73 op de rogue en 53 op dwarf shammyquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Welk level zit je inmiddels?Mijn mage is 91 op dit moment
Maar abo is toch geen 20¤? Is toch 12,50 of zo?quote:In the EU the token sells for 85k right now. 2 milion/85k*20 ¤uro = 470 ¤uro for the mount. That's completely crazy.
Subscription of gewoon game tijd is 12-13 euro voor een maand idd. Een WoW token kost 20 euro.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar abo is toch geen 20¤? Is toch 12,50 of zo?
Op die manier, bedankt voor de uitleg. Duidelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef icemotion het volgende:
[..]
Subscription of gewoon game tijd is 12-13 euro voor een maand idd. Een WoW token kost 20 euro.
Dus om 85k gold te krijgen betaal je 20 euro. En degene die het token koopt met gold spaart 13 euro uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Als je binnen de 2 maanden na de film inlogt, krijg je een achievement met film transmog items. Iedereen zal er dan wel mee gaan rondlopen
Fight for the Alliance and Fight for the Horde reward the Warcraft Movie transmog items to players that log in within two months of the release.Die zijn mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Als je binnen de 2 maanden na de film inlogt, krijg je een achievement met film transmog items. Iedereen zal er dan wel mee gaan rondlopen
Fight for the Alliance and Fight for the Horde reward the Warcraft Movie transmog items to players that log in within two months of the release.Vooral dat zwaard is erg mooi voor Alliance spelers. Ben overigens al lang blij dat je er niet eens voor naar de Bios hoeft. Kan je tenminste afwachten of het überhaupt de moeite waard isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dat was toch al een hele tijd bekend? Inscription als profession.. ben benieuwd hoe dat nog geld kan verdienen straks..quote:
Ik las t net voor t eerst op mmo-champion.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:48 schreef icemotion het volgende:
[..]
Dat was toch al een hele tijd bekend? Inscription als profession.. ben benieuwd hoe dat nog geld kan verdienen straks..
Ik mag hopen dat ze dat wel wat spannender dan dat makenquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik las t net voor t eerst op mmo-champion.inscriptioneers maken dan scrolls waarmee je extra stats krijgt tegen raidbosses voor de rest van de week. Of het nuttig is is nog maar de vraag.
Ja, dat soort dingen! En die companion van mijn frostmage is veel te groot voor mijn gnome, dus die heb ik ook graag wat kleiner.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:13 schreef icemotion het volgende:
Ik heb iets gelezen over tomes waarmee we in ieder geval de cosmetic effecten van minor glyphs kunnen leren..
Wel beter want ik wil mn Sha shadowbeest ipv die gewone mindbender op mn priest. En als mount kunnen dienen voor mn vrienden als druid :p
Nice! Gz.quote:
wut?quote:
En Valheru, jij ook hier?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
wut?![]()
Wat gaan ze dan met inscription doen? misschien moet ik eerst de rest lezen.
Als ik het zo hoor wordt dat helemaal niks met inscription. Maar snel wijzigen op mn shaman als het zo ver komt
Hoe heten die wapens? Zijn mooi!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:00 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Nice! Gz.
----
Na een aantal maanden Ulduar eindelijk deze set vergaart:
[ afbeelding ]
Herkende ze al niet van Ulduarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:18 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
http://www.wowdb.com/items/32471-shard-of-azzinoth
Daar even kijken.
Na vele omzwervingen uiteindelijk op Nordrassil geëindigd. Kleine gemergde server .quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En Valheru, jij ook hier?Op welke server speel je?
Horde of Alliance? Ik speel Horde op Khadgar en Alliance op Balnazzarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Na vele omzwervingen uiteindelijk op Nordrassil geëindigd. Kleine gemergde server .
Horde natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Horde of Alliance? Ik speel Horde op Khadgar en Alliance op Balnazzar
Als je een keer wil samenspelen kan ik daar wel een kijkje komen nemen.
Samen een keer avondje alts lvlen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 04:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Horde natuurlijk
Zit op het moment een beetje in een wow dip, gewoon echt niks meer te doen, buiten wat exotische pets farmen.
Zit echt op legion te wachten.
Al ben je natuurlijk altijd welkom op Nordrassil
Dat is natuurlijk wel een optie. Ik dm je m'n battle tag even.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 06:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Samen een keer avondje alts lvlen?
ziet er cool uitquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:00 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Nice! Gz.
----
Na een aantal maanden Ulduar eindelijk deze set vergaart:
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me ook af. Een gamevriend zei vandaag dat gold in legion erg belangrijk was. Had hij weer gehoord van een vriend. Waarom wist hij niet. Een paar guildies zitten al op 11 keer goldcap. Ook voor legion. Ik zit pas op 3. Wil dus ook weten of ik gold moet farmen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:18 schreef Idenue het volgende:
Wat denken jullie dat er met het goud gaat gebeuren in legion?
Als iedereen straks makkelijk een paar miljoen heeft kan ik het beter investeren in TCG mounts/pets en later een keer weer verkopen ipv alle gold in mijn bags te laten.
Valt reuze mee, iedereen is nogal boos omdat er een vendor is toegevoegd die een toy verkoopt van 100k, een 34 slot bag van 500k, een pet van 1 mil en (een al eerder gedataminde) erg coole spider mount van 2 miljoen gold.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:38 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Een gamevriend zei vandaag dat gold in legion erg belangrijk was. Had hij weer gehoord van een vriend. Waarom wist hij niet. Een paar guildies zitten al op 11 keer goldcap. Ook voor legion. Ik zit pas op 3. Wil dus ook weten of ik gold moet farmen.
Ik heb gemerkt dat ik opeens vrij veel goldmissies krijg. Zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:39 schreef schaakkipje het volgende:
Een mount van 2 mil... Dus de cap wordt ook verhoogd. Ik denk dat in legion gold makkelijker te krijgen wordt. In vanilla was je al superrijk met 10k. En kijk nu eens hoeveel gold men heeft.
Ik doe nu alleen 25 petbattles per dag, maar nu ik dit zo lees ruim ik wel een paar uurtjes in voor goldfarmen. Vast de bedoeling van blizzard om iedereen aan de goldfarm te krijgen in de laatste maanden voor de expansie 😉
Ik 5k en vind DAT al heel watquote:
Met shipyard he? Dat viel mij ook op. Maar ja, dat beetje gold zet geen zoden aan de dijk als je in miljoenen gaat praten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat ik opeens vrij veel goldmissies krijg. Zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben.
Misschien moet je die shark gewoon skippen. Ik doe alleen gold en oil en die laatste voor vis. Op die andere doe ik het meer voor de salvage box. Die spaar ik op en open bij de pre expansion voor m'n kledingkast.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb al weken geen gold mission gehad op mijn shipyard. Wel een stuk of 10 left shark missions de laatste 2 maanden![]()
Ben ze maar rond gaan sturen naar guildies met het shark deuntje in de letter. Waardeloze troep.
Die hoef je toch niet op te sparen? Alles wat je ooit hebt gehad wordt toch in die kleding kast gegooid?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:59 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Misschien moet je die shark gewoon skippen. Ik doe alleen gold en oil en die laatste voor vis. Op die andere doe ik het meer voor de salvage box. Die spaar ik op en open bij de pre expansion voor m'n kledingkast.
Die shark is sowieso een nutteloze pet. Al kan je er inderdaad wel grapjes mee maken 😄
Pin me er niet op vast, maar ik dacht dat alleen de questrewards in de kast kwamen. Ook de items die je niet had gekozen destijds, maar niet de items die je gewoon random loot.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Die hoef je toch niet op te sparen? Alles wat je ooit hebt gehad wordt toch in die kleding kast gegooid?
Klopt. Je krijgt ook de items die in je void storage en gewone bags zitten.quote:Op zondag 15 mei 2016 09:01 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar ik dacht dat alleen de questrewards in de kast kwamen. Ook de items die je niet had gekozen destijds, maar niet de items die je gewoon random loot.
Is het niet account shared? Dus dat je het wel ziet op je plate toons?quote:Op zondag 15 mei 2016 09:16 schreef icemotion het volgende:
Idd, quest rewards worden toegevoegd, de rest niet tenzij je het ergens in je bags of void storage hebt.
En dan ook nog eens alleen items die je toon kan gebruiken worden geleerd. Dus al zou ik allerlei mooie plate items verzamelen op mn druid, die komen dan niet in de collection omdat Druids geen plate users zijn.
Zodra het eenmaal is toegevoegd aan de Wardrobe is het account shared. Maar een leather class kan geen plate toevoegen aan de wardrode. Alleen leather.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Is het niet account shared? Dus dat je het wel ziet op je plate toons?
Leather kan cloth ook toevoegen toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:33 schreef icemotion het volgende:
[..]
Zodra het eenmaal is toegevoegd aan de Wardrobe is het account shared. Maar een leather class kan geen plate toevoegen aan de wardrode. Alleen leather.
En als het in de wardrobe zit kan je het op al je toons zien, alleen niet gebruiken als het buiten je armor spec valt.
Nee, alle questrewards van quest die je hebt gedaan komen automatisch in je kledingkast en alle items die je hebt. Maar alles wat je hebt gehad maar hebt weggegooid is dikke pech.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Die hoef je toch niet op te sparen? Alles wat je ooit hebt gehad wordt toch in die kleding kast gegooid?
Nee, het is alleen je primary armor, dus plate kan alleen plate unlocken.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:47 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Leather kan cloth ook toevoegen toch?
Dus eigenlijk is plate het beste om de kleding op te hangen.
Och die arme jongen, nu helemaal faillietquote:Op zondag 15 mei 2016 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gristus te paard... ik speel met Asschen_sukar en vraag hem voor 4 tasjes en een handjevol gold. Stuurt 'ie me 4 tassen van 20 slots en 5k gold![]()
Level 3 Inn is geweldig. Elke week poppetje inhuren met treasure hunter. Sommige missies kan ik 800-1000 gold voor vangen door op een knopje te drukkenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och die arme jongen, nu helemaal failliet
(ik had nu net 5400 gold door op 'complete all' te klikken op 1 char van de 6 waar ik garrison missions mee doe, oh, 2e char nu 3527 gold er bij )
Met 3 treasure hunters op 1 mission krijg je geloof ik zo'n 5k hoor! (of was het nog meer?)quote:Op maandag 16 mei 2016 04:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Level 3 Inn is geweldig. Elke week poppetje inhuren met treasure hunter. Sommige missies kan ik 800-1000 gold voor vangen door op een knopje te drukken.
Zover zit ik nog nietquote:Op maandag 16 mei 2016 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met 3 treasure hunters op 1 mission krijg je geloof ik zo'n 5k hoor! (of was het nog meer?)
4k is max en dat is de blingtron mission van 1k. Dan heb je nog 275, 250, 100 en lager.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met 3 treasure hunters op 1 mission krijg je geloof ik zo'n 5k hoor! (of was het nog meer?)
Hoe kom je aan die Blingtron missie?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:52 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
4k is max en dat is de blingtron mission van 1k. Dan heb je nog 275, 250, 100 en lager.
edit: kan ook wel een 500 mission bij zijn. Dat weet ik niet meer
Ja, en enige vereiste is een level 100 follower. Gewoon geluk hebben. Elke week oude raids doen levert meer opquote:Op maandag 16 mei 2016 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zijn random en zeldzamer dan de normale missions.
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vannacht even doorgebeukt tot lvl 37, heerlijk hoe snel je met een restodr00d in dungeons komtAsschen mag wel opschieten, dacht dat hij vanochtend verder zou lvlen, maar meneer is nog steeds 13... aanmaak'n!
Ja hier. Denk dat 30 augustus niet haalbaar is voor Blizzard. Tot nu toe gaat er maar heel weining goed. Iedere zone zit vol met bugs maar de meest ergelijke zijn wel de phasing bugs. Systeem dat iedereen kan levelen in ieder gebied werkt echt totaal nog niet. Loop je op een quest item af en zie je het verdwijnen vlak voor je er bent. Ook al ettelijke quests gehad die niet wilde completen, abandon, opnieuw proberen en soms gaat het goed en soms niet. Ik zie niet hoe ze al deze bugs voor 30 augustus weten te fixen. Ook al vershillende questen gehad waar de NPC opeens hostile werd. Mobs die voor een paar miljoen hitten. Word nog spannendquote:Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Iemand anders hier nog op beta? Ben lvl 106 nu. Maar alle questslines die ik heb doen het niet, dus kan niet verder
Hoe komen dat soort bugs terecht bij Blizzard dan? Meld je alle bugs apart in een ticket ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja hier. Denk dat 30 augustus niet haalbaar is voor Blizzard. Tot nu toe gaat er maar heel weining goed. Iedere zone zit vol met bugs maar de meest ergelijke zijn wel de phasing bugs. Systeem dat iedereen kan levelen in ieder gebied werkt echt totaal nog niet. Loop je op een quest item af en zie je het verdwijnen vlak voor je er bent. Ook al ettelijke quests gehad die niet wilde completen, abandon, opnieuw proberen en soms gaat het goed en soms niet. Ik zie niet hoe ze al deze bugs voor 30 augustus weten te fixen. Ook al vershillende questen gehad waar de NPC opeens hostile werd. Mobs die voor een paar miljoen hitten. Word nog spannend
Ja. Ik denk dat ik een van de weinige ben die iedere bug die ik zie ook netjes rapporteert via de bug melder.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:59 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoe komen dat soort bugs terecht bij Blizzard dan? Meld je alle bugs apart in een ticket ofzo?
In Nederland gaat ie vanaf de 2e in premičre. Kan je op willekeurige bioscoop websites lezen, bv. pathe.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer komt die film nou uit? Ik zie 2, 10 en 17 juni telkens langskomen.
Bij de bios hier zie ik 2-6 en bij een andere vlakbij 26-5quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:29 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
In Nederland gaat ie vanaf de 2e in premičre. Kan je op willekeurige bioscoop websites lezen, bv. pathe.
Ah. Bij Pathe, Kinepolis, Bioscoop agenda en Vue vond ik allemaal 2 juni. Vandaar dat ik er vanuit ging 2e in Nederlandquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Bij de bios hier zie ik 2-6 en bij een andere vlakbij 26-5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Dat gevoel ken ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Na flink wat deletes heb ik nu op nog slechts drie realms characters staan. Alledrie de realms zijn offline. Alleen die drie
Battlenet zelf heeft ook flinke problemen volgens mij. Vriendlief werd telkens gedisconnect van Diablo. En mijn Battlenet ging ook constant offline/online/offlinequote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joepie, de servers liggen er weer uit
Ik word sowieso een beetje moe van Overwatch, prima dat ze dat spel niet uitbrengen voor Mac, maar stuur me dan ook niet wekelijks die spammerige mailtjes over de launch...quote:Op zondag 22 mei 2016 06:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de launch van overwatch, gegarandeerd dat de Login servers er dan uit klappen...
Met valor points kan je die upgrade doen. Bij de transmog tower in Stormshield staat een extra vendor waar je dan je item iets kan upgraden.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:32 schreef Omega het volgende:
Ik ben na 8 maanden weer begonnen met WoW. Nu heb ik een vraagje, ik zie bij een aantal van mijn gear 6 from 6 (dat is die crafted gear en dan 6x upgraded) maar daar onder staat 0/2 upgraded.
Wat voor upgrade is dat en hoe kan ik dat doen?
Overwatch en ik hebben dezelfde verjaardag!quote:Op zondag 22 mei 2016 06:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de launch van overwatch, gegarandeerd dat de Login servers er dan uit klappen...
Wij gaan over 2 weken met een oud WoW clubje!quote:Op zondag 22 mei 2016 07:46 schreef Isabeau het volgende:
Kaartjes voor de film gereserveerd voor 31 meiDe beste rijen waren al bezet
Ik ben bezig op Kronos 2. Best aardig gescript en druk, alleen wel redelijke lag tijdens peak hours.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:38 schreef kovenant het volgende:
nu dat Nostalrius down is, ben ik weer verder gaan kijken.
server dark-wow is nu nog leeg zeg maar.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben bezig op Kronos 2. Best aardig gescript en druk, alleen wel redelijke lag tijdens peak hours.
Waar zit je inmiddels op? Ik ben een paar dagen niet veel online geweest, dus zal wel hopeloos achter lopenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joepie, de servers liggen er weer uit
Zijn Vanilla-servers, zonder de uitbreidingen dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom speelt men eigenlijk op private servers?
Is dat echt puur en alleen om die paar euro of zitten er andere voordelen aan? Het lijkt me echt afschuwelijk om door het WoW land rond te lopen met 20 man. De community hoort in mijn optiek wel echt bij het spel.
Ah vandaarquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zijn Vanilla-servers, zonder de uitbreidingen dus.
Nostalgie, oude WoW is beter of wat dan ook, sommigen vinden dat tof
Dat is meteen de reden die het meest worden gegeven over waarom men op die servers speelt. Op de private servers heb je nog de echte community zoals je die vroeger in vanilla en tbc had. Je moest het doen met de mensen op je server en dat was het waardoor er automatisch een server community ontstond. Je wist wie de goeie spelers waren, je wist wie de eikels waren. Die lvl 15 warrior waarmee je je eerste deadmines deed kan je 45 levels later weer tegenkomen. Dat is een van de dingen die het meest wordt gemist van het huidige WoW, die hele community is er niet meer omdat je met een klik nu met vreemden in een dungeon zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef BarryOSeven het volgende:De community hoort in mijn optiek wel echt bij het spel.
Nog 70, heb tussendoor met 2 altjes gespeeld en een fiks aantal uren Stellaris gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Waar zit je inmiddels op? Ik ben een paar dagen niet veel online geweest, dus zal wel hopeloos achter lopen
Och, als je continu met 5 man rondloopt kan het heel leuk zijn, en daarna een raid vormen met alle spelers bij mekaarquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Is dat echt puur en alleen om die paar euro of zitten er andere voordelen aan? Het lijkt me echt afschuwelijk om door het WoW land rond te lopen met 20 man. De community hoort in mijn optiek wel echt bij het spel.
je weet dat er ook servers zijn waar meer mensen op spelen dan op de gemiddelde WOW server?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Fatsoenlijke xpacs spelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Een gamevriend van mij speelt op een Franse TBC server om de originele content te clearen. Je mag geen hogere of betere gear hebben dan van de bosses die ze al hebben gecleared. Ondertussen gebruiken ze wel de verbeterde addons en om aan gold te komen killen ze mobs die lang niet zoveel opleverden in de originele game. Tja...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zijn Vanilla-servers, zonder de uitbreidingen dus.
Nostalgie, oude WoW is beter of wat dan ook, sommigen vinden dat tof
Ik doe ook petbattles voor die achievement. Elke dag 25.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:56 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ja, ik verzamel alle pets en wil zo veel mogelijk achievements.
Over welke achievement heb jij het?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:21 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Ik doe ook petbattles voor die achievement. Elke dag 25.
Hoe ver ben jij? Ik zit op 3950. Nog heel wat weekjes dus
pvp 5kquote:
Uitstekend!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens t-shirts bestel van de Blizzard webshop? En zo ja wat vinden/vonden jullie van de kwaliteit daarvan??
Ik heb een t-shirt besteld daar, maar nog niet binnen, dus geen ervaring met de t-shirtsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens t-shirts bestel van de Blizzard webshop? En zo ja wat vinden/vonden jullie van de kwaliteit daarvan??
Ik zit op Balnazzar bij een NL alliance guild. Is wel een PVP-server, weet niet of je daar zin in hebt. De guild heet "De Nederlandse Vrienden", ironisch genoeg is 80% van de leden Belgisch, en zijn de twee GM's Belgenquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:40 schreef Abdus18 het volgende:
Als ik terugkom van vakantie maar eens naar de film gaan. En dan maar weer eens met de guild archi mythic clearen, lang niet meer gedaan. En misschien eens een alliance char maken, maar welke server hmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermakelijke film inderdaad verder, geen 10/10 maar zeker een nette 7 a 8![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Voor wie de film gezien heeft (uiteraard in spoiler, want spoiler):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermakelijke film inderdaad verder, geen 10/10 maar zeker een nette 7 a 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]Oh verkeerd gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat moet hem wel zijn volgens mij. Mijn lorekennis is wel roestig dus weet t niet zeker
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ach die heb je tegenwoordig in een paar dagen weer terug qua level.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga al m'n chars op Khaadgar deleten, minus de lvl 95 undead tankwarrior, waar ik AL M'N FUCKING TROEP naartoe stuur en vervolgens een paid char transfer naar Nordrassil mee doe, want Khadgar is zo dood als wat, geen lol meer aan om daar bezig te zijn...
Ik zeg doei tegen een lvl 90 shaman, warlock, hunter, rogue, en verder 88 druid, 74 warrior en nog wat lower lvl gespuis
Uhu, maar al die altjes boeiden me sowieso niet meer. Stonden maar wat te niksenquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach die heb je tegenwoordig in een paar dagen weer terug qua level.
Gewoon ideal gebruiken, werkt prima.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het ligt dus aan paypal, die staat het niet toe, terwijl ik maandelijks met diezelfde paypal m'n gametime betaal
Die stuurt me niet naar mijn ING, maar meteen naar History/Status, waar 'ie dan eeuwig op Pending hangtquote:
Ik ben gister geweestquote:Op zondag 5 juni 2016 14:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
Eergisteren naar de Warcraftfilm geweest, ondanks de kritieken vond ik het best ok wegkijken.
Ik las de kritieken, maar zag daarentegen ook de waardering op IMDB. Dus ik had zoiets van 'ik zie wel wat het wordt', maar het viel inderdaad niet tegen. Het zag er allemaal netjes uit.quote:
Er zaten ook veel grappige momenten in vond ikquote:Op zondag 5 juni 2016 14:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik las de kritieken, maar zag daarentegen ook de waardering op IMDB. Dus ik had zoiets van 'ik zie wel wat het wordt', maar het viel inderdaad niet tegen. Het zag er allemaal netjes uit.
Eindelijkquote:Op zondag 5 juni 2016 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuuuuj lvl 100 en ik mis m'n xp bar al
Bij ons ook aardig wat ouderen jaquote:Op zondag 5 juni 2016 15:04 schreef Maureentje het volgende:
Er zaten ook veel grappige momenten in vond ikEen persoon in onze groep speelt het spel niet en die vond het ook een leuke film
De zaal hier zat echt vol,zo vol heb ik hem nog nooit gezien. Wel veel jongens en oude mannen (50+) Helaas geen bekenden gezien hahaha
Tofquote:Op zondag 5 juni 2016 15:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Eindelijk
Kan je deze week wel op sleeptouw nemen door dungeons en raids
Bij ons zaten ook kinderen van een jaar of 7 a 8, dat vond ik toch echt wat te jong. Wij hadden trouwens een praktisch lege zaal vrijdagmiddag, 's avonds zat al redelijk volgeboekt. Wel fijn dat ik hem in Dolby Cinema gezien heb, al vind ik dat 3D echt geen meerwaarde heeft. Maar dat vind ik van 3D in het algemeen.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons ook aardig wat ouderen jaEn iedereen leek elkaar te groeten als ze naast je gingen zitten. Hing een heel erg relaxte sfeer. Wel ook veel type game-nerds, dus ook wat stereotype
![]()
Nou Drizzt_DoUrden, veel plezier in Tanaan alvast
Ik vind het echt vreselijk irritant. Echt nog geen enkele film tegen gekomen waar het iets toe voegt.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleen maar mensen die klagen over 3D, ik ken niemand die er lyrisch over is. Iemand hier?
Ik vind het ook vreselijk en kijk liever zonder zo'n stomme bril. Maar dan was het niet in XD Atmos.
Eens zien of ik snel betere gear kan vindenquote:Op zondag 5 juni 2016 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons ook aardig wat ouderen jaEn iedereen leek elkaar te groeten als ze naast je gingen zitten. Hing een heel erg relaxte sfeer. Wel ook veel type game-nerds, dus ook wat stereotype
![]()
Nou Drizzt_DoUrden, veel plezier in Tanaan alvast
quote:Op zondag 5 juni 2016 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens zien of ik snel betere gear kan vindenIk stond eerder vandaag bij de Ring of Trials, keek verlekkerd naar de gear, kocht er eentje en oeps! Alleen voor War Games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |