jep, nog vakantiequote:
Klopt, maar omdat ik vakantie heb weet ik af en toe niet eens welke dag het isquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK.. Geen idee hoelang dat tegenwoordig is.. Maar woensdags ben je toch altijd vrij
Kun je nagaan hoe ik en Mo ons af en toe voelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat ik vakantie heb weet ik af en toe niet eens welke dag het is
de weg kwijtquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik en Mo ons af en toe voelen
ja, dan mag ik weer beginnenquote:
Oh nee hoor, maar ik heb regelmatig dat ik niet precies weet welke dag het is.quote:
Gewoon lekker druk bezig zijn!quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar ik heb regelmatig dat ik niet precies weet welke dag het is.
En vervelen doe ik me nooit.
Truste.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon lekker druk bezig zijn!slaaptijd al is het vakantie
quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon lekker druk bezig zijn!slaaptijd al is het vakantie
Ah OKquote:
quote:Amazing Slow Downer for Windows
Change the speed of the music - from 20% (one fifth speed) to 200% (double speed) without changing the pitch.
Wrong key? Change the pitch in semi-tones - at full or changed speed.
Out of tune? Adjust the pitch in cents (100ths of a semi-tone) to suit your instrument.
Real-time processing - all described above is done in real-time - just insert the CD and press the play button!
Also slows down MP3, Wave, Windows Media Audio, Ogg, FLAC and AAC/M4A files on your computer in real-time.
Note: M4P files from the iTunes store is now supported.
Great stereo sound quality!
System requirements:
Compatible with Windows XP, Vista, Windows 7, 8 and 10 (including 64-bit versions of each OS).
Download the trial version of Amazing Slow Downer for Windows now!
Jeumig, dan neem ik wel de fiets.quote:Honderden bussen in Engeland dragen vanaf 23 mei advertenties met de tekst 'Subhan Allah'. Dit betekent 'Allah is groot'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ok, dat is ook erg neutraal.....daar worden nooit oorlogen voor gevoerd.quote:Omdat het in Londen niet is toegestaan om advertenties met politieke boodschappen af te beelden in het openbaar vervoer is gekozen voor een religieuze tekst.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Niks gemerkt, maar ik was ook met andere dingen bezig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef chufi het volgende:
Ah FoK is weer terug... Ik had een reactie geplaatst maar de cloudfare onbereikbaar pagina sprong weer eens te voorschijn...
Geen idee wat ik doe, denk dadelijk even snel een uurtje naar de overkant, straks komt baardaap misschien nog en ik ben vanmiddag even het centrum in gegaan, langs de Action en de vakslager, heb lekkere broccolli/gehakt ovenschotel en excellent rundvlees salade gekocht voor als ik honger krijg.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:06 schreef chufi het volgende:
Vanavond deel 2 van de ESF 1/2 finale.. Denk niet dat ik vanavond kijk
Smakelijk voor straks dan maar alvast.. Ik hoor net dat er helemaal geen ESF is vanavond, maar morgen pas... Kun je nagaan hoe hard ik meeleefquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee wat ik doe, denk dadelijk even snel een uurtje naar de overkant, straks komt baardaap misschien nog en ik ben vanmiddag even het centrum in gegaan, langs de Action en de vakslager, heb lekkere broccolli/gehakt ovenschotel en excellent rundvlees salade gekocht voor als ik honger krijg.
Morgenavond toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:06 schreef chufi het volgende:
Vanavond deel 2 van de ESF 1/2 finale.. Denk niet dat ik vanavond kijk
Ik moet leren eerst alles te lezen voordat ik reageerquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk voor straks dan maar alvast.. Ik hoor net dat er helemaal geen ESF is vanavond, maar morgen pas... Kun je nagaan hoe hard ik meeleef
Gebeurt iedereen wel eensquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet leren eerst alles te lezen voordat ik reageer
Foei. Weekend onverwachts. Vier woningen gestript.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet leren eerst alles te lezen voordat ik reageer
Ja er is echt een boel weg maar alles staat op oog hoogte.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:58 schreef chufi het volgende:
Ja logisch als jullie alles weggehaald hebben of verplaatst...
Maar sterkte
Dat is wel handigquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja er is echt een boel weg maar alles staat op oog hoogte.
En beugels in de plee en de douche. Nieuw bed. Anyway ze kan er zo inquote:
Mijn zus en ik zijn net Geer en Goor. We hadden ook wat dekbedovertrekken nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En beugels in de plee en de douche. Nieuw bed. Anyway ze kan er zo in
Dus die is het gewordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus en ik zijn net Geer en Goor. We hadden ook wat dekbedovertrekken nodig.
Zus zegt die vind ik wel leuk. Ik zeg mehhh. Keek mijn zus naar het plaatje zegt tering dat lijkt wel een rouwkaart. De mevrouw naast ons proestte
zaterdagavond feest, met chips, cola en laat opblijvenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgenavond toch?
Whatever, ik ga zaterdag pas kijken.
En maximaal smsenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
zaterdagavond feest, met chips, cola en laat opblijven
Ik ook niet.. Ik hoorde trouwens dat er een limiet van max. 20 smsjes is ingesteld.. Benieuwd of dat verschi lmaaktquote:
ik ga lekker kijken zaterdag, de rest boeit mij nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik hoorde trouwens dat er een limiet van max. 20 smsjes is ingesteld.. Benieuwd of dat verschi lmaakt
Zou leuk zijn als ie wint natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga lekker kijken zaterdag, de rest boeit mij niet
jij bent voor Turkije?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan scheur it toeterend door de stad met de vlag buitenboord
Die gaf ik altijd aan mijn zus voor heur verjaardag.quote:
das liefquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die gaf ik altijd aan mijn zus voor heur verjaardag.
ik dacht die eet geen turks brood meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Er niet heen gaan bv.. Vroeger had ik nog familie wonen aan de Bosporus.. Nu niemand meer
En sinds kort dus helemaal geen Turks brood meer, duidelijk.quote:
A;s ik dan brood eet is het meestal meergranen ipv dat wit.. Way op zich af en toe ook best wel lekker is ..quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En sinds kort dus geen Turks brood meer, duidelijk.
Meestal bruine of tarwebollen, niet die grove maar een beetje fijn, vandaag van de warme bakker ipv AH.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
A;s ik dan brood eet is het meestal meergranen ipv dat wit.. Way op zich af en toe ook best wel lekker is ..
Ik heb nog 2 sneetjes donkerbruin .. Morgen maak ik daar een tosti van..quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal bruine of tarwebollen, niet die grove maar een beetje fijn, vandaag van de warme bakker ipv AH.
Wit vind ik wel lekker, te grof niet, een beetje luchtig stel ik ook op prijs.
Zie nu een gruwelijk niet leukequote:
Maak me gekquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 sneetjes donkerbruin .. Morgen maak ik daar een tosti van..
De wat ?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:27 schreef chufi het volgende:
Nu op de Spaanse Masterchef... Maak iets lekkers van de kop van : schaap, tonijn, haan, inktvis, koe, varken of nog een paar koppen... Echt niet smakelijk om te zien dit
Ja, ik wil niemand misselijk maken op de vroege ochtend, anders had ik hem wel achter een spoiler geduwd.quote:
In mijn eerste jaren in Spanje, werd ik ooit door een zwager naar de slager gestuurd om "cesos" te halen en ja hoor lamshersentjes... Ik vond dat toen niet leuk.. Heb ze ook niet gegetenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik wil niemand misselijk maken op de vroege ochtend, anders had ik hem wel achter een spoiler geduwd.
Overigens rook het best goed als het gebakken werd, dat kan ik me nog herinneren, maar toch heb ik het niet gegeten.
Ik was eind jaren 60 een klein jochie, en ging met mijn moeder en oma (die is Duitse) regelmatig op zaterdag met buslijn 44 naar Aken om te winkelen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn eerste jaren in Spanje, werd ik ooit door een zwager naar de slager gestuurd om "cesos" te halen en ja hoor lamshersentjes... Ik vond dat toen niet leuk.. Heb ze ook niet gegeten
Bloedworst aten we vroegen als ook regelmatig. In Spanje heben ze "morcilla' dat lijkt er ook op, maar ik vond dat niet lekker.. Maar laatste maakte ik een recept en daar hoort eigenlijk ook bloedworst in. Bij de vleeswaren in de super hebben ze het in plakken.. Dus weer eens geprobeerd en ik vond het om eerlijk te zijn best lekker.. Wel goed doorbakken dat welquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was eind jaren 60 een klein jochie, en ging met mijn moeder en oma (die is Duitse) regelmatig op zaterdag met buslijn 44 naar Aken om te winkelen.
Hier in Nederland had ik dat toen nog nooit gezien, mijn vader at wel bloedworst, dat heb ik zelf destijds ook gegeten maar zou ik nu niet meer eten, Engelsen noemen dat weer 'black pudding'.
En op 12-5-16 lees je dit:quote:Caitlyn Jenner: Ik geniet als vrouw meer van het leven
Ben benieuwd wat het volgende maand weer gaat worden, het is en blijft een gedrocht om naar te kijken.quote:'Caitlyn Jenner overweegt weer een man te worden'
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:19 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Woutertje, Woutertje, wiebelwiebelwiebelwiebelwoep.
Ik zie dat nooit in de supermarkt. Ik vind het ook lekker met een plakje appel eropquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Bloedworst aten we vroegen als ook regelmatig. In Spanje heben ze "morcilla' dat lijkt er ook op, maar ik vond dat niet lekker.. Maar laatste maakte ik een recept en daar hoort eigenlijk ook bloedworst in. Bij de vleeswaren in de super hebben ze het in plakken.. Dus weer eens geprobeerd en ik vond het om eerlijk te zijn best lekker.. Wel goed doorbakken dat wel
Ik heb het ook alleen maar bij de Vomar gezienquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit in de supermarkt. Ik vind het ook lekker met een plakje appel erop
Moet ik die maar eens vinden. Die ziet iig niet hier.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar bij de Vomar gezien
Kinkerstraat zit er 1quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik die maar eens vinden. Die ziet iig niet hier.
[..]quote:
Sjesus zou niet weten waar of in het eerste stuk ik kom meestal tot de hoek Bilderdijk de rest is/was meestal bouwvalquote:
Fiets/loop ik wel een keer door.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Sjesus zou niet weten waar of in het eerste stuk ik kom meestal tot de hoek Bilderdijk de rest is/was meestal bouwval
In het 1e stuk idd nummer 34
Dikke plak natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn er 2 uitvoeringen. dikke plak of dunne plakjes
AH heeft ze ook onlinequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dikke plak natuurlijkGodver nu zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |