Deze is niet van de aldi. Deze is van de AH.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:51 schreef LuDann het volgende:
Jagar, wat klote!Ik hoop dat het meevalt met het regelen van een nieuw rijbewijs.
En Stippel, fijn dat wurm weer beter is! Die yoghurt ziet er lekker uit.
Ssssst, dat is precies wat ik probeer te creëeren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:25 schreef pinquit het volgende:
Nooooohhh N al 1Hou opppp!
Verlatingsangst for life nu dus he, die gaat nevernooitniet het huis uit. Maar dat wil je toch juist?![]()
Ik had het online even opgezocht en zag dat de AH zelfs 2 verschillende merken heeft van kokosyoghurt. Ik mis yoghurt wel. Vooral tijdens het koken eigenlijk, niet zozeer om zo te eten. Ekoplaza moet ik ook nog eens heen binnenkort, voor edelgistvlokken. Schijnt dat dat een beetje naar parmezaanse kaas smaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:11 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Deze is niet van de aldi. Deze is van de AH.
Binnenkort komen er ook andere variant smaakjes uit (volgens hun fb pagina)
Ach gut, pokjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:57 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben vandaag verplicht een dagje vrij, want L. moest zojuist met waterpokken van de opvang worden opgehaald. Pokje en ik zijn dus een dag extra thuis. Ze is nog vrolijker dan normaal, dus geen straf. Zo maar even havermout scoren, al lijkt ze nu nog nergens last van te hebben.
Volgens mij had ik dat ook bij de jumbo XL zien staan. Mega schap vol allerlei zaden, vlokken toeters en bellen. Ik had jammer genoeg niet genoeg tijd om daar uitgebreid te kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:23 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik had het online even opgezocht en zag dat de AH zelfs 2 verschillende merken heeft van kokosyoghurt. Ik mis yoghurt wel. Vooral tijdens het koken eigenlijk, niet zozeer om zo te eten. Ekoplaza moet ik ook nog eens heen binnenkort, voor edelgistvlokken. Schijnt dat dat een beetje naar parmezaanse kaas smaakt.
Wat rot van het slechte slapen Mariposas! Slopend is dat. En Jagar, dat s'nachts feesten is zoooo herkenbaar.![]()
Memorylane voor Selvaria.Niet te geloven dat ze morgen alweer 1 jaar oud is!
Doorslaaps voor A van pinq! Wat goed, ik ben een beetje jaloers.Maar hier de laatste paar dagen ook nog maar 1 nachtvoeding opeens. Bizar, zo *hop* van minstens 3 naar 1 keer een paar slokken. Jammer dat ze alleen nog een aantal keer gewoon wakker wordt van iets en dan getroost moet worden.
Aw Kris, je pokje.Hopelijk krijgt ze er weinig last van.
Ja, zieke kindjes horen thuis natuurlijk, mee eens. J was echter niet ziek toen. Geen koorts, gewoon vrolijk, gewoon eten en drinken etc. Vandaar de vraagquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:47 schreef Krisvc het volgende:
Beleid. Zieke kindjes horen thuis en niet op de opvang. Bij de waterpokken is er één lijn getrokken dat zolang de pokken niet ingedroogd zijn ze thuis moeten blijven. Koorts ondanks vrolijk en niet ziek kind is ook ophalen. Ik kan me er wel in vinden.
Als ie over zes maanden nog niet doorslaapt is dat nog steeds normaal volgens mijquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik las een doorslaap! Wat tof!
Dan meteen een vraagje daar over voor de minibabymama's - hoe slapen die van jullie 's nachts? Ik word toch weer onzeker van de 'slaaptiealdoor'-vragen die mensen altijd stellen. Nee dus.. En volgens mij is dat normaal toch, voor een baby van 9 weken? Hij drinkt eigenlijk de hele dacht gewoon om de drie uur. Dus ook 's nachts, dat gaat dan gewoon door. Ik vind het niet erg ook eigenlijk, ik kan 'm meestal na de voeding en een boer en wat knuffels weer zo in z'n wieg leggen
. Tot een uur of 6, dan moet 'ie meestal poepen en dat gaat met veel gekreun en gegil
.
jonge, mijn baby van bijna 8 maanden slaapt nog niet door.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Dan meteen een vraagje daar over voor de minibabymama's - hoe slapen die van jullie 's nachts? Ik word toch weer onzeker van de 'slaaptiealdoor'-vragen die mensen altijd stellen. Nee dus.. En volgens mij is dat normaal toch, voor een baby van 9 weken? Hij drinkt eigenlijk de hele dacht gewoon om de drie uur. Dus ook 's nachts, dat gaat dan gewoon door. Ik vind het niet erg ook eigenlijk, ik kan 'm meestal na de voeding en een boer en wat knuffels weer zo in z'n wieg leggen
. Tot een uur of 6, dan moet 'ie meestal poepen en dat gaat met veel gekreun en gegil
.
Suze slaapt nog niet door , 9 van de 10 nachtenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
.
De vpk van het cb vroeg hoe vaak ze dronk s nachts, maar ik weet het echt niet. Ze hapt tegenwoordig zelf aan, dus ik doe niet eens meer een lichtje aan en slaap zelf dus ook lekker verder, maar 2-3x is het zeker wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
.
Dit is helemaal normaal, en ook goed, want hij heeft die melk nodig. En heerlijk dat je hem gewoon weer kunt terugleggen. Ik vond nachtvoedingen niet zo erg, als je inderdaad meteen weer kunt doorslapen. Dan is het allemaal wel te doen. De nachtvoedingen zullen vanzelf minder worden. Als hij langer tussen de voedingen kan. I heeft tot 15 maanden nog om 1 nachtvoeding gevraagd, soms 2. Bij 15 maanden hield ze daar uit zichzelf mee op en ging ze echt doorslapen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag is A naar het KDV en hebben we mamaenTasdag. Hij is al in bad geweest, heeft weer korte nagels en ligt nu lekker op mij te pitten zonder dat ik op hoef te staan om voor A te zorgen. Fijne dagen vind ik dit.
Ik heb een zoontje van nu precies 3 maanden. Hij was vannacht om 01:00 en 04:00 wakker en ging pas weer slapen als hij wat te eten had gekregenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
.
Dat is vaak ook ons schema...quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh nou primadank voor de reacties! Nu is het meestal een voeding rond 21:00, dan rond 00:00, 3:00 en dan 6:00. Mooi dus. Annie sliep op FV al vrij snel door (rond een maand of 4) dus ik had even twijfels, vandaar.
Klinkt tof! Ja, kokosmelk en room gebruik ik vaak bij curry's enzo, maar kan vanwege de smaak niet altijd. Haverroom blijkt waterdun, dus dat is ook niet geschikt als vervanger. Maar goed, beetje offtopic.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:47 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat ook bij de jumbo XL zien staan. Mega schap vol allerlei zaden, vlokken toeters en bellen. Ik had jammer genoeg niet genoeg tijd om daar uitgebreid te kijken.![]()
Glutevrije vak was ook veel groterEn meestal zit daar ook km-vrij en ei-vrij bij
yoghurt om te koken... gebruik je nu ook wel eens kokosroom? Ook lekker bij veel gerechten hoorLekker in combi met gember en/of sinaasappel
![]()
Zie je wel, twee dagen terug zei je nog dat ze dat nog lang niet deedquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:35 schreef LuDann het volgende:
Doorslapen, ik hoop dat die van mij dat ooit gaat doen.![]()
Met 9 maanden dus nog niet en dat is vrij normaal geloof ik. Nachtvoedingen zijn zeker als ze nog zo klein zijn ook wel goed voor ze.
Ik had vandaag afgesproken met Bloesem, Cassandra en Gevalletje. Was heel gezellig.We liepen even naar de supermarkt met alle kleintjes in de doek of drager en hadden veel bekijks.
Zo leuk om te zien hoeveel ze allemaal gegroeid zijn!
Wolk is geloof ik opgestaan met een nieuwe feature, ze zegt opeens best veel na. Eerst twijfelde ik of het misschien toeval was, maar dat lijkt het niet te zijn. Het begon in de ochtend, dan zeg ik altijd 'hop' als ik haar op de commode zet. Zegt ze ook 'hop'.En toen vroeg ik 'ja?', zegt zeg 'ja'.
En later bij weggaan en dag roepen naar haar vader zei ze ook 'daaa' tot 3 keer toe. Ze lijkt toch wel mij te bedoelen als ze 'nana' zegt en toen we gingen eten zei ze 'eten'. Het hek is wel van de dam opeens.
![]()
Oh en ze stond bij Bloesem thuis weer even een seconde of 5 gewoon los! Leek langer, maar volgens mij was het zoiets.Klinkt heel kort, lijkt een eeuwigheid.
Ik kan het me van E ook niet zo herinneren, maar dit was wel heul duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef LuDann het volgende:
LB, wat lief van die handjes ontdekken.Klinkt echt heel grappig. Ik heb die fase bij Wolk niet opgemerkt, vreemd genoeg.
Ja, ik dacht ook echt dat het nog wel even ging duren want ze zei nog helemaal niks herkenbaars.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:48 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zie je wel, twee dagen terug zei je nog dat ze dat nog lang niet deed
Jullie meet zag er heel gezellig uit, N. en ik houden ons aanbevolen!
Hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan het me van E ook niet zo herinneren, maar dit was wel heul duidelijk
[ link | afbeelding ]
Haha voor in zn plakboek!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Die foto is echt briljant! Haha!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kers op de taart moest 'ie ook nog niesen terwijl z'n mond vol was. Zat ik dus ook helemaal onder![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die foto is echt briljant! Haha!
W. Kan af en toe nog heerlijk met zn eigen handen zitten spelen. Leuk om naar te kijken vind ik dat.
En serieus he, leuk hoor, dat vaste voedsel.
Maar eh, hoe voorkom je dit:Het kan nog veel erger hoor, wacht maar tot hij leert om z'n handen in z'n haar te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kers op de taart moest 'ie ook nog niesen terwijl z'n mond vol was. Zat ik dus ook helemaal onder![]()
Dit stoeltje kan helaas niet rechter en hij zit nog te wiebelig voor zijn kinderstoel vind ik. Dus 't is even zo, al is dat niet ideaal nee..quote:
Dat oog wrijven hadden we hier gisteren inderdaad, nadat meneer zijn hand samen met een hap bruine bonen in zn mond had gestopt. Ik hoopte dat dat een eenmalige onhandige actie zou zij eigenlijk..quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:25 schreef Mariposas het volgende:
Haha die foto LB! Ik geloof dat L zijn handen ter kennis heeft aangenomen.
Sillie, dat valt nog reuze mee. L stopt altijd z'n handen in z'n mond, wrijft daarna in z'n oogjes, en strijkt dan ook nog een nonchalant door z'n blonde lokken.
Gewoon een beetje oefenen, dan krijg je uiteindelijk ditquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat oog wrijven hadden we hier gisteren inderdaad, nadat meneer zijn hand samen met een hap bruine bonen in zn mond had gestopt. Ik hoopte dat dat een eenmalige onhandige actie zou zij eigenlijk..
M doet het expres. Dan gaat haar handje (met peer/wortel/sperzieboon/etc) recht opzij, op de rand van het blad, zodat haar handje net naast het blad hangt en dan gaat ze naar me grijnzen. Dan zeg ik 'Neenee', zegt zij 'jaja'*grijns*handjelos*dubbelgrijns*quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Mariposas het volgende:
En we hebben het nu over het gezicht. Ik zal nog maar niet beginnen over de vloer. Als L het een beetje zat begint te worden zwaait ie zo alles van z'n blad af.
WOOOOOWWquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
M doet het expres. Dan gaat haar handje (met peer/wortel/sperzieboon/etc) recht opzij, op de rand van het blad, zodat haar handje net naast het blad hangt en dan gaat ze naar me grijnzen. Dan zeg ik 'Neenee', zegt zij 'jaja'*grijns*handjelos*dubbelgrijns*![]()
(overigens denk ik niet dat ze nee/ja begrijpt, maar op één of andere manier is dat wel steeds haar reactie..)
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Gewoon een beetje oefenen, dan krijg je uiteindelijk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een leuke Masha!
![]()
S. is te groot voor de cosleeper. Kom ik nu achter.![]()
Hier 7 weken oude baby geen doorslaper helaas. Komt om 3 uur. Na fles een half uurtje op schoot zit vanwege krampjes en huilen. Daarna lijkt het hoed te gaan vervolgens nog in bed half uurtje huilen met hand op hem.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
.
En de Beer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 05:03 schreef Limone het volgende:
[..]Wat een leuke Masha!
![]()
S. is te groot voor de cosleeper. Kom ik nu achter.
Hoe oud is ie MM?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:06 schreef mousemicky het volgende:
Hoera! Jarige N![]()
![]()
Hier heb ik een superblije baby, die vol trots voorop de fiets naar iedereen zat te lachen! En wat vind ik het superfijn dat ik nu gewoon op de fiets kan met 2 kindjes en binnen 5 minuten op de PSZ ben, en niet 20-25 minuten aan het lopen ben met een treuzelende peuter![]()
En verder heb ik een klacht: waarom wordt mijn baby zo snel grootAls ik m op mn buik draag in de tula, kan ik mn kin op zn hoofd leggen, hij draagt maat 74/80, en kan dus de kleren aan die ik had liggen van J's tweede zomer (die was toen 16-20 maanden)
Knijp je ook het washandje uit waar de havermout in zit? Daarmee lekker inzepen..quote:Op donderdag 12 mei 2016 06:18 schreef Krisvc het volgende:
Mijn kleine Pokje is zo sneu. Er komen steeds meer pokjes bij en ze jeuken zo. Ze heeft wel heel goed geslapen, 19:00-4:30. Daarna wilde ze niet meer slapen, want koorts en jeuk. Heel veel havermout badjes maar vandaag. Maar verder is ze nog steeds vrolijk en blij, gelukkig.
I knowquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:05 schreef Mariposas het volgende:
Jeetje l0t, is jouw verlof al weer zowat voorbij?Voor mijn gevoel is jouw baby echt pas 4 weken oud ofzo...
Blijkbaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:03 schreef twist02 het volgende:
Ik vond het al snel dat onze Minion nu langzaam richting maat 86 gaat, maar het kan dus nog sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou eigenlijk? Ook al de laatste loodjes?
All over beterschapswensen voor de baby's en mama's
Het ging hier laatst toch over slechter slapende grotere baby's? M. ging al steeds iets later slapen 's avonds, maar nu met die warmte is het helemaal drama pff. Ze ligt continu rondjes te draaien in bed en zichzelf weer wakker meppen als ze bijna slaapt. Overdag slaapt ze ook weinig, dus 's avonds is ze lekker sjaggo. En dan moet het nog echt zomer worden. Ik heb er nu al zin in![]()
Ik zou: in een lauw bad zetten of lauwig douchen om temp naar beneden te halen en pcm erin frotten. Veel laten drinken. En naast je laten slapen..quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:10 schreef SaskiaR het volgende:
N. zit ook in de ziekenboeg... 40 graden koorts...de hele dag al hangerig en moe, kom nu pas op het idee te tempen...
Zouden jullie nog wat doen? Pcm ofzo? Of gewoon effe afwachten?
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Nog gefeliciteerd, N en Selveria! Klinkt als een fijne dag!
Hier waren net 3 (knappe) politieagenten aan de deur, met m'n portomonnee. Zonder bankpasjes, maar met rijbewijs en id-kaart.![]()
Lief dat je het vraagt. Morgen alweer 29 weken, het gaat zo ontzettend snel dit keer!quote:Hoe is het met jou eigenlijk? Ook al de laatste loodjes?
Allemaal gedaan, behalve de pcm want ze sliep alquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik zou: in een lauw bad zetten of lauwig douchen om temp naar beneden te halen en pcm erin frotten. Veel laten drinken. En naast je laten slapen..
Al paar dagen alleen rompertje vanwege inbakeren (vanwege overstrekken loopt al bij fysio, gebruiken we alleen s'nachts). En 1x alleen luier, toen was hij echt te warm. Ligt bij ons op kamer. Erg warm met 3 op kamer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:46 schreef Lamb29 het volgende:
Oh wat eng dat blauw aanlopen! Gelukkig geen kinkhoest!
Wat trekken jullie ze in de nacht aan? Vind het zo lastig met deze temp. Op de slaapkamer is t nu tussen 22/26 graden.
ja he? ik had twee zandmonsters deze week meequote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Oh mensen. Wat wordt je blij van kindjes die moe, helemaal ranzig maar zeer voldaan terugkomen van bso. Dat zeg ik hier alvast zodat jullie wat hebben om naar uit te kijken over 4 jaar.
Ik dacht dat in rijstwafels áltijd suiker zat? Nee ik koop niet die met chocolade etc dat zit bomvol troep.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:11 schreef Mariposas het volgende:
Ik ken überhaupt geen rijstwafels met suiker, tenzij het van die dingen met chocolade of yoghurt zijn. Je kan die mini-rijstwafels kopen bij AH (alleen de grotere vestigingen), Etos, Jumbo, Kruidvat.
Dat zijn suikers die van nature in granen zitten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik dacht dat in rijstwafels áltijd suiker zat? Nee ik koop niet die met chocolade etc dat zit bomvol troep.
In die van de appie zit 1 gram, da's niet 0.
Oké duidelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:19 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat zijn suikers die van nature in granen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedje verhuist dus daar de andere hoek tot O zich op kan trekken en de bodem naar beneden moet.
ook al is je kind een dare devil.... haal je baby er eerst uit voordat je hem over het balkon heen kieperquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:09 schreef Bloesem. het volgende:
Mijn baby rolt net met wagen en al van de trapZo op m'n hoofd
Zij stond bovenaan in 't halletje OP DE REM omdat ik iets ging pakken wat gevallen was en ineens hoor ik lawaai en krijg ik die wagen op m'n kop godverdomme kutwagen met die kloterem
ik flikker 'm zo over 't balkon. Gelukkig was er niks aan de hand, ik perste er een glimlach uit en na een trillipje volgde een enorme schaterlach
Gelukkig is ze niet zo bang ingesteld. Pfff.
Goed, iemand nog een wagen over?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:32 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is schrikken bloesem! En ook raar dat dit zomaar kan gebeuren. Gelukkig dat jullie oke zijn.
Ik heb de Fokwet over me afgeroepenverstoppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedje verhuist dus daar de andere hoek tot O zich op kan trekken en de bodem naar beneden moet.
Schudden voor gebruik
Wat? Is dat bij 8 maanden alweer?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:21 schreef Mineola het volgende:
Bloesemjeeeee wat een schrik! ben jij er ook ok vanaf gekomen?
Rijstwafels: ik let net als LuDann op zout. We hebben biologische ronde en dunne rechthoekige. En die kleintjes van Goodies met appel kocht ik voor de oudste.
Mijn baby van acht maanden is in mijn hoofd nog zo klein maar ik moet geloof ik echt even omschakelen dat hij niet alleen qua formaat al een grote baby is, ook al doet hij alleen aan liggen, zithangen en rollen. Dat die wipstoel wel weg kan en zoEn dat tuitbekers, slokjes water, grotere porties, meer variatie in eten, minder fijn gepureerd en diksap allang kunnen. (Stel dat ik dat wil
). Hij zat vanmorgen in de kinderstoel met een tuitbeker met water en hij gaf gewoon bijna licht in het donker van enthousiasme
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:32 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is schrikken bloesem! En ook raar dat dit zomaar kan gebeuren. Gelukkig dat jullie oke zijn.
Ik heb de Fokwet over me afgeroepenUhm. Normaal bemoei ik me niet zo met een ander, maar bij jou een keer wel, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedje verhuist dus daar de andere hoek tot O zich op kan trekken en de bodem naar beneden moet.. Ik zou dat al gedaan hebben
. O rolt al toch? Deed Dexter ook, en die pakte de bovenkant van z'n bedje op de hoogte die jullie op de foto hebben. Dus reden voor een verdieping omlaag. Of is het optisch dat baby en rand bijna even hoog zijn?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ik zie geen babyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm. Normaal bemoei ik me niet zo met een ander, maar bij jou een keer wel, sorry. Ik zou dat al gedaan hebben
. O rolt al toch? Deed Dexter ook, en die pakte de bovenkant van z'n bedje op de hoogte die jullie op de foto hebben. Dus reden voor een verdieping omlaag. Of is het optisch dat baby en rand bijna even hoog zijn?
Scherp.quote:
SPOILER: filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog voor d'r eerste verjaardag![]()
Belachelijk, hoe durf je je met mij te bemoeien!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm. Normaal bemoei ik me niet zo met een ander, maar bij jou een keer wel, sorry. Ik zou dat al gedaan hebben
Oh kak....quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:48 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
ook al is je kind een dare devil.... haal je baby er eerst uit voordat je hem over het balkon heen kieper
Ohh dat zou heel fijn zijn! Ik PM je even. Ja ik ben me echt rot geschrokkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb serieus een kinderwagen te koop, Bloesem. Mag weg voor weinig.
Wat een verhaal zeg...
Heb je ORS in huis?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:58 schreef Krisvc het volgende:
Ja, die op het hoofd zijn het ergst. Al begint er op haar rug 1 te ontsteken. Ze heeft ook spontaan geleerd hoe ze moet krabben.
Voor een jaar maken ze mogelijk niet genoeg antistoffen aan inderdaad. Hangt er een beetje van af hoe erg ze het krijgen.
We zijn inmiddels een barfbui exorcist level en een havermoutbadje verder. Ze zit nu als zielig hoopje bij me op de bank. Wil niet vastgehouden worden maar ook niet spelen of slapen. Koorts liep weer op dus hoop dat d'r paracetamolletje zo lekker gaat werken. Durf d'r alleen niet echt een fles of de tiet te geven als d'r maag zo van streek is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Razz, wat een briljant plaatje!![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door twist02 op 14-05-2016 10:53:51 ]
Hmm... even de HAP bellen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik las iets over contact opnemen met een dokter als een baby na een paar koortsvrije dagen weer koorts heeft? Wat zijn dan 'een paar dagen'? Afgelopen zondag was ze weer koortsvrij, nu heeft ze 39,6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nemen hierbij ook meteen afscheid!Bedankt voor alle mooie en gezellige momenten hier en ik kom zeker nog eens kijken!
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:54 schreef JantinaGr het volgende:
Ik geef sinds vandaag helemaal geen borstvoeding meer (toch wel een beetjena ruim 6 maanden). Het afbouwen ging makkelijker dan ik had verwacht.
Nu F. 's nachts ook niet meer drinkt, is het moment ook aangebroken dat we vinden dat ze naar haar eigen kamertje kan. Haar eerste dutje doet ze daar momenteel al.
Ik kan mij voorstellen dat het een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is en tegelijkertijd erg fijn.
Schudden voor gebruik
Jup, baby tukte nog even dus toen ben ik gaan Duploen met peuter en toen ze wakker werd heeft ze meegekeken vanuit haar wipper. Inmiddels is m'n vriend ook wakker, Stip weer buiten na de regenbui en baby volgetanktquote:Op zondag 15 mei 2016 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Way to go Dot! Alles nog kalm?
Ik had gistermiddag een teamuitje, en was dus voor t eerst langer dan een uurtje weg (dat was namelijk eergisteren toen ik naar de kapper ging). S had weinig geslapen en hoest zich een ongeluk, dus was wel veel verdrietig geweest, maar uiteindelijk was hij na een fles in slaap gevallen op mn vriend
en was vrolijk toen ik thuiskwam.
En ik had een nieuw, niet bv-proof jurkje aan, sieraden omen ik vond t heerlijk! En best of all, dit was gewoon ff tussendoor, ik heb nog 7 weken verlof!
Ja, wie weet.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:29 schreef Stippelrientje het volgende:
misschien is je schoonmoeder wel onder de indruk van je haar dat er van ruzie niets komt
quote:Op zondag 15 mei 2016 12:34 schreef LuDann het volgende:
Fijn IMA, dat de koorts minder is! En Jagar, leuk is dat he, die interactie met anderen. En zusje, doorslaaps!*popcorn klaar zetten*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^,
Oh my! Mijn zwager en zusje komen straks even. Mijn zwager kijkt dus ook super graag F1. Wij allemaal niet. Hij mag de start bekijkenen dan gaan we er even lekker op uit.
Lekker der prutje op het balkon laten opeten, want die keukentafel is met hetzelfde doekje gepoetst
Schudden voor gebruik
quote:Op zondag 15 mei 2016 12:34 schreef LuDann het volgende:
Fijn IMA, dat de koorts minder is! En Jagar, leuk is dat he, die interactie met anderen. En zusje, doorslaaps!Ze komen bij jullie thuis toch? Dan bepalen jullie toch zelf zolang je thuis bent of de tv wel of niet aan gaat? En wat betreft dat eten, eoiaou, en vraag gewoon of ze dan even je keuken poetst als t blijkbaar niet goed genoeg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader had laatst ook commentaar op de staat van onze voordeur (nogal vies). Heb gezegd dat ie zeer welkom is te komen schoonmaken, maar dat ik zelf de binnenkant van mn huis nu even prioriteit geef (nou ja, de poetshulp doet dat...)
We zijn wel wat eerder weggegaan, ze vond het echt te vermoeiend... Nu net thuis, kotste ze tijdens het verschonen, liep alles haar ogen en neus in... Het arme schaap, nu met papa tv kijken en hopelijk op schoot slapenquote:Op zondag 15 mei 2016 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
OMG LuDann! Lekker dr gang laten gaan met dat eten dan... en verder wat Stippel en MM zeggen
Saskia, fijn dat t toch gaat!
Alleen 's avonds voor het naar bed gaan... Dan is het hel op aarde als ik zeg dat de tv uit moet en hoort ze ook niks meer om haar heen maar als ik ff lekker met koffie op de bank plof "verveelt" ze zich natuurlijk stierlijk...quote:Op zondag 15 mei 2016 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Vindt M dat ook niks Lijn?
E gaf vroeger ook niks om tv, maar sinds een jaar ofzo kan ze er ook helemaal in opgaan![]()
Dit! Tas drinkt overdag altijd twee borsten maar 's nachts vaak maar één. Dus heb ik zo rond 6u meestal een ploftiet die ik kolf. Overdag kolven is me ook nog nooit geluktquote:Op maandag 16 mei 2016 08:56 schreef Dot. het volgende:
Of hebben jullie eenborstbabys zodat je de andere kunt kolven?
quote:Op maandag 16 mei 2016 09:41 schreef Limone het volgende:
BASHJAAN, WAKKER WORDEN!! 'Kijk mama! Hij is wakkur!'
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2016 09:41 schreef Limone het volgende:
BASHJAAN, WAKKER WORDEN!! 'Kijk mama! Hij is wakkur!'
![]()
Ja, dat van beide kanten. Ze moesten even aan elkaar wennen, maar nu zijn ze dol op elkaar. Als wij hem zo wakker maken, moet hij huilen. Als zij hem zo wakker maakt, kan hij alleen maar lachen.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:47 schreef Mineola het volgende:
Haha Limone, exact datDe oprechte blijheid dan ook erbij
Wat een feest der herkenning verder ook, je hebt wat te verduren als tweede!
En Razz, je liedjegoeie.
Oh dat vond ik juist fijn, die herkenbaarheid! Dat je niet iets raars hebt gedaan maar dat veel meer baby's van dezelfde leeftijd dat hebbenquote:Op maandag 16 mei 2016 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik heb mijn Oei ik groei even uit het stof getrokken en mijn baby zit dus in de 8-wekensprong he
Gatver wat irritant als je denkt dat je uniek bent en in zo'n boek staat toch exact wat jij ervaart
Daarom heb ik 'm verkocht. En lees ik ook geen opvoedboeken meer. Ik zat zowat in een existentiële crisis na 'Franse kinderen gooien niet met eten'quote:Op maandag 16 mei 2016 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind dat sprongenboek maar een stom boek, als ik dat lees krijg ik altijd het idee dat E heel ver achterloopt in d'r ontwikkeling (omdat ze maar heel weinig kan van wat er vermeldt staat in die lijsten weetjewel).
Dat had ik met J ook. Hij kon nooit wat er in het lijstje stond. Het lijstje met 'symptomen' klopte dan wel weer altijd: hangerig, huilerig, jengelig etcquote:Op maandag 16 mei 2016 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind dat sprongenboek maar een stom boek, als ik dat lees krijg ik altijd het idee dat E heel ver achterloopt in d'r ontwikkeling (omdat ze maar heel weinig kan van wat er vermeldt staat in die lijsten weetjewel).
+1quote:Op maandag 16 mei 2016 13:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Daarom heb ik 'm verkocht. En lees ik ook geen opvoedboeken meer. Ik zat zowat in een existentiële crisis na 'Franse kinderen gooien niet met eten'.
Als m'n kroost een moeilijke tijd heeft dan zeur ik liever hier en dan hoor ik vanzelf wel of men het herkent.
ik zit altijd apathisch op de bank als T langer slaapt dan normaal. Net zoals nu. Ik had hem om 1 uur uit bed gehaald, om half 2 was hij zo vervelend dat ik hem maar weer in bed gebonjourd heb. Nu slaapt hij nog. Ik heb gegeten, en nu zit ik me te vervelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Krisvc het volgende:
Ik word regelmatig op m'n plek gezet door het grote gele boek. Dan staat er: Na deze sprong kan je kind wijzen waar het naartoe wil. Dan lach ik het boek keihard uit, want dat kan ze nog lang niet. En dan 2 weken later alleen nog maar wijzen waar ze naartoe wil he.![]()
Wel zijn de niks-is-goed-ik-wil-alleen-maar-alles-maar-eigenlijk-juist-helemaal-niks lastig. Komt wel goed sratjes.
Wij hebben de ergste waterpokkenpiek gehad. Geen nieuwe rode vlekjes meer vandaag. Nog maar een sporadisch verdwaald blaasje. Voornamelijk korstjes. Kriebel is heel veel minder en het koele weer is ook 100 keer fijner. Wel wil L. nog heel veel slapen. Ik ben zo gewend aan 30/45 minuten slaapjes dat ik niet zo goed weet wat ik met 3 uur slaaps aan moet. M'n huis is dus ongelofelijk schoon.
Heel herkenbaar. Ik heb daar ook flink mee geworsteld en het stond me zo tegen. Je staat dan met je hele lichaam (en ook geest, want je kunt het nu eenmaal niet loskoppelen..) 'in dienst van' je kind. Bij mij bleek ze dan op het kdv of tijdens papadag wel prima te kunnen slapen zonder de bv. Grmbl. Sterkte ermee!quote:Op maandag 16 mei 2016 11:41 schreef Mariposas het volgende:
LB, ik werd er ook af en toe gek van hoor. En dan mensen die zeggen dat je er van moet genieten, want ze zijn maar even klein. Sure, ikkon er van genieten, maar niet 24/7.
En kolven tussendoor lukte mij ook nooit, had of een baby aan de borst, of hij sliep op me of zat in de draagdoek.
Jagar, wat een leuk broekje! Kleine avonturier.
Ik ben het ook even zat nu. Het gaan slapen is zo'n drama. Nu heb ik afgelopen week hem steeds maar aan de borst in slaap laten vallen, met als gevolg dat het slapen nog moeizamer gaat, ik weer pijn aan m'n tepels heb en last heb van vaatkrampen. Ik stop in elk geval direct met het in slaap laten vallen aan de borst, want dat staat me zo tegen nu en werkt averechts. En hij had ooit een periode dat hij zo goed in slaap kon vallen uit zichzelf.
Sowieso is hij niet te genieten de afgelopen dagen. Ik kijk gewoon uit naar werken woensdag...
dat is dus het lastige, het gaat daar nu ook steeds slechter... Zij krijgen 'm helemaal moeilijk (of niet) in slaap. Lastig deze fase!quote:Op maandag 16 mei 2016 15:52 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik heb daar ook flink mee geworsteld en het stond me zo tegen. Je staat dan met je hele lichaam (en ook geest, want je kunt het nu eenmaal niet loskoppelen..) 'in dienst van' je kind. Bij mij bleek ze dan op het kdv of tijdens papadag wel prima te kunnen slapen zonder de bv. Grmbl. Sterkte ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |