaan. Maar in de tijd dat ik hier meelees zie ik juist jou hier vaak bemoeien met zaken waar je geen zak mee te maken hebt (Recentelijk nog geheel ongevraagd; Cruesli=Suiker)
Wie ben jij om mij te veroordelen over bemoeienis?
Ik wou XM een goed advies geven, waar ze misschien wat aan had. Dat dat hier door jou als doorgewinterde elite opgepikt wordt als betweterig gedrag zou mij een pond worst zijn. Ik hoop dat zij er wat aan heeft, niet jij.
Kudo's en je hebt gelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Rauw. het volgende:
Edit;
-Ach, waarom ga ik ook mee in dat negatieve.
Alle succes van de wereld gewenst XM!
aanvulling:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:39 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 bagels schwarzwalder schinken
L: 2 bagels met jam
Geen idee wat ik vanavond ga eten, ik gok karbonade en gebakken aardappeltjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |