quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Snap ik, ik jou nog wel (jij bent erg goed in yoga dacht ik). Thanks!
Combinatie van beweging en gasvorming?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier gister korm gelegen van de buikpijn nadat ik op de sportschool 3 kwartier was gaan fietsen. Vorige keer dat ik ging fietsen had ik exact hetzelfde..heel vaag.
Haha woeiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haaai jazeker! Met jou? Ik zie je tekeningen nog af en toe voorbij komen op insta e.d.
ja zou kunnen, maar wel irritant, volgende keer mischien langer wachten na het eten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Combinatie van beweging en gasvorming?
Heb me onlangs weer eens ingelezen in FODMAPs, dat zijn grofweg korte en lange koolhydraten en suikervervangers. Langere koolhydraten (vezels) kunnen niet in de dunne darm worden verteerd, maar worden in de dikke darm door je darmbacterien aangepakt. Als je die dingen in matige hoeveelheden binnenkrijgt, niks aan de hand. Bij te veel kunnen ze voor problemen zorgen.
http://www.fodmapdieet.nl/
Ongeveer. Enkelvoudige en dubbele suikers worden makkelijk verteerd, alle ketens met meer dan 2 suikers heten vezels Enzymen kunnen ze niet splitsen en ze worden pas in de dikke darm aangepakt. Verteerbare vezels zorgen voor gasvorming, onverteerbare vezels helpen de stoelgang.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
korte en lange koolhydraten? zelfs als langzame en snelle?
Adulting? Ga je vreemd?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha woeiJa verder alles prima! Naast het tekenen veel adulting, huisje verkopen en kopen enzo
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Ooh ja ik gebruikte op een gegeven moment creepycookiequote:
Aah the next stepquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha woeiJa verder alles prima! Naast het tekenen veel adulting, huisje verkopen en kopen enzo
![]()
quote:
quote:Adulting (v): to do grown up things and hold responsibilities such as, a 9-5 job, a mortgage/rent, a car payment, or anything else that makes one think of grown ups.
Oh echt! Dat is leuk! Ik ga ook binnenkort verhuizen! Afgelopen maand huisje gekocht en over een paar weken krijg ik de sleutelsquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Oh dat. Saaiquote:
Oeee leuk! Gaat snel hequote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
Oh echt! Dat is leuk! Ik ga ook binnenkort verhuizen! Afgelopen maand huisje gekocht en over een paar weken krijg ik de sleutels
Graag gedaan!quote:
We rekenen op niet heel veel klus-/verbouwwerk, daar zijn we toch megaslecht inquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:03 schreef Chicolate het volgende:
Uit ervaring kan ik vertellen dat verhuizen en klussen/verbouwen heel slecht zijn voor je gezonde leefpatroon. Al was het alleen al door de bijkomende stress
.
*kruipt weer terug tussen het gereedschap*
Nee valt mee, nieuwe ketel en wat inbouwapparatuur. En misschien plafond laten stucen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeee leuk! Gaat snel heMoet je nog veel klussen?
[..]
Graag gedaan!Qua saaiheid valt het nu wel mee, huisjesdingen zijn best spannend
Maar vooral fijn, meer ruimte
Creepycookie zegt me meer jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
Ooh ja ik gebruikte op een gegeven moment creepycookie
[..]
Aah the next stepCool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |