SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je kunt je kat zo misbruiken,maar doe dat dan in F&F, dan stapt de helft van de crew op.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn katers zijn nu totaal in de war!!!!!!!!!!!!!!!
Dat horen ze alleen maar met de Voute kerstshow te zijn
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je kunt je kat zo misbruiken,maar doe dat dan in F&F, dan stapt de helft van de crew op.
Wie van de twee? Senesta of GuppyFriendquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben ook wel benieuwdquote:
Vervelende met echte rellen is dat 3/4 van de topic posts gedelete zijn, en/of complete topics inmiddels 'achter' de schermen staanquote:
zo'n beetje 40% van de mod's...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie van de twee? Senesta of GuppyFriend
Ow, was dat de 'grote' rel (van voor mijn tijd trouwens) waarbij zoveel crew opgestapt is?quote:
de belangrijkste topics waren achter de schermen, en afgezien van onnodige scheldpatijen is er voor de schermen weinig aan geedit.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vervelende met echte rellen is dat 3/4 van de topic posts gedelete zijn, en/of complete topics inmiddels 'achter' de schermen staan
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de belangrijkste topics waren achter de schermen, en afgezien van onnodige scheldpatijen is er weinig aan geedit.
quote:
Bummer, heb ik net een lieve vent gevonden dus voorlopig geen tijd om mij in te lezen in Kittengatequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
niet van mij iigquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er vast wel wat notes gescored toen.
Uhmmie en Wes op dat moment.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie van de twee? Senesta of GuppyFriend
Daarom is Sig dus nog steeds gebanned...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er vast wel wat notes gescored toen.
2006 is voor mijn MaryMouse tijdquote:
dat boek komt er nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom is Sig dus nog steeds gebanned...
Tinkebell alert!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Heee psssst
Heeee Poesss...
Poes poes poes
Wil ji mijn tasje worden?
Daarvoor was je .......?quote:
zolang je geen FA neukt, zodra je dat wel doet kan er een staking ontstaanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Heee psssst
Heeee Poesss...
Poes poes poes
Sluis ging open, aldus Henk...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:13 schreef knokkels het volgende:
Uhhhh .... dat klonk niet best.. Of was dat bij mij alleen... Muziek die uitviel en alles kraak kraak
Ik ben wle genaaid als FA maar niet in die letterlijke zinquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zolang je geen FA neukt, zodra je dat wel doet kan er een staking ontstaan
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Heee psssst
Heeee Poesss...
Poes poes poes
als het bewust zou zijn, is het nog erger,quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:13 schreef knokkels het volgende:
Uhhhh .... dat klonk niet best.. Of was dat bij mij alleen... Muziek die uitviel en alles kraak kraak
die uitval was niet hierquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:13 schreef knokkels het volgende:
viel nogal exact op het punt dat je overstuurde ineensquote:
het resultaat blijft hetzelfde, helemaal leeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben wle genaaid als FA maar niet in die letterlijke zin
dat was de stream dan, ik heb niets weggedraaidquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, dat waag ik te betwijfelen, overstuurd, muziek werd weggedraaid, kraaak, kraaak
Nee echt nietquote:
hier is het geuid geen seconde anders geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee echt niet
Dan hadden we gup gehoord
Dan was het de mp3quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was de stream dan, ik heb niets weggedraaid
quote:If Symph had a hammer, Symph'd hammer in the morning
Symph'd hammer in the evening, all over this land
Symph'd hammer out danger, Symph'd hammer out a warning
Symph'd hammer out love between his brothers and his sisters all over this land
Ah! 22:00quote:
Dan sluit ik me aan bij jou, ik hoorde hetzelfdequote:
DJ hoorde het goed op de koptelefoon, ligt dus niet aan MP3, stream werkt goed, ligt dus niet aan frosty.... dus ergens tussen DJ (ondanks geen rooie lampjes en zo) ging er toch iets foutquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan sluit ik me aan bij jou, ik hoorde hetzelfde
De wegen hier zijn ondoorgrondelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom is Sig dus nog steeds gebanned...
Yeah!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga jullie morgenavond gewoon weer een uurtje toppers voorzetten hoor
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
Het moet nog wel draagbaar blijven...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er blijven maar hoofdstukken bijkomen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
Digitaliserenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het moet nog wel draagbaar blijven...
*kuch*quote:Programma van vandaag
20:00 - 23:00 DJ Symph - I Betcha They Won't Play This Show On The Radio
Kutkroegquote:
49 graden.. holy slowroast Batmanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee echt neit, het is hier 49 graden enzo en de wkker gaat om 5 uur
uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |