jep, nog vakantiequote:
Klopt, maar omdat ik vakantie heb weet ik af en toe niet eens welke dag het isquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK.. Geen idee hoelang dat tegenwoordig is.. Maar woensdags ben je toch altijd vrij
Kun je nagaan hoe ik en Mo ons af en toe voelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:22 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat ik vakantie heb weet ik af en toe niet eens welke dag het is
de weg kwijtquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik en Mo ons af en toe voelen
ja, dan mag ik weer beginnenquote:
Oh nee hoor, maar ik heb regelmatig dat ik niet precies weet welke dag het is.quote:
Gewoon lekker druk bezig zijn!quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar ik heb regelmatig dat ik niet precies weet welke dag het is.
En vervelen doe ik me nooit.
Truste.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon lekker druk bezig zijn!slaaptijd al is het vakantie
quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon lekker druk bezig zijn!slaaptijd al is het vakantie
Ah OKquote:
quote:Amazing Slow Downer for Windows
Change the speed of the music - from 20% (one fifth speed) to 200% (double speed) without changing the pitch.
Wrong key? Change the pitch in semi-tones - at full or changed speed.
Out of tune? Adjust the pitch in cents (100ths of a semi-tone) to suit your instrument.
Real-time processing - all described above is done in real-time - just insert the CD and press the play button!
Also slows down MP3, Wave, Windows Media Audio, Ogg, FLAC and AAC/M4A files on your computer in real-time.
Note: M4P files from the iTunes store is now supported.
Great stereo sound quality!
System requirements:
Compatible with Windows XP, Vista, Windows 7, 8 and 10 (including 64-bit versions of each OS).
Download the trial version of Amazing Slow Downer for Windows now!
Jeumig, dan neem ik wel de fiets.quote:Honderden bussen in Engeland dragen vanaf 23 mei advertenties met de tekst 'Subhan Allah'. Dit betekent 'Allah is groot'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ok, dat is ook erg neutraal.....daar worden nooit oorlogen voor gevoerd.quote:Omdat het in Londen niet is toegestaan om advertenties met politieke boodschappen af te beelden in het openbaar vervoer is gekozen voor een religieuze tekst.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Niks gemerkt, maar ik was ook met andere dingen bezig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef chufi het volgende:
Ah FoK is weer terug... Ik had een reactie geplaatst maar de cloudfare onbereikbaar pagina sprong weer eens te voorschijn...
Geen idee wat ik doe, denk dadelijk even snel een uurtje naar de overkant, straks komt baardaap misschien nog en ik ben vanmiddag even het centrum in gegaan, langs de Action en de vakslager, heb lekkere broccolli/gehakt ovenschotel en excellent rundvlees salade gekocht voor als ik honger krijg.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:06 schreef chufi het volgende:
Vanavond deel 2 van de ESF 1/2 finale.. Denk niet dat ik vanavond kijk
Smakelijk voor straks dan maar alvast.. Ik hoor net dat er helemaal geen ESF is vanavond, maar morgen pas... Kun je nagaan hoe hard ik meeleefquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee wat ik doe, denk dadelijk even snel een uurtje naar de overkant, straks komt baardaap misschien nog en ik ben vanmiddag even het centrum in gegaan, langs de Action en de vakslager, heb lekkere broccolli/gehakt ovenschotel en excellent rundvlees salade gekocht voor als ik honger krijg.
Morgenavond toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:06 schreef chufi het volgende:
Vanavond deel 2 van de ESF 1/2 finale.. Denk niet dat ik vanavond kijk
Ik moet leren eerst alles te lezen voordat ik reageerquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk voor straks dan maar alvast.. Ik hoor net dat er helemaal geen ESF is vanavond, maar morgen pas... Kun je nagaan hoe hard ik meeleef
Gebeurt iedereen wel eensquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet leren eerst alles te lezen voordat ik reageer
Foei. Weekend onverwachts. Vier woningen gestript.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet leren eerst alles te lezen voordat ik reageer
Ja er is echt een boel weg maar alles staat op oog hoogte.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:58 schreef chufi het volgende:
Ja logisch als jullie alles weggehaald hebben of verplaatst...
Maar sterkte
Dat is wel handigquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja er is echt een boel weg maar alles staat op oog hoogte.
En beugels in de plee en de douche. Nieuw bed. Anyway ze kan er zo inquote:
Mijn zus en ik zijn net Geer en Goor. We hadden ook wat dekbedovertrekken nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En beugels in de plee en de douche. Nieuw bed. Anyway ze kan er zo in
Dus die is het gewordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus en ik zijn net Geer en Goor. We hadden ook wat dekbedovertrekken nodig.
Zus zegt die vind ik wel leuk. Ik zeg mehhh. Keek mijn zus naar het plaatje zegt tering dat lijkt wel een rouwkaart. De mevrouw naast ons proestte
zaterdagavond feest, met chips, cola en laat opblijvenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgenavond toch?
Whatever, ik ga zaterdag pas kijken.
En maximaal smsenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
zaterdagavond feest, met chips, cola en laat opblijven
Ik ook niet.. Ik hoorde trouwens dat er een limiet van max. 20 smsjes is ingesteld.. Benieuwd of dat verschi lmaaktquote:
ik ga lekker kijken zaterdag, de rest boeit mij nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik hoorde trouwens dat er een limiet van max. 20 smsjes is ingesteld.. Benieuwd of dat verschi lmaakt
Zou leuk zijn als ie wint natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga lekker kijken zaterdag, de rest boeit mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |