SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Als ze dit bij de grensposten hadden afgespeeld, waren de vluchtelingen gillend terug gerend, de kant op waar ze vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:15 schreef Stickertje het volgende:
als dit het beste is wat montenegro te bieden had, moeten ze misschien toch maar eens zoeken of er iets beters tussen de 'vluchtelingen' zit
quote:
Nu jou nogquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt opso anders vrij eenvoudig weten te fixen
Dacht, het gaat zo snel "niemand die mij ziet!"quote:
Ik zag je hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dacht, het gaat zo snel "niemand die mij ziet!"
je alberto post? ik zag hem ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik herken je avatar uit duizendenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef iBenny het volgende:
Douwe Bob staat tweede in de odds. Achter Rusland
Hij heeft toch op zichzelf gewed? Toch slimme zetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef iBenny het volgende:
Douwe Bob staat tweede in de odds. Achter Rusland
Met Heinrich en Jan Joodquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we straks weer loting in De Kuip?
wijze woordenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Mijn huisgenoot noemt dit een "blond mokkel"
De Belg is veel leuker dan Janquote:
Dan neem ik een week een Ron de Rijk UIquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:18 schreef KingRoland het volgende:
wat als NL niet doorgaat? WEDDENSCHAPJES WILLEN WE ZIEN
Als NL niet doorgaat komt GGMM weer terugquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Oh shit dan moet ik wel gaan kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:18 schreef Katoenplukkert het volgende:
Oja, mochten we winnen.
Rotterdam 2017 in het verbouwde Ahoy.
Hij heeft wel een beetje gelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Mijn huisgenoot noemt dit een "blond mokkel"
ohohohohohohohooooohquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:18 schreef Onnoman het volgende:
ik zal greta eens gretig in haar grotje grijpen
Bij mij om de hoek. Topshow dit dat allesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:18 schreef Katoenplukkert het volgende:
Oja, mochten we winnen.
Rotterdam 2017 in het verbouwde Ahoy.
als nl niet doorgaat dan schop ik fylax in zijn ballen.. alsnl wel doorgaat schop ik nexum in zijn ballenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Loop je een beetje achter?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:18 schreef Wimperkruller het volgende:
Leuk. Super mooie omgeving waar ze hardliep!
Ik had niet zulke hoge verwachtingen, maar ik begin inderdaad ook te geloven dat het mogelijk is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Zelfscanner het volgende:
NL gaat wel door ja met deze wanvertoningen
Dat had ik door.quote:
quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag je hoorMaar ik kan het niet goed meer bijhouden.
Meet bij ESFquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek. Topshow dit dat alles
Vind het ook niet echt wat. Het lijkt ook wel alsof een sfeertje ontbreektquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:19 schreef Karina het volgende:
Het is allemaal niet zo origineel wat we vanavond horen.
In ontwikkeling jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
sommigen hebben echt een lage standaard
nee nie doen hou van me plsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als nl niet doorgaat dan schop ik fylax in zijn ballen.. alsnl wel doorgaat schop ik nexum in zijn ballen
Deal!quote:
Daar durf ik alles op te weddenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Idd!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:20 schreef Andromache het volgende:
Goedkope namaak, zwaar teleurstellend van een land als IJsland met zo'n goede ESF-reputatie.
Gewaagd, zeer gewaagdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Als NL doorgaat dan drink ik een slokje van mijn sinaasappelsap
Rusland vond ik niet geweldig, maar politiek gezien zou het fantastisch zijn als het ESF volgend jaar in Moskou is. En dan live tijdens het songfestival de tanks estland inlaten rollen...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
[..]
Of wint Rusland met zijn heroes 2.0
Douwequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:19 schreef Martinello het volgende:
Onze Douwe moet toch wel een kansje hebben tussen al deze kwaliteitsmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |