Pffff...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:42 schreef possetje het volgende:
in dit nummer zingt stevie wonder : too high, letterlijk vertaald "te hoog" , wat betekend dat iemand aan de verdovende middellen zit!
en
Het is ook onderdeel van een nummer van de Trainspotting soundtrack, dat ook op single is uitgebracht:quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is niet echt een nummer maar wel een mooie tekst:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het is ook onderdeel van een nummer van de Trainspotting soundtrack, dat ook op single is uitgebracht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ja dat is een goede!quote:
Deze is ook wel leuk:quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef starla het volgende:
[..]
Ja dat is een goede!
Duurde trouwens even voordat ik door had dat het ging om -wat ik het meest voor de hand liggend vind- een heroneverslaving, omdat ik vroegh nooit echt naar de tekst luisterde van een nummer
Mr. Brownstone van Guns n' Roses is ook zo'n nummer, maar de tekst is wat minder heftig dan Master of Puppets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door ToT op 21-05-2016 15:13:57 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |