halve finale, of finale?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:08 schreef essnhills het volgende:
De Belg: 'Dat is een ook een werkwoord trouwens maar dat weet ze gelukkig niet"
quote:
Hij is niet echt camerageniekquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:07 schreef ato het volgende:
Wat valt mijn grote favoriet tegen :-( Estland
iddquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
De achtergrondzangeressen zingen het refrein
Inderdaad, het klinkt ineens niet meer zo slecht. :|quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
Zo triest. Je achtergrondzangeressen het werk laten opknappen.
omdat ze zelf amper zingtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind het nog lang niet zo vals eigenlijk
Best slim gedaan dusquote:
Ik wilde net typen dat ik dit te druk vind. Net als bij Armenië.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:15 schreef Jane het volgende:
Er gebeurt wel veel op dat podium. Ik kan het niet bijhouden, zo druk ziet het er uit.
Ze hebben maar 3 minuten he. DRIE MINUTENquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
Wopwhopwhop, nog wat dubstep er bij in, alsof het niet al retedruk was.
De andere halve finale is zwakker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog geen enkele favoriet op DB na, ik gok dat ze dan allemaal bij de andere halve finale zitten
Mja, wel Letland en Bulgarije... zijn wel prima nummers.quote:
Ieder nummer is beter dan dat uitgekauwde Rusland ding.quote:
hierna nog 1quote:
Zoiets werd net gezegd. 2009 of zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef Jane het volgende:
Heeft deze vent eerder meegedaan? Hij komt me zo bekend voor...
Ja volgens mij wel, toen hij haar op zijn hoofd had ipv kinquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef Jane het volgende:
In 2004 met in the discoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef Jane het volgende:
Ja was net bij het voorstukje maar daar lijkt ie helemaal niet meer opquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef Jane het volgende:
Dat was m'n 2e keus jaquote:
Oh, inderdaad, nu je het zegt. Ik heb hem natuurlijk net in het voorprogramma gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zoiets werd net gezegd. 2009 of zo?
twitter:mulderronald twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 22:23:32JE KUNT GEMAKKELIJK OM HET PRIKKELDRAAD HEEN LOPEN #bosnie #esf16 #eurovision reageer retweet
Jaquote:
quote:
Die grap maakte ik al eerder op twitterquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:25 schreef marcodej het volgende:
twitter:mulderronald twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 22:23:32JE KUNT GEMAKKELIJK OM HET PRIKKELDRAAD HEEN LOPEN #bosnie #esf16 #eurovision reageer retweet
I'm gonna break my water.quote:
Eerst nog de recap, een of ander slechte pauze act waarschijnlijk en dan nog een recapquote:
ik vrees het ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eerst nog de recap, een of ander slechte pauze act waarschijnlijk en dan nog een recap
En deze recap duurt langquote:
Ja he!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik het refrein los van Rusland hoor, pakt het me toch wel
ja San Marino mag van mij ook wel door. Alleen al omdat die kerel best wel een baas isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef Jane het volgende:
Ja, Douwe MOET echt door hoor.![]()
![]()
![]()
En ik zou het lachen vinden als San Marino doorging. Liefst ten koste van Rusland.
23.00quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef essnhills het volgende:
Hoe laat kunnen we de uitslag verwachten?
Oh do tellquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef Jane het volgende:
Ik heb ooit een hele leuke middag doorgebracht in San Marino, dus alleen daarom mogen ze al door van mij.
Ik moest ook lachenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:39 schreef Jinkx het volgende:
Ik vind dit filmpje grappig. Wat gebeurt er met mij.
Idd opvallend.quote:
Ze zijn allemaal anders denk ik, want nu zie je de deelnemers ook niet in de greenroomquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:41 schreef essnhills het volgende:
Deze tweede recap van Douwe was anders dan de eerste
Volgens mij was die van Rusland hetzelfde maar dan veel korter.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal anders denk ik, want nu zie je de deelnemers ook niet in de greenroom
Vind ik ook leukquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:42 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik nou de enige die Cyprus wel catchy vind?
Klopt. Met z'n gejatte Blue Technology video's.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij was die van Rusland hetzelfde maar dan veel korter.
Dat was echt een van de besten vanavond.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:44 schreef showtimer het volgende:
Oostenrijk is blijkbaar toch een vrij zekere 'nee'
Volgens mij gaat die juist goedquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:44 schreef showtimer het volgende:
Oostenrijk is blijkbaar toch een vrij zekere 'nee'
ik niet denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:45 schreef TLC het volgende:
Kijken jullie nog ESF als DB dadelijk niet genoemd gaat worden ?
Echt wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:45 schreef TLC het volgende:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:45 schreef TLC het volgende:
Oh dan delen ze mijn smaak, ik had alleen anders verwachtquote:
Ik ook, omdat Douwe zoveel beter wasquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:46 schreef Em31 het volgende:
Man ik zou zó teleurgesteld zijn als Nederland niet doorgaat
Optreden van bosnie niet gezien?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
Pro-immigratie propaganda. Dat ontbrak er nog maar aan.
Tja, Oostenrijk in het Frans is ook wel een eigenaardige combi.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan delen ze mijn smaak, ik had alleen anders verwacht
Misschien kunnen wij een keer een Duitstalig nummer sturen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tja, Oostenrijk in het Frans is ook wel een eigenaardige combi.
Homo-emancipatie is ook politiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef Jinkx het volgende:
Ik dacht dat het songfestival zich nooit bemoeide met politiek.
Veel kasthommosquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ESF zo groot is op Fok?
Dan ben je bij voorbaat kansloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij een keer een Duitstalig nummer sturen.
Mja is het vluchtelingen probleem nu opgelost dan? Wat moet dit zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef Jinkx het volgende:
Ik dacht dat het songfestival zich nooit bemoeide met politiek.
Lekker gelukt dan want ik zag er tientallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:50 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Laatst wilden ze de regenboogvlaggen nog verbieden
en omdat er heel veel afgekraakt kan worden en daar houdt de gemiddelde Fokker erg vanquote:
In Azerbeidzjan kennen ze dit probleem niet. Dit is een kennismaking voor hen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja is het vluchtelingen probleem nu opgelost dan? Wat moet dit zijn?
Maar die mochten vooral niet wapperen met de regenboogvlag tijdens Rusland toch?quote:
dat is vaticaanstad toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af waar ze in San Marino een ESF zouden moeten organiseren, het is bijkans maar 1 straat
Paleis.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af waar ze in San Marino een ESF zouden moeten organiseren, het is bijkans maar 1 straat
Ik vind er geen ene flikker aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef skysherrif het volgende:
Maar kijken de meeste hier echt omdat het zo leuk is, of net als ik, omdat er een Nederlander meedoet en het is altijd leuk als er Nederlanders winnen?!?
San marino heeft volgens mij enkele dorpenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef TLC het volgende:
Ik voor dat laatste. Want voor de zang hoef je t voornamelijk niet te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef skysherrif het volgende:
Maar kijken de meeste hier echt omdat het zo leuk is, of net als ik, omdat er een Nederlander meedoet en het is altijd leuk als er Nederlanders winnen?!?
Dit is mijn guilty pleasurequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef skysherrif het volgende:
zelfde reden als jij icm dit topicquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef skysherrif het volgende:
32000 inwoners ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
San marino heeft volgens mij enkele dorpen
Hopelijk is het donderdag beter, ik vond dit echt tegenvallen vergeleken met eerdere jaren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
Heerlijke kitsch het songfestival, en elk jaar zitten er wel ene paar toffe nummersin.
Ik vond dit wel heel matig hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
Heerlijke kitsch het songfestival, en elk jaar zitten er wel ene paar toffe nummersin.
Op dezelfde plek als waar Australië (die serieus meedoenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef TLC het volgende:
Dat was Slavic Girls zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:53 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb de inzending van polen van een jaar geleden of 2 jaar geleden trouwens wel een paar gekeken moet ik bekennen.
Klassiekerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:53 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb de inzending van polen van een jaar geleden of 2 jaar geleden trouwens wel een paar gekeken moet ik bekennen.
Ik hoor steeds dat dit de beste semi was, dus berg je maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hopelijk is het donderdag beter, ik vond dit echt tegenvallen.
En in het topic riepen mensen toen straks dat het donderdag de betere is...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoor steeds dat dit de beste semi was, dus berg je maar.
Paar jaar geleden waren we in een kroeg met groep FOK!kers tijdens halve finale. toen kwam Anouk als laatste uit de envelop. De spanningsopbouw (ondanks dat mij het niet zoveel boeide) was wel mooiquote:
succes zaterdag danquote:
jaaaaa echt hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:54 schreef essnhills het volgende:
Dat was de Franse inzending toch? Leuke kerel wel
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoor steeds dat dit de beste semi was, dus berg je maar.
Dan ben ik als het goed is dronken in de fontein van het gemeentehuis aan het zwemmen.quote:
quote:
Oooooooooooh jaaaaaaaa, vorig jaarquote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |